Antti Holman puhetyylistä
Jotenkin kuulijaa vähättelevä tunne tulee, en pidä äänestä.
Kommentit (27)
Höh. Sehän puhuu vaan jotain murretta. En kyllä tunnista mitä.
Itäsuomalainen poljento, muttei häiritsevän paljon. Minusta todella ihana puhetapa. Ja koko Antti.
Itse en pidä yhtään kyseisestä murteesta tai puhetavasta...
Vierailija kirjoitti:
Ok, muretta en tällä tarkoittanut ollenkaan vaan hänen puheen sävyä josta tulee vaivaantunut olo, kuulijaa vähättelevä. -ap
Antti on kotoisin Sonkajärveltä kuten on myös Jussi Vatanen. Ylä-savosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, muretta en tällä tarkoittanut ollenkaan vaan hänen puheen sävyä josta tulee vaivaantunut olo, kuulijaa vähättelevä. -ap
Minulle ei tule yhtään sellainen olo, että kuulijaa vähäteltäisiin. Oikeastaan päin vastoin.
Miksi pitää puhua murretta podcastissa? Murre kuuluu omien kanssa keskusteluun.
Vihaan Savon murretta!
Niinku tämä uusi poliisi/kirjailijakansanedustaja. Ei saa puheest mitään selvää. Samanlainen epäselväpuhuja kuin Heikki Turunen
Onko antist tullut Suomen dr. Phil?
Onko kompetenssia neuvontaan
Vierailija kirjoitti:
Onko antist tullut Suomen dr. Phil?
Onko kompetenssia neuvontaan
Oletko kuunnellut podcastia?
Ärsyttävän viisasteleva ja neuvova, kuulijaa aliarvioiva puhetapa.
Juttujen sisältö pyörii kossu-pissa-pylly-kakka-juttujen ympärillä, jotka naurattaa ehkä 6-vuotiasta.
En tykkää, enkä seuraa em. syistä.
Olen kuullut, että häneltä kysytään erilaisia asioita. Myös sitä, että hän valittelee sitä kun ei ole saanut kuolleen ystävänsä tiedostoja auki, että olisi saanut lohtua itselleen. Itsekeskeinen(kö). Ihminen on itsekäs.
Aina missä ääni kuuluu niin kanava vaihtuu, ei pysty yhtään kuutelemaan tai katsomaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että häneltä kysytään erilaisia asioita. Myös sitä, että hän valittelee sitä kun ei ole saanut kuolleen ystävänsä tiedostoja auki, että olisi saanut lohtua itselleen. Itsekeskeinen(kö). Ihminen on itsekäs.
Olet kuullut, mutta et ole itse selvittänyt. Ei välttämättä kannata muodostaa jostain asiasta sen perusteella, mitä on jostain kuullut. Ohjelma on kuitenkin kuunneltavissa ilmaiseksi.
Jahah, Ulikin on herännyt. Huomenta vain sinulle. Työntäyteinen päivä Vauva-palstalla edessä?
Pysyisi Antti lestissään. Näyttelijänä ok.
Vierailija kirjoitti:
Pysyisi Antti lestissään. Näyttelijänä ok.
Ai miksi? Hänen podcastinsa on aika suosittu ja tärkeä monelle ihmiselle. Kenenkäänhän sitä ei ole pakko kuunnella, joten mielestäni aika turha valittaa asiasta. Anna niiden kuunnella, jotka haluavat, keskity sinä muihin asioihin.
Akkamainen. Ei kiinnosta akkamaiset miehet.
Aah, Antti on ihana. Antin podcastit on ihania, tykkään Antin tyylistä.