Huh. Paska pääsiäinen.
Oon niin loppu, en saa mitään aikaiseksi lasten kanssa. Jotain kivaa perhejuttua olis mukava tehdä. Mutta kaikki mitä ehdotan on tyhmää, ää, en mä. Ja lapset taas ehdottavat superparkkia jne.. Mies viilettää kavereillaan juopottelemassa joka ilta. Nyt kolmatta iltaa. Yhden oli välillä kotona.
Ärsyttää. Ja lapsetkin vaan tappelee keskenään.
Mä oon niin kaulaani myöten veloissa tän suhteen myötä, että ilman henkilökohtaista konkurssia tästä ei erota.
Pitäis siis saada itseään niskasta kiinni ja jotain aikaiseksi!!! Lähteä vaikka yksin kaupungille(päivällä, pariksi tuntia) tai olla niin reipas että jaksais pakottaa lapset mukaan jonnekkin ja lähteä.
Kommentit (5)
En nyt ymmärrä logiikkaasi: suhde on sut köyhdyttänyt, mutta taloudellisten seikkojen vuoksi et voi irtaantua suhteesta?
Muutenkin vaikuttaa taas tekemältä tehdyilta ongelmilta ja vastuunsiirrosta muille. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Meette huomenna koko perhe esim. metsäretkelle tai leikkipuistoon, mies mukaan. Käyt myös yksin lenkillä, että saat edes hetken omaa aikaa. Kun lapset menneet nukkumaan, kerrot miehelle, miten hänen käytös pilasi pääsiäisen sinulta.
Mistä päättelit, että pilasi? Mistä sinä tiedät miten asioista kotona on keskusteltu? Se että joku keksii jälkeepäin alkaa marttyroimaan ja valittamaan, ei tarkoita, että asiat olisivat menneet epäreilusti.
Just se metsäretkellä tms. Nuotiolla makkaraa homma vaatis pakottamista ja murinaa, että saa lapset autoon. Tiedän, että ne tykkää kyllä kunhan jaksaisin ne sinne retkelle pakottaa.
Miestä en edes yritä pakottaa, lähtee jos haluaa. Jos ei halua niin sit ei.
Tänään kävin pienen lenkin tekemässä. Sentään. Koko päivän takutti takaraivossa että mene. Tiedän miten hyvää se tekee. Jiskus on vaan niin kovin hankala saada itsensä aktivoutua. :(
Meette huomenna koko perhe esim. metsäretkelle tai leikkipuistoon, mies mukaan. Käyt myös yksin lenkillä, että saat edes hetken omaa aikaa. Kun lapset menneet nukkumaan, kerrot miehelle, miten hänen käytös pilasi pääsiäisen sinulta.