Mistä johtuu että silloin harvoin kun ihastun johonkuhun, hän tekee ns. katoamistempun?
Kommentit (24)
Annat itsestäsi ilmeisesti takertujamaisen kuvan.
Ihastut itseäsi tasokkaampiin miehiin.
Koska ihmisiä kiinnostaa aina se, mitä eivät voi saada. Tästä johtuen sinkkuja on niin paljon.
Olisi varmaan kannattanut kertoa tuntemuksistaan, kun on ollut siihen mahdollisuus.
On se jännä juttu kyllå tämä pariutumiskulttuuri.
Ihmiset hakee seuraa. Sitten tulee joku joka osoittaa kiinnostusta. Nääh. Liian tylsä, liian ruma, liian paksu, liian vanha, liian ylimielinen, liian takertuva, liian hyvännäköinen.
Sitten kohtaa jonkun joka kiinnostaa meitä itseämme. Muutummekin itse juuri sellaiseksi mitä ajattelimme hetki sitten niistä jotka osoittivat kiinnostuksensa meitä kohtaan.
Miksi ihmiset hakevat seuraa, kun eivät todellisuudessa halua seuraa? Etsitään jotain, mitä ei ole olemassakaan. Tai onhan niitä, mutta ne eivät kiinnostu juuri meistä, koska emmehän me halua myöntää, että ongelma löytyy oman päämme sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan kannattanut kertoa tuntemuksistaan, kun on ollut siihen mahdollisuus.
Tämä ei ole itselläni koskaan johtanut mihinkään.
Sen sijaan näyttäisi siltä, että ne naiset, jotka kikkailevat ja pelaavat pelejä, saavat miehiä.
Minä en ole koskaan seurustellut.
N33
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se ongelman ydin on. Kiinnostut jostain mutta et saisi näyttää kiinnostustasi - miten se toinen voi tietää kiinnostuksestani jos en osoita sitä? Jos taas osoitan, olen takertuja, liian helposti saatavilla enkä mitenkään kiinnostava. Miksi tällaisia pelejä pitäisi pelata? Raskasta, kun pitää miettiä tarkkaan miten ilmaisee kiinnostuksensa ettei toinen vaan luiki pakoon. Omituista peliä, johon minulla ei riitä rahkeet. Haluaisin tasapainoisuutta elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan näyttäisi siltä, että ne naiset, jotka kikkailevat ja pelaavat pelejä, saavat miehiä.Minä en ole koskaan seurustellut.
N33
En ymmärrä ollenkaan idiootteja, jotka pelaavat "pelejä". En tiedä mitään vajaaälyisempää ja vittumaisempaa asiaa, kuin "ihmiset", jotka pelaavat "pelejä".
Aivan lapsellista ja naurettavaa, sekä kehitysvammaista touhua. :D
Luojalle kiitos vaihdevuosista. Ei ole enää noita ongelmia kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se ongelman ydin on. Kiinnostut jostain mutta et saisi näyttää kiinnostustasi - miten se toinen voi tietää kiinnostuksestani jos en osoita sitä? Jos taas osoitan, olen takertuja, liian helposti saatavilla enkä mitenkään kiinnostava. Miksi tällaisia pelejä pitäisi pelata? Raskasta, kun pitää miettiä tarkkaan miten ilmaisee kiinnostuksensa ettei toinen vaan luiki pakoon. Omituista peliä, johon minulla ei riitä rahkeet. Haluaisin tasapainoisuutta elämääni.
Ai tasapainoisuutta itsellesi toisesta ihmisestä. Ei se niin toimi, sun pitää ensin löytää se tasapainoisuus itsestäsi.
Koska nykypäivän deittailukulttuuri on sitä, että yritetään pönkittää omaa egoa, ei niinkään etsiä sitä todellista, aitoa ihmissuhdetta.
Haluamme mennä ja osoittaa olevamme parempia kuin muut seuraa hakevat. Kun sitten joku ilmaisee kiinnostuksensa, ajattelemme ettei tämä ihminen ole tarpeeksi "laadukas" ja haluttu - hänhän tuli itse kirjoittamaan minulle - ei kukaan tavoiteltu toimi näin!
Sitten tulee kohdalle henkilö josta itse kiinnostumme. Roolit vaihtuu. Molemminpuolista kiinnostusta ei taaskaan syntynyt.
