Mies omistaa meillä kaiken
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
Mitä hyvää siinä on?
Kuulostat tyhmältä, kun et ole saanut hankittua omaa omaisuutta tai osannut pitää puoliasi, jos olet hoitanut pitkään yhteisiä lapsia.
Mies on perheen pää. Sitä paitsi naiset ovat ailahtelevien tunteidensa ja hormoniensa vietävissä, joten on ylipäätään järkevää, ettei naiselle anneta vastuuta mistään merkittävämmästä omaisuudesta.
Ei hyvä...Toki jos et maksakaan mitään niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tyhmältä, kun et ole saanut hankittua omaa omaisuutta tai osannut pitää puoliasi, jos olet hoitanut pitkään yhteisiä lapsia.
Joo olen tyhmä. En ole pitänyt puoliani.
Oletteko naimisissa? Onko avioehtoa?
Miks naisen pitäisi ylipäätään omistaa jotain parisuhteessa koska mies on perheen pää. Ihan sama mulle mitä itkupillifeminismit väittää
Meillä sama juttu. Mies omistaa talonkin.
Ja miltä se tuntuu? Ei oikeastaan miltään. Jos ero tulee, minulle ei jää mitään, mutta rakennan sitten kaiken itse uudelleen. Pienet säästöt minulla on eron varalle, se on vain fiksua. On sitten millä maksaa vuokravakuus ja ”uudet” huonekalut.
Näin on ihan hyvä. Ulospäinhän tämä näyttää ihan hirveältä ja monella olisi selvästi asiaan kommentoitavaa, muttei ole kukaan kommentoinut. Hiiteen muiden ajatukset, minulle ja miehelleni tämä sopii joten saa sopia muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää. Sitä paitsi naiset ovat ailahtelevien tunteidensa ja hormoniensa vietävissä, joten on ylipäätään järkevää, ettei naiselle anneta vastuuta mistään merkittävämmästä omaisuudesta.
EHHEH. Oisko se kuitenkin mies joka enemmän hormooniensa vietävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen tyhmä. En ole pitänyt puoliani.
Siinä tapauksessa hyvä. Parempi ettei tyhmillä oo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko miehillä hormonikierto? PMS-oireita on varmaan myös usein miehillä?
Tarkentavia kysymyksiä kirjoitti:
Oletteko naimisissa? Onko avioehtoa?
Ollaan. Ei ole.
Onko avioehtoa? Ellei, eron tullen puolet kaikesta on sinun, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko miehillä hormonikierto? PMS-oireita on varmaan myös usein miehillä?
Miesten ongelma onkin se, että ne hormonit vie koko ajan.
Minun exäni on samanlainen. Tavatessamme hän ei omistanut mitään, minulla oli omistusasunto. Erotessamme maksoin hänelle puolet omaisuudesta jota keräsimme(heh, minä siis keräsin) ja nyt hän asuu vuokralla ja omaisuus on lähinnä Ikean kalusteita, joista puolet on avaamattomina kaapeissa. Käteisenä saadut rahat hän matkusteli välittömästi maailmalle.
Hän on kyllä sanonut että se on tietoinen valinta, ja kyllähän se Suomessa toimiikin. Jos tapahtuu jotain yllättävää niin aina on sossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on selkeä ero.
Mies on ehkä jonkinverran vietävissä sukuviettinsä vuoksi, naisen ollessa hormonien vietävänä tarkoittaa se sitä, että häneltä lähtee se vähäinenkin järki päästä.
Ymmärrätkö eron ?
Onneksi elän ja asun yksin omistamassani asunnossa. Enkä tänne kyllä huolisikaan minkäänlaista äijänretkua vastuksilleni. Vapaus on ihanaa! 😄N40
Hyvä.