Pidättekö naiset oikeasti sitomisesta ja piiskaamisesta? Tilaston mukaan joka kolmas on tätä mieltä.
Kertokaa nyt sitten miten te tämän haluatte toteutettavan? Eli käynkö hakemassa käsiraudat seksikaupasta ja napsautan tyttöystävi kiinni käsistä sängyn päätyyn ja sitten piiskaan häntä kielloista huolimatta?
Kommentit (16)
Kannattaisikohan ensin kysyä siltä tyttöystävältä. :D Ja suunnilleen noin muuten, paitsi että sovitte turvasanan jolla leikin voi lopettaa.
T. Kinky nainen
Eihän me muut naiset tiedetä mistä sinun naisesi tykkää, sinun pitää kysyä itse häneltä.
Itse pidän eroottisesta piiskauksesta (eli seksileikkien yhteydessä ja ei niin kovaa, että tulee hetkellistä punotusta pahempia jälkiä), mutta sitominen ei kiihota.
Sidon itse mieluummin miehen, kuin olen itse sidottavana.
Etenkin joku kunnon sitominen (shibari tms.?) on mielestäni äärimmäisen epäeroottista ja niin antikiihottavaa kuin olla ja voi, mutta toki jotkut käsiraudat tms. on välillä ihan kiva.
Niitä en tosin miellä sitomiseksi, vaikka ne estävätkin osittain liikkumista.
Kannattaisiko kysyä?
En tykkää. Siinä ei ole mitään, mikä kiinnostaa. (Kokeilen kyllä mitä vain rakkaani kanssa, toki!)
Sen sijaan täysillä perseelle läimiminen, pureminen, ranteista kiinni pitäminen... oi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan ensin kysyä siltä tyttöystävältä. :D Ja suunnilleen noin muuten, paitsi että sovitte turvasanan jolla leikin voi lopettaa.
T. Kinky nainen
Juu leikit leikkinä ja kannattaa sopia etukäteen vähän rajoista. Pelkästään tuo piiskaaminen että rajumpaa vai hellempää. Voihan näistä asioista kertoa vaikka omalta kohdalta ne taitaa olla ohi. Nykyistä ei kiinosta enää mikään ja en jaksa alkaa etsimään uutta. Antaa olla niin pääsee helpommalla. Käsi ei sano ei.
En tykkää, tykkään olla seksissä dominoivammassa asemassa, alistuminen aiheuttaa epämiellyttävää oloa.
Ei kiitos. Mua alkaisi ahdistaa jos pidettäisiin sidottuna. Pepulle läpsiminen silloin tällöin esim takaapäin pantaessa on ok mutta en haluaisi piiskaamista.
Kannattaa kysyä, onko naisesi joka kolmas. Lisäksi voi olla mielipiteitä käytettävistä välineistä.
Kumma kyllä, naiset uneksivat raiskauksesta ja se onkin tabu naisten keskuudessa. En oikein ymmärrä naisten ajattelua, että haluaa, mutta ei halua.
Miehenä kyllä kiihottaisi tilanne, jossa nainen on niin tiukasti sidottu haarat levällään pillu täysin auki, että eivät voi liikkua yhtään. Ainoa asia mitä voivat tehdä on voihkia voimakkaasti ja kirkua orgasmien kourissa kun mies panee raivolla täysin voimatonta naista.
nainen pitää ensin saada kiimaan, sitten sen sitominen ja rajukin nussiminen on toivottua puuhaa
Tässä just eilisen jäljiltä kaula, käsivarsi, pakarat ja toinen poski mustelmilla ja naarmuilla eilisen settien jäljiltä. Tää oli tosiaan eka kerta kun testattiin mun kanssa niin raffia matskua et jälkiä jää oikeesti ja paljon, mut ai että mä sanon etten vois olla tyytyväisempi >B) <3
Olen muutaman kerran ollut sidottuna,ensinnäkin mieheni kanssa harjoteltiin.
Mieheni sanoi jo ensimmäisen kerran jälkeen ettei haluaisi uudestaan.
Hänen mukaan seksi internet kuuluu niin paljon muutakin kun passiivisesti vaan naida.
Ja kerran olen ollut vieraan naitavana,itse asiassa kolme nuorta miestä tyydytti itsensä minuun.
Olihan se kokemus,mutta ei ole enää sellainen halu uudestaan kokeilla.
IS n gallupeihin nyt ei kannata kovinkaan paöjon uskoa. Otanta pieni ja kohdistetulle ryhmälle.
Itsellä sellainen kokemus että moni nainen, ei tietenkään kaikki, tykkää piiskaamisesta ja antautua siinä tilanteessa otettavaksi, sellaisesta kuitenkin ettei lujaa satuteta eikä sidota ollenkaan.
Tälläinen on itsellekkin ok ja jos nainen tykkäisi itse piiskaa heilutella niin mikäpäs siinä, naisen nautinnosta ne parhaimmat kiksit tulee.
Vain pidemmistä suhteista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä, naiset uneksivat raiskauksesta ja se onkin tabu naisten keskuudessa. En oikein ymmärrä naisten ajattelua, että haluaa, mutta ei halua.
Miehenä kyllä kiihottaisi tilanne, jossa nainen on niin tiukasti sidottu haarat levällään pillu täysin auki, että eivät voi liikkua yhtään. Ainoa asia mitä voivat tehdä on voihkia voimakkaasti ja kirkua orgasmien kourissa kun mies panee raivolla täysin voimatonta naista.
Fantasia on fantasiaa ja kaikkia ei ihmiset halua edes toteuttaa.
linkki: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006075045.html