Miksi ihmiset ajattelevat että laihuus on kaunista?
Mitä ihmettä ihmisten päässä liikkuu?
Nykyään hömpötetään sitä että
”näin laihdut 10kiloa viikossa” ihmisten pitäisi ymmärtää että kaikki ei halua olla laiha. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla laiha, mutta ainakin itse olen normaali painoinen ja voin puhua tästä aiheesta. Yli paino on yksityinen asia, laihuus on oksettavaa tiedän kokemuksesta, ja ne jotka sanovat että ”mä oon niin ruma koska olen läski” he ovat väärässä maapallolla on niin monta ihmistä ja niistä jokainen on kaunis! Olkaa niitä ketkä sanovat omalle ongelma kohdalle että rakastan sinua sellaisena kuin olet. ❤️❤️❤️❤️
Kommentit (9)
"Yli paino on yksityinen asia, laihuus on oksettavaa"
"maapallolla on niin monta ihmistä ja niistä jokainen on kaunis"
Täh? Koita nyt päättää.
Koska se on. Jos siis tarkoitetaan laihuudella sitä, ettei ole ylipainoinen. Urheilullisuus tosin on vielä kovempi juttu kuin pelkkä laihuus.
Haluaisitko mennä jonnekin Etiopiaan oksentelemaan niiden laihojen lasten päälle? Mitä ihmettä yrität sanoa tuolla aloituksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko mennä jonnekin Etiopiaan oksentelemaan niiden laihojen lasten päälle? Mitä ihmettä yrität sanoa tuolla aloituksellasi?
Ne on vetänyt laihuuden ihannoimisen överiksi ja siksi lapsista onkin tullut taas lihavia aliravitsemisesta
sä oot niin oikeassa ne ihmiset jotka väittää vastaan on idiootteja!!!
Aijaa, meinasitko pakottaa mut kiihottumaan pläskeistä, vähä vaikeempi juttu taitaa olla kun ei ole pläskifetissiä. Vuosien aivopesua vähintään vaatisi. m35
Sille on biologinen perusta, jolle ei mitään mahda. Poikkeuksia tottakai on, kuten kaikissa asioissa.
Nuori ihminen on yleensä laiha kasvupyrähdyksen jälkeen. Samoihin aikoihin ihmisestä tulee sukukypsä, joten se vaan vetoaa seksuaalisella tasolla.
Hoikkuus viestittää nuoruudesta ja siitä että liikkuu, (vaikka se ei olisi tottakaan.) Yleensä vartalo on silloin myöskin siro, mikä herättää miehessä suojeluhalua.
Vanhemmiten naiset yleensä tanakoituvat ja vyötärö katoaa, mikä kertoo että hedelmällinen huippukohta on takanapäin.
Ihminen on kuitenkin vain yksi eläimistä. Monet asiat ovat yhä vaistotoimintaa vaikkei sitä tiedosteta tai haluta hyväksyä.
Laihuus ei ole kaunista. Normaalipaino on.