Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää iskeä naistani

Vierailija
22.04.2019 |

Eräs kaveri, jota olen pitänyt todella hyvänä ystävänä yrittää iskeä naistani eikä edes kovin varovasti vaan niin että sen huomaa selvästi. On alusta asti kehunut naisystävääni minulle mikä ei sinänsä ole väärin. Kieltämättä se vähän häiritsi, kun sanoi kerran että nainen on aivan liian kaunis minulle. Hän myös vitsaili että voisin joskus lainata häntä (naista) hänelle... Nauroi perään eli ilmeisesti vitsaili mutta en ihmettelisi vaikka olisi ollut tosissaan. Olimme viikonloppuna ulkona porukalla (useita kavereita mm. hän, minä ja naisystäväni) ja hän alkoi yhtäkkiä halailla naistani ja supisi hänelle jotain. Naisesta huomasi että meni tuosta todella kiusaantuneeksi eikä osannut oikein reagoida tilanteeseen. Minäkin menin ihan lukkoon enkä sanonut mitään, häivyimme vain paikalta. Mitä mieltä te olette tästä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
42/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuntisin olono todella noloksi, jos mieheni alkaisi heilutella nyrkkejään epätoivottua käytöstä (minua kohtaan) huomattuaan. Minä osaan kyllä laittaa lähentelijät ruotuun ihan ominkin voimin. 

Samaa tietysti odotan puolisoltani. Minun asiani ei ole mennä väliin rähisemään, jos huomaan jonkun naisen yrittävän iskeä miestäni, on ihan hänen asiansa hoitaa tilanne. 

Pidetäänkö ihan yleisesti puolisoa jonkinlaisena tahdottomanan oliona, joka lähtee jokaisen mukaan, joka vaan viitsii ehdotella???? 

Tässä tapauksessa, jos tyttöystäväsi on liian kiltti sanomaan vastaan...teidän täytyy löytää toisenlainen taktiikka. Tai sitten kasvattaa munat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää luimistelua ap:lta. Jos sulla on aiheeseen mielipide, niin sen voisit kaverillesi myös kertoa. Tietty, nainen lähtee jos on lähteäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan