Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko laittaneet välejä poikki lähisukulaisiin?

Vierailija
21.04.2019 |

Miksi? Kehen?

Harkitsen vähintään välien viilentämistä veljeni kanssa. Vastuuton aikuislapsi, joka yrittää jatkuvasti hyväksikäyttää vanhempiamme. Enkä jaksa enää kuulla piikittelyä siitä, miksei minullakin ole suurperhettä ja eläintarhaa kotona. Veljeni on nämä hankkinut, vaikka ei olisi varaa ja sitten ollaan jatkuvasti ruinaamassa joko lompakon täytettä tai hoitoapua muulta suvulta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ainoaan sisareeni. Joskus ajattelen, että ehkä pitäisi ottaa yhteyttä, mutta en jaksa. Sen paremmin tässä selittelemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa kokeilisit ensiksi jotain ihan uutta, keskustelua hänen kanssaan. mikäli olet aikuinen ihminen se voisi tulla kysymykseen. sitten jotain vielä uraauurtavampaa, kertoisit hänele mitä mieltä olet väleistänne. pohdi näitä ja kokeile. tee vasta sitten isompia ratkaisuja sinun parhaaksesi.

Vierailija
4/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan isäni, joka ei ollut ikinä velvollisuuksiaan hoitanut isänä (lähisukulainen oli huoltajani), "varoitti" rumasti poikaystävästäni. Tiesi tietenkin itsestään, miten "miehet" käyttäytyvät.

Enpä jaksanut olla enää tekemisissä.

Nyt on pidetty poikaystävän kanssa yhtä yli 40 vuotta ja on lapsia ja lapsenlapsia.

Ukko on maannut haudassaan jo vuosikymmenen ainakin. Ei kutsuttu maahanpanijaisiin (en olisi mennyt). Enkä perinytkään häntä, joten ei siitäkään syystä tarvitse kantaa tunnontuskia.

Vierailija
5/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut ovat molemmat vanhemmat jättäneet. siihen nähden voin todella mainiosti. molemmat psyykkisesti hyvin sairaita joten toivottavasti löytävät apua itselleen jotenkin. minun apuni ei kelvannut. semmonen tarina täällä

Vierailija
6/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minut ovat molemmat vanhemmat jättäneet. siihen nähden voin todella mainiosti. molemmat psyykkisesti hyvin sairaita joten toivottavasti löytävät apua itselleen jotenkin. minun apuni ei kelvannut. semmonen tarina täällä

lisäisin tähän että suvusta löytyy molemminlta puolilta hyviä sukulaisia ja minulla on ystäviä ja kavereita joten sillä tavoin olen tuosta "menetyksestä" oikeastaan hyvin selvinnyt. välit tuskin enää palautuu ja se tuntuu ihanalta suorastaan.

Vierailija
7/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, narsisti lapsenhakkaaja isääni. Kävipari kertaa kimppuuni aikuisenakin. Nyt välit ollut poikki 16v enkä ikinä halua niitä palauttaa. Niin paljon paskaa oon saanut tuon hullun takia kärsiä.

Mutta ap, muusta että moni asia menee vaikeaksi. En voi kutsua vanhempiani omiin juhliino tai lasteni juhliin (äitini ei saa narsistilta lupaa tulla yksin) ja en halua mennä niihin sukujuhliin missä isäni on. Vaikeuttaa jkv elämää mutta en silti muuttaisi mitään.

Vierailija
8/8 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni perheeseen olen viilentänyt välit niin, ettemme käytännössä ole yhteydessä. Tosin kummipoikaani näen välillä, jos on vanhemmillani hoidossa ja satun paikalle yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi