Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uusi mies arvaisi ikäsi oikein, olisiko hyvä asia?

Vierailija
21.04.2019 |

Jäänyt vaan pohtimaan kun vaikkapa baarissa tapaa miehen ja arvuutellaan iät siinä , miten se yleensä menee. Minua yleensä arvuutellaan hieman nuoremmaksi mitä olen ja eilen yksi mies arvasi ikäni oikein. Kyllähän se hieman otti sydämestä kun itse täytän 30 ja ikäkriisiä pukkaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitään jos arvaa oikein. Noloa olisi jos heittäisi kauheasti ylöspäin.

Vierailija
2/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi pitää arvailla? Eikö voi vaan kertoa ikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin neutraalisti.

Vierailija
4/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla hoksottimilla varustettu ihminen sanoo aina muutaman vuoden alakanttiin siitä, mitä oikeasti arvelee.

Mutta minä en pane ketään arvailemaan, koska se on kiusallista touhua kaikille osapuolille.

Vierailija
5/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hyvä, jos osaa jo lähtöjäänkin arvioida oikein. Kerran yksi mies arvioi minut kymmenisen vuotta nuoremmaksi, ja kun kerroin oikean ikäni, niin poistui sanaakaan sanomatta. En ollut kiinnostunut, mutta olihan tuo aika tylyä käytöstä.

Vierailija
6/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kiehtova keskustelun aihe baarissa. "Arvaa minkä ikäinen mä oon".

Vierailija
7/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vähän vtuttaisi :D etenkin kun yleensä mua luullaan alle 18-vuotiaaksi niin että olisin sitten yhtäkkiä kurpahtanut.

Vierailija
8/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vähän vtuttaisi :D etenkin kun yleensä mua luullaan alle 18-vuotiaaksi niin että olisin sitten yhtäkkiä kurpahtanut.

t. 45v av mamma?

Vierailija
9/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä. Mä oon kolmekymppinen ja mua luullaan aina 15 vuotiaaks

Vierailija
10/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joku 30v tuo kyllä mieleen jonkun palsamäen vaimon. Ei hyvä.

Olisi kannattanut jättää ne baari-illat ja siiderin lipittäminen vähemmälle. Ala nyt ihmeessä elämään terveellisesti ennenkun rupsahdat ihan täysin.

Vierailija
11/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kiusallista molemmille osapuolille kun toinen jostain syystä väkipakolla haluaa että hänen ikäänsä arvuutellaan eikä voi vain suoraan kertoa ikäänsä.

Vierailija
12/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä kirjoittelee :D tosiaan onhan se vähän lapsellista meininkiä ikiään arvuutella mutta joskus se on kyllä ihan hauskaakin, tai tulee myös luontevasti puheeksi kuten nytkin. Ei kumpikaan edes pyytänyt arvaamaan, ensin kysyin hänen ikää sitten kehasin nuoremman näköiseksi ja tämä heitti siinä sitten ikä arvuuttelun minulle. Osasi arvata ikäni ja hieman tuli salaa kauhistunut olo siinä että onko se tuo eilinen meikki aamu auringossa joka vanhentaa minua vai olenko vaan rupsahtanut.

Vierailija
13/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmästynyt, kukaan ei koskaan arvaa sitä oikein. Saattaa mennä jopa 10 vuotta alakanttiin.

Riippuu vähän sen miehen iästä, jos hän olisi minua kovin paljon nuorempi, tilanne olisi vähän kiusallinen.

Vierailija
14/14 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 45v av mamma?

Oon parikymppinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme