Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää iskeä naistani

Vierailija
22.04.2019 |

Eräs kaveri, jota olen pitänyt todella hyvänä ystävänä yrittää iskeä naistani eikä edes kovin varovasti vaan niin että sen huomaa selvästi. On alusta asti kehunut naisystävääni minulle mikä ei sinänsä ole väärin. Kieltämättä se vähän häiritsi, kun sanoi kerran että nainen on aivan liian kaunis minulle. Hän myös vitsaili että voisin joskus lainata häntä (naista) hänelle... Nauroi perään eli ilmeisesti vitsaili mutta en ihmettelisi vaikka olisi ollut tosissaan. Olimme viikonloppuna ulkona porukalla (useita kavereita mm. hän, minä ja naisystäväni) ja hän alkoi yhtäkkiä halailla naistani ja supisi hänelle jotain. Naisesta huomasi että meni tuosta todella kiusaantuneeksi eikä osannut oikein reagoida tilanteeseen. Minäkin menin ihan lukkoon enkä sanonut mitään, häivyimme vain paikalta. Mitä mieltä te olette tästä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan kolmen kimppaa ja tuplapanoa.

Vitsihän tämä oli, mutta en kyllä ala jakamaan. AP

Vierailija
22/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisen ihmisen kaveri, haluaa pönkittää itsetuntoaan, jos saa napattua tyttöystäväsi. Ja sitten voisi rehennellä kun on niin kuumaa valuuttaa naismarkkinoilla kun kaverienkin muijat hyppää syliin...

Ja sen vuoksi just sun tyttistä, koska tietää ettet uskalla sanoa/tehdä mitään.

Luuseri "kaveri" siis

Naulan kantaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan kolmen kimppaa ja tuplapanoa.

Vitsihän tämä oli, mutta en kyllä ala jakamaan. AP

Ei ole mikään vitsi. Kyllä kaverille pitää jakaa omistaan, tästä tunnistaa hyvän kaverin.

Vierailija
24/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se panee sun muijaa selkäsi takana

Vierailija
25/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se panee sun muijaa selkäsi takana

Todennäköisyys tähän on 98.3%

Vierailija
26/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen sinun ole, eikä hänen ole pakko valita TEISTÄ kumpaakaan. Eikä ketään, ellei halua.

No shit, Sherlock!

Vierailija
27/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen sinun ole, eikä hänen ole pakko valita TEISTÄ kumpaakaan. Eikä ketään, ellei halua.

No shit, Sherlock!

Puhuin "naisestani" koska on naisystäväni ja olemme suhteessa. En tietenkään luule että omistan ketään. AP

Vierailija
28/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritti mieheni kaveri. Päätin jättää mielummin huomiotta kun tehdä siitä sen suurempaa juttua. Miehen ja parin kaverin kanssa nauroimme hänelle selän takana, hän sen kyllä ansaitsi vastaavilla kommenteilla siitä ettei minun pitäisi olla mieheni kanssa.

Vierailija
29/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yritti mieheni kaveri. Päätin jättää mielummin huomiotta kun tehdä siitä sen suurempaa juttua. Miehen ja parin kaverin kanssa nauroimme hänelle selän takana, hän sen kyllä ansaitsi vastaavilla kommenteilla siitä ettei minun pitäisi olla mieheni kanssa.

Tosi junttia yrittää kaverin kumppania. Tuntuu, että kaverini yrittää peittää käytöksensä vitsiksi mutta tuntuu, että on kyllä ihan tosissaan ja ottaisi naiseni jos vain tilaisuuden saisi. AP

Vierailija
30/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi junttia yrittää kaverin kumppania. Tuntuu, että kaverini yrittää peittää käytöksensä vitsiksi mutta tuntuu, että on kyllä ihan tosissaan ja ottaisi naiseni jos vain tilaisuuden saisi. AP

No tottakai panisi, mitä oikein kuvittelet? Naamio oikeat ajatuksensa ja halunsa vitsiksi, mutta jos naisesi yhtään näyttäisi vihreää valoa niin olisi panemassa vaikka ihan silmiesi edessä.

Kiva kaveri ja näin.

Vierailija
31/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerta ap viel nuolee kaverin ...rmaa muijastansa , jos ei puutu asiaan kuin mies.

Vierailija
32/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon vitsiksi vetämisen varjolla tämä minua yrittänyt urpo heitteli kommenttejaan kaikkien kuulle.

Uskon että lopulta kyse ei ollut minusta. Kun ei saanut huomiota siirtyi toisen kaverin vaimoon. Usko että näissä on takana se "perinteinen" huono itsetunto.

Vierailija
33/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon vitsiksi vetämisen varjolla tämä minua yrittänyt urpo heitteli kommenttejaan kaikkien kuulle.

Uskon että lopulta kyse ei ollut minusta. Kun ei saanut huomiota siirtyi toisen kaverin vaimoon. Usko että näissä on takana se "perinteinen" huono itsetunto.

Voihan se ollakin, mutta tämä kaveri on ollut kaverini pitkään eikä ole koskaan aikaisemmin käyttäytynyt näin. Kun olin sinkku, liikuimme paljon isossa jätkäporukassa jossa monella naisystävä eikä koskaan tehnyt mitään tällaista. Ei myöskään koskaan minun existäni puhunut näin. Tiedostan sen että naisystäväni on kaunis ja saa osakseen paljon kehuja mutta kaverin käytös menee jo liian pitkälle. AP

Vierailija
34/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakin, mutta tämä kaveri on ollut kaverini pitkään eikä ole koskaan aikaisemmin käyttäytynyt näin. Kun olin sinkku, liikuimme paljon isossa jätkäporukassa jossa monella naisystävä eikä koskaan tehnyt mitään tällaista. Ei myöskään koskaan minun existäni puhunut näin. Tiedostan sen että naisystäväni on kaunis ja saa osakseen paljon kehuja mutta kaverin käytös menee jo liian pitkälle. AP

Tuskin suhdetta haluaa. Panna vaan ja sitten jatkaa taas seuraavaan.

Vierailija
35/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa puhua sen kaverin kanssa asia selväksi (jos sit kaveruutta aiot jatkaa) ja sanoa hänen käytöksensä ja puheidensa (sä et ansaitse häntä) olevan naurettavaa naisesikin mielestä.

Vierailija
36/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilukerhon jäsen kirjoitti:

Vähemmästäkin on leivottu turpaan ja nyt olisi selvä motiivi.

En kyllä pitäisi ko. Tyyppiä ystävänäni, eikä sinunkaan pitäisi, edes jotain rajaa mitä puhuu.

Ajatella voi mielessään mitä tahansa, mutta tuollaiset asiat yleensä järkevä ihminen osaa pitää ihan omana tietonaan, eikä möläytä sitä ääneen kaikkien kuullen, lähtökohtaisesti siitä seuraa aina vaan ikävyyksiä.

Miehetkö täällä kannustaa turpaan vetämään? Milloin se on mitään ratkaissut? 

No, esimerkiksi silloin kun joku vittuilee. Väkivalta lopettaa vittuilun. Aina.

Vierailija
37/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidathan ap jatkossa asiat niin ettei naisystäväsi tarvitse olla tuon miehen kanssa tekemisissä jos ei halua ennen kun mies on laitettu ojennukseen. Kuulostaa tosi ahdistavalta käytökseltä ja tosi kurjaa jos kumppanisi kokee että joutuu olemaan tuon toiminnan kohteena ja kukaan ympärillä ei tee mitään.

Vierailija
38/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tilanne, kun mieheni pari kaveria käyttäytyi samalla tavalla. Mieheni kertoi, että kun aloimme seurustella ja näytti profiilini Facebookista kaverilleen, tämä kaveri oli heti sanonut että olen todella kaunis ja olisi tahtonut numeroni. Hieman tahditonta kyllä, mutta hän oli nuori, kuten mekin olimme silloin. Tämä kaverinsa oli ihastunut minuun, kyllä sen huomasi vaikka ei sitä kauheasti esille tuonut, oli hiukan ujo. 

Mieheni toinen kaveri oli myös ihastunut minuun, hän toi sitä hiukan esille muttei paljoa, kun seurusteli itsekin. Hän kuitenkin kyseli paljon minulta neuvoja milloin mihinkin seurusteluun/naisiin liittyviin ja katseista sen huomasi, miehelleni oli myös suoraan kertonut asiasta. 

Yksi miehen kaveri sitten oli ihan näkyvästi ihastunut, halusi minut istumaan viereensä tai syliinsä, tarjoutui hieromaan minua, tahtoi jatkuvasti jutella vain minun kanssani, kertoi miten kaunis olen ja miten ihanaa varmasti kanssani olisi seurustella jne.

Mieheni kaikki kaverit ovat aina aika nopeasti uskoutuneet minulle monista eri asioista ja pyytäneet neuvoja, enkä kyllä käsitä miksi. Ovat sanoneet, että minulle on niin helppo puhua asioista ja mielelläni tietysti heitä autan ja kerron oman näkemykseni asioista. Silti tuntuu hiukan oudolta, mutta olen kyllä aina ollut persoona, joka tahtoo auttaa muita, ehkä se sitten jotenkin näkyy minusta.

Vierailija
39/43 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidathan ap jatkossa asiat niin ettei naisystäväsi tarvitse olla tuon miehen kanssa tekemisissä jos ei halua ennen kun mies on laitettu ojennukseen. Kuulostaa tosi ahdistavalta käytökseltä ja tosi kurjaa jos kumppanisi kokee että joutuu olemaan tuon toiminnan kohteena ja kukaan ympärillä ei tee mitään.

Aion kyllä tehdä kaverilleni selväksi etten halua hänen jatkossa puhuvan noin ja haluan myös varmistaa että naisystäväni ei tarvitse kestää tuollaisia tilanteita. Menin itsekin Niin lukkoon kun tilanne tapahtui etten tiennyt mitä sanoa. Tuli kyllä tosi kurja olo kaverin käytöksestä, tuntuu ettei arvosta minua yhtään. Ap

Vierailija
40/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen tilanne, kun mieheni pari kaveria käyttäytyi samalla tavalla. Mieheni kertoi, että kun aloimme seurustella ja näytti profiilini Facebookista kaverilleen, tämä kaveri oli heti sanonut että olen todella kaunis ja olisi tahtonut numeroni. Hieman tahditonta kyllä, mutta hän oli nuori, kuten mekin olimme silloin. Tämä kaverinsa oli ihastunut minuun, kyllä sen huomasi vaikka ei sitä kauheasti esille tuonut, oli hiukan ujo. 

Mieheni toinen kaveri oli myös ihastunut minuun, hän toi sitä hiukan esille muttei paljoa, kun seurusteli itsekin. Hän kuitenkin kyseli paljon minulta neuvoja milloin mihinkin seurusteluun/naisiin liittyviin ja katseista sen huomasi, miehelleni oli myös suoraan kertonut asiasta. 

Yksi miehen kaveri sitten oli ihan näkyvästi ihastunut, halusi minut istumaan viereensä tai syliinsä, tarjoutui hieromaan minua, tahtoi jatkuvasti jutella vain minun kanssani, kertoi miten kaunis olen ja miten ihanaa varmasti kanssani olisi seurustella jne.

Mieheni kaikki kaverit ovat aina aika nopeasti uskoutuneet minulle monista eri asioista ja pyytäneet neuvoja, enkä kyllä käsitä miksi. Ovat sanoneet, että minulle on niin helppo puhua asioista ja mielelläni tietysti heitä autan ja kerron oman näkemykseni asioista. Silti tuntuu hiukan oudolta, mutta olen kyllä aina ollut persoona, joka tahtoo auttaa muita, ehkä se sitten jotenkin näkyy minusta.

Olet yksi jätkistä. Sellaisille on helppo uskoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi