Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko olevani hyvä kumppani - kenellekään. Muita?

Vierailija
21.04.2019 |

Omat perusteluni, joihin yritän sisällyttää myös positiivisia piirteitä ;)

Olen hyvää keskusteluseuraa ja usein hauskakin. Vaan kukapa ei olisi baari-illan, mökkiviikonlopun, tms ajan? Kotiminäni olisi hiljaisempi ja vetäytyvämpi. Olisin suurimman osan ajasta tylsää seuraa. Kaveripiirejäni pidetään yleisesti mielenkiintoisina, itse en sitä ole..

Ystäväni pitävät minua tietyissä asioissa taitavana, ja uskovat minun tietävän paljon ko. aiheista. Omasta mielestäni se on harhaa. En feikkaa tietoisesti, odotan että joku päivä ihmiset tajuavat etten ole erityisen taitava/tietävä missään asiassa.

En myöskään ole erityisen hyväsydäminen tai poikkeuksellisen kiltti. Olen itse asiassa melko itsepäinen ja enemmänkin looginen. En silti ole kunnianhimoinen tai määrätietoinen. En ole riittävän kiltti hyväntekijäksi enkä riittävän ilkeä toimitusjohtajaksi.

Ulkonäöllisesti en usko koskaan miellyttäneeni naista. En ole miehekkään näköinen vaan enemmänkin nörttimäinen, lisäksi vielä lyhyt ja hoikka. Siististi pukeutuneena ja suihkussa käyneenä en ole vastenmielinen, mikä riittää normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Olen myös omasta mielestäni vanhan/väsyneen näköinen, en usko että tässäkään asiassa kehuja olisi syytä ottaa vakavissaan.

Seksissä en miellyttäisi naista, siksi en ole seksiä harrastanut. Sitäkin on pariin otteeseen tarjottu, mutta en halunnut tuottaa pettymystä. En olisi riittävän itsevarma, määrätietoinen tai dominoiva. Miehen odotetaan ottavan ohjat käsiinsä. Minä en osaisi enkä oikeastaan edes haluaisi.

En osaa sanoa miksi jotkut naiset ovat kiinnostuneet minusta vuosien varrella. Luultavasti heillä on mielessään illuusio johon he ihastuivat. Yhtä kaikki, en halunnut että he pettyvät joten annoin hienovaraisesti tilanteen valua hiekkaan.

Yritän silti nauttia elämästä, ja toisinaan se onnistuukin. Ei kait se niin vakavaa ole vaikka ihmiset uskoisivat illuusioon, jos kaikilla on kivaa eikä ketään huijata tarkoituksella?

Siinäpä se! Outo fiilis kirjoittaa tämä paikoista epätodennäköisimmälle, eli pelätylle av-palstalle :D Mutta kerrankos sitä eletään...

M/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnoston arvoista että osaat ajatella noin realistisesti sitä miellytätkö naisia.

Kun halutut ominaisuudet (pituus, raamikkuus, raha, status, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, seksuaalinen dominanssi, jne) puuttuvat, on ilman muuta fiksumpaa valita mgtow !

Vierailija
2/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan tule kenenkään kanssa eläjää. Muut eivät ymmärrä mitä minä ymmärrän. Ei oo ei tuu. Ja silti sitä hieman haluaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta ihmiseltä sä mun mielestä vaikutat. Myös naisia on monenlaisia ja heillä hyvin erilaisia miesmakuja. Voit hyvinkin olla jollekulle juuri sopiva kumppani juuri sellaisena kuin olet. Ei tarvitse olla kaikkien naisten ihannemies löytääkseen yhden naisen. Tietenkään suhde ei silloin synny, jos ajattelet että ”ei tuo kuitenkaan mua rakasta” etkä edes yritä. Jos tapaat naisen jonka kanssa itse haluaisit seurustella, niin tutustu ja anna hänelle edes mahdollisuus pitää sinusta. Eihän siinä mitään häviäkään jos vain rohkeasti kokeilee.

Vierailija
4/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat perusteluni, joihin yritän sisällyttää myös positiivisia piirteitä ;)

Tässä sitten minusta:

Olen hauska persoona, mutta keskustelijana en välttämättä sieltä parhaasta päästä, nimittäin olen kärsimätön ja kiivas, mun kanssa ei välttämättä edes saa rauhallista ja sivistynyttä keskustelua aikaiseksi. Oon kyllä kova puhumaan - itsestäni. :DD Mutta sen vastapainoks tykkään hyysätä esim. miesystävää eli ns. palvella. Baareissä oon huonoa seuraa, koska haluan heti kotiin sieltä. Mökillä viihdyn, mutta olen erittäin laiska enkä oo tottunut tekemään pihatöitä tai kotitöitä muutenkaan.

Ulkona saatan heittää vitsiä ja olla hauska, mutta kotona kaipaan paljon omaa aikaa. Joskus teen omia juttuja, jos on esim. mies joka asuu mun kanssa, niin mies ihmettelee "missä sä oikeen oot" ku oon omissa maailmoissani enkä voi olla niin, että on koko ajan joku ns. keskusteluyhteys toiseen ku tykkään olla myös omissa ajatuksissani. Toisaalta tykkään läheisyydestä yms. paljon.

Kavereita mulla ei ole, joten jos kaipaa menevyyttä elämään niin joko kahdestaan tai sitten ilman mun kavereita, koska niitä mulla ei ole. Miehen kavereihin voin tutustua, mutta luultavasti haluan sieltäkin aika nopeasti kotiin. Toisaalta annan miehen olla paljon kavereiden kanssa.

En tiedä kuka pitää mua taitavana, on paljon asioita joita en osaa, sitten taas asioita joista tiedän jotka on yleensä jtn. ns. naisten juttuja, joten usein käy niin että miesten kanssa mulla ei ole paljoa yhteistä.

Tykkään analysoida esim. jtn psykologiaa.

Olen hyväsydäminen ihminen, enkä oikeen siedä ihmisiä jotka ei sitä ole, ainakaan mun lähellä. Olen myöskin itsepäinen ja välillä epälooginen, mutta myös järki-ihminen, vaikka siltä se ei aina ulkosesti näytä. En ole kovin määrätietoinen, kunnianhimoinen ehkä jossain joskus, mutta määrätietoinen en niinkään. Oon enemmänkin päättämätön.

Olen tehnyt hyväntekeväisyystöitä ja pidän siitä. Tärkeämpänä kuitenkin koen ensin tienata itselleen rahat elämiseen, jonka jälkeen voi auttaa muita.

En tiedä tuleeko musta joskus toimitusjohtaja, en ainakaan haaveile sellasesta.

Ulkonäöllisesti miellytän eniten jtn miehekkäitä ns. äijämäisiä miehiä, ainakin niin mä uskon. Oon tosi mukavuudenhalunen ja mun on vaikea muuttaa itteäni siltä osin, koska se on mun perusluonnetta joka sit näkyy. mm. ylimääräsinä kiloina jne. Jos haluun tehä johonkin vaikutuksen ja koen jonkun sen arvoseks niin sillon oon tosi tarkka siitä miltä näytän. :D Muuten taas en. Olen naisellisen näkönen ja en koe itteäni kovin miehekääks vaikka oonkin suorasananen. Olen mielestäni lyhyt ja naiselliset vartalon muodot. En koe itseäni rumaksi lähtökohtasesti mutten myöskään ota kehuja vakavasti.

Tykkään seksistä mutten ole kovinkaan miellyttämishaluinen loppujalopuks. Ei oo kai tarvetta tehdä vaikutusta enkä osaa ottaa seksiäkään kovin vakavasti. En osaa ottaa ns. ohjia käteen vaan mielestäni se on miehen tehtävä.

En etsi kumppania edes. :DD

Vierailija
5/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toimitusjohtaja -kohta nauratti. Huumorintajuinen olet ainakin, se on aina hyvä juttu.

Vierailija
6/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka olette lukeneet psykologiaa.

Miksi kutsuttiin sitä että ihminen luulee ettei ole hyvä missään, vaan että kaikki on huijausta? Vähän kuin sadussa keisarin uusista vaatteista.

Ap:lla taitaa olla se.

Ihan hyvältä tyypiltä kuulostat. Eikä parisuhde mitään räjähtelevää tunnekuohua ole oikeasti, vaan semmoista arkista elämää.

Ehkä tuo seksijuttu tiputtaa naisia pois, kieltämättä aika järjestään toiveena on että mies ainakin välillä ottaisi ne ohjat käsiinsä ja veisi määrätietoisesti. Mutta pitää löytää se poikkeus.

Vierailija
7/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla naispuolinen vastineesi. Koko kirjoitus osui ja upposi.

Vierailija
8/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka olette lukeneet psykologiaa.

Miksi kutsuttiin sitä että ihminen luulee ettei ole hyvä missään, vaan että kaikki on huijausta? Vähän kuin sadussa keisarin uusista vaatteista.

Ap:lla taitaa olla se.

Ihan hyvältä tyypiltä kuulostat. Eikä parisuhde mitään räjähtelevää tunnekuohua ole oikeasti, vaan semmoista arkista elämää.

Ehkä tuo seksijuttu tiputtaa naisia pois, kieltämättä aika järjestään toiveena on että mies ainakin välillä ottaisi ne ohjat käsiinsä ja veisi määrätietoisesti. Mutta pitää löytää se poikkeus.

Huijarisyndrooma. Kärsin itsekin siitä ajoittain.

Vierailija
9/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ap:lla huonosti asiat ole kun on saanut naisilta aloitteita, vaikka itse välttelee niitä.

Aika moni mies ei saa koskaan aloitteita ja pakit heti jos itse yrittää lähestyä naista.

Vierailija
10/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän pitkässä parisuhteessa, mutta itseni kanssa en seurustelisi päivääkään. Ihmettelen kuinka oikkuilujani on joku katsellut näinkin pitkään.

Vierailija
11/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olisin hyvä kumppani kenellekkään kun kukaan josta olen itse ollut kiinnostunut ei ole tuntenut samoin.

M36

Vierailija
12/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. 

Olen aika ratkaisukeskeinen ja enemmän järki- kuin tunneihminen. Olen kuitenkin monen mielestä todella empaattinen, koska kuuntelen muiden huolia, osaan lohduttaa ja autan tarvittaessa. Teen sitä kuitenkin vain omien voimavarojeni mukaan eli en ala kynnysmatoksi tai ongelmien likasangoksi kenellekään. 

Mua pidetään helposti lähestyttävänä ja useampikin on sanonut, että mulla on  ystävälliset kasvot. En ole tässä iässä enää kaunis, mutta ilmeisesti suupieleni ovat luonnostaan sen verran ylöspäin, että en näytä vihaiseltakaan. Olen varmasti aika vaarattoman näköinen. 

Pidän monenlaisesta keskustelusta ja osaan perustella omat mielipiteeni kohtuullisen hyvin. Kunnioitan myös muiden mielipiteitä, vaikka ne olisivat erilaisia kuin omani. Työkaverini sanoo, että ei ole koskaan nähnyt kenelläkään sellaisia lehmänhermoja kuin mulla on. Olen tarvittaessa hyvin diplomaattinen ja osaan sovitella. 

Mutta mutta.... mussa on se toinenkin puoli. Olen elänyt pitkään ilman kumppania ja tulen taloudellisesti erinomaisesti toimeen. Mulla on omia pinttyneitä tapoja (kuten syöminen sängyssä), joista en halua luopua. Siivoan silloin, kun se itselleni sopii. Useimmiten ei sovi vaan keksin aina jotain mukavampaa tekemistä. Tartun pölynimuriin ja siivousrättiin vasta sitten, kun itseäni alkaa tarpeeksi ärsyttämään. Olen varsin hyvä kotikokki, mutta muu nk kodinhengettäryys on musta yhtä kaukana kuin itä  on lännestä. Pahimpana kaikesta on tietenkin ajattelutapani "it's my way or highway". Joo, en ole tippaakaan vaimomatskua. 

Vierailija
13/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo varmaa ikinä ollu kiinnostunu kenestäkään?????? :D Oikeesti.............................. :D En muutenkää oo helposti lämpiävä ihminen, siis uusiin ihmisiin. Saati et sopeutuisin johonki nykypäivän tinder-kertakäyttö-deittikulttuurii mis pitäis tyylii ensisilmäyksel tietää että sytyttääkö. Ku mul siihen saattais mennä varmaa ikuisuus, ja sil toisel ois jo siin vaihees 100 uutta ehdokasta ku mä vielä mietin. :DDD Jollei sitten olis sellanen mies joka näkis mut tavottelemisen arvoseks. :D

Vierailija
14/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun myös tähän ja useiden parisuhteiden ja yhden avioeron kokeneena nyt jo 8 vuotta ilman parisuhdetta, minä en vaan jaksa tota yhdessä nyhräämistä. Kaipaan omaa rauhallista yksinoloa töiden vastapainoksi ja muutun ilkeäksi viimeistään parin vuoden päästä parisuhteessa.

Vierailija
15/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Mussa yhdistyy ne kolme ominaisuutta jotka vie pariutumismahkut mieheltä 100%.

Fyysinen heikkous (lyhyt ja hoikka)

Sosiaalinen heikkous (epävarma ja matala status)

Seksuaalinen heikkous (haluaisin olla vietävä osapuoli)

Mahkut löytää sopiva nainen = 0%.

Miehen rooli vain on kapea. Jos olisin nainen, mussa voisi olla noi kaikki heikkoudet, tai ne voisi kaikki olla vahvuuksia, ja yhtä kaikki miehiä löytyisi.

Vierailija
16/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei kannata luovuttaa! Jos mielenkiintoa riittää niin noita kaikkia voi kehittää tai ainakin oppia toimimaan myös toisella tavalla.

Vierailija
17/20 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei kannata luovuttaa! Jos mielenkiintoa riittää niin noita kaikkia voi kehittää tai ainakin oppia toimimaan myös toisella tavalla.

Siis kehittää itseään selaiseksi kuin miehen pitää olla?

Tajuatko että tuo on sama kuin sanoisi koulutetulle uranaiselle että hei ei kannata luovuttaa, aina voi kehittää itseään alistuvaksi kotiäidiksi?

Niinpä, ei kaikista miehistäkään tule itsevarmoja ja seksuaalisesti dominoivia vaikka kuinka yrittäisi "kehittyä" siihen kapeaan muottiin. 

Vierailija
18/20 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä on se hyvä puoli, että kun ap on todennut asian olevan näin, hän voi vain keskittyä omaan elämään ja sen tekemiseen mahdollisimman mieluisaksi. Kaikki paineet perheen perustamiseen ym. poissa. Olisinpa minä yhtä vakuuttava.

Vierailija
19/20 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla naispuolinen vastineesi. Koko kirjoitus osui ja upposi.

No nyt sitten vaan treffejä sopimaan!

Vierailija
20/20 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kehittää itseään selaiseksi kuin miehen pitää olla?

Tajuatko että tuo on sama kuin sanoisi koulutetulle uranaiselle että hei ei kannata luovuttaa, aina voi kehittää itseään alistuvaksi kotiäidiksi?

Niinpä, ei kaikista miehistäkään tule itsevarmoja ja seksuaalisesti dominoivia vaikka kuinka yrittäisi "kehittyä" siihen kapeaan muottiin. 

Ei kukaan ole käskenyt kehittymään sellaiseksi, että viehättää kaikkia naisia. Vaan jos pitää kumppanittomuutta ongelmana, voisi kehittää itsestään sellaisen että kelpaa jollekin yhdelle kivalle ja itselleen sopivalle.