Ihmiset siis hakevat jotakuta "täydellistä" ihmistä täyttämään oman vajavaisen egonsa aukot. Mutta sellaista täydellistä ihmistä ei olekaan, on vain illuusio siitä. Tämän kun jokainen sisäistäisi, voisi vihdoin ymmärtää syyn yksinäisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykypäivän deittailukulttuuri on sitä, että yritetään pönkittää omaa egoa, ei niinkään etsiä sitä todellista, aitoa ihmissuhdetta.
Haluamme mennä ja osoittaa olevamme parempia kuin muut seuraa hakevat. Kun sitten joku ilmaisee kiinnostuksensa, ajattelemme ettei tämä ihminen ole tarpeeksi "laadukas" ja haluttu - hänhän tuli itse kirjoittamaan minulle - ei kukaan tavoiteltu toimi näin!
Sitten tulee kohdalle henkilö josta itse kiinnostumme. Roolit vaihtuu. Molemminpuolista kiinnostusta ei taaskaan syntynyt.
Ihmiset siis hakevat jotakuta "täydellistä" ihmistä täyttämään oman vajavaisen egonsa aukot. Mutta sellaista täydellistä ihmistä ei olekaan, on vain illuusio siitä. Tämän kun jokainen sisäistäisi, voisi vihdoin ymmärtää syyn yksinäisyytensä.
Nykypäivän "deittikulttuuri" on täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan näyttäisi siltä, että ne naiset, jotka kikkailevat ja pelaavat pelejä, saavat miehiä.Minä en ole koskaan seurustellut.
N33
No huomaa, että olet ollut aina vain katkera oman navan tuijottelija...
Ihmiset elävät elämäänsä, juttelevat muiden ihmisten kanssa ja kokeilevat erilaisia vaihtoehtoja niin ihmissuhteissa kuin muissakin asioissa, ihan samoin tekevät miehet kuin naisetkin. Aika harva saa kikkailemalla itselleen pysyviä pitkiä parisuhteita, joten heissä on jotakin muutakin mielenkiintoista.
Väännetään siis vieläbkerran: ihmiset tapaavat toisia ihmisiä, juttelevat, miettivät haluavatko olla vastaisuudessa jonkun ihmisen kanssa, eli olisiko hän niin mukava, että voisi tavata uudemman kerran, tapaavat uudestaan, seurustelevat ja jos kumpaakin toinen miellyttää, niin jäävät yhteen. Jos taas toista ei toinen kiinnosta, niin miksi ihmeessä hän jäisi toisen mieliksi tuleen makaamaan? Normaali ihminen jatkaa matkaa silloin vain, selittelyjä ei tarvita.
Tasoluokittaja kirjoitti:
Ja millähän se tämä "taso" oikein mitataan.
Velkabemarilla,vai velka-adilla?
Munanjatkeella "alfaksi", niinkö meinasit?
Olet säälittävä vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin surkimuksilla ehkä noin, mutta onneksi kaikki eivät ole surkimuksia, vaan tavallisia avoimin mielin ihmisiin suhtautuvia tyyppejä.
Tämä voi olla totta, tai sitten miehelle selviää mitä kaikkea se ns "koko paketti" pitää sisällään ja se saa heidän mielensä muuttumaan.
Tämä ei pidä paikkaansa. En hae komeaa, varakasta enkä korkeasti koulutettua miestä. Haluan että meillä on samat arvot, olemme kiinnostuneita samoista asioista ja meillä synkkaa. Haluan todellakin omaa "tasoani" vastaavan miehen.
Ap
Ketju tästä aiheesta nro 10 598.
Katoamistemppu viittaa siihen että kyse on tindermiehestä tms.
Tinderissä kysyntää on top 11% miehillä ja top 80% naisilla. Tämä johtuu siitä että tavisnaiset kelpaavat komeille miehille panoiksi. Top 11% miehiä ei riitä parisuhteeseen kaikille top 80% naisille.
Siinä vaiheessa kun nainen alkaa haluta parisuhdetta, pelkkää panoa halunnut mies feidaa tämän ja etsii seuraavan.
Siinäpä se.
Mulle on käynyt samoin.ehkä se johtuu siitä,että heillä on kysyntää ja voivat valita monesta.