Muita jotka ei välitä kasvisruuista?
Menettelee ne muun ruuan joukossa mutta jos ostoskorissa on vain juureksia, sipulia, munakoisoa, omenoita ja avokadoa, vatsa tulee kipeäksi pelkästä näkemisestä. Salaatit on ihan hyviä mutta muuten kasvisruuat tökkii. Ne ei maistu hyvälle, saa ilmavaivoja.
Kommentit (52)
Olen Persu ja mielelläni syön kasviksia ja ovat myös terveellisiä. Maistuvat myös hyvältä.
Mä en tykkää edes salaateista. Oon kolmekymppinen nainen, mutta syön lihaa kuin keski-ikäinen mies
Siis salaatista ei tule ilmavaivoja, mutta kasvisruoasta tulee? Miten kasvisruoka siis eroaa salaatista?
Vierailija kirjoitti:
Siis salaatista ei tule ilmavaivoja, mutta kasvisruoasta tulee? Miten kasvisruoka siis eroaa salaatista?
Se on kypsennetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kypsennetty?
Eli raaka kasvisruoka ei aiheuta ilmavaivoja, mutta kypsennetty aiheuttaa. Olisivatkohan ilmavaivat korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kypsennetty?
Eli raaka kasvisruoka ei aiheuta ilmavaivoja, mutta kypsennetty aiheuttaa. Olisivatkohan ilmavaivat korvien välissä?
Ihmisten elimistö toimii eri tavoin. Aivan kuten jotkut lääkkeetkin toimivat joillain, mutta eivät toisilla. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ne on hyviä, mut oon lihansyöjä 😁joskus kokeillut pelkkää kanaa ja kasviksiin nii olin paljon epäenergisenpi. Ehkä jos ei urheile, niin voi toimii, mut jos urheilee nii iteltäni ainaki katos voimat.
Kasviksiin siirtyminen saa suolistomikrobit ilahtumaan, kun saavat muuta hajottamista suoliston epiteelin sijaan. Rupsinta menee ohi nopeasti ja suolistosyövän riski romahtaa.
Syökää mitä syötte, oma on suolenne ja krooninen kahden pään ummetuksenne.
Tykkään esim siit jauhelihan näköset soijasta jos se on hyvin maustettu, mut monet noi on pahoja. Kasviksista ja salaatista tykkään tosi paljon ja lihasta ja kanasta myös. Punasta lihaa en hirveesti syö, kana on lempparia ja kala vielä enemmän.
No kyllähän te kaikki lihansyöjät syötte varmastikin joko perunaa, pastaa tai riisiä aina välillä sen lihan lisäksi. Näin olen lihansyöjistä puhuminen naurattaa. Suurin osa on sekasyöjiä ja kaikki muut ääripäät on typeryyttä. Kannattaa sopeuttaa elimistö kaikenlaisiin ruokiin, niin geeniperimä vahvistuu ja selvityyt pidemmän päälle paremmin, kun altistaa itsensä kaikelle. Kohtuudella.
Tämä on hiukan sama, kuin sanoisi, ettei tykkää kirjoista, koska kirjat ovat huonoja.
Kasviksia, hedelmiä, marjoja, juureksia ja palkokasveja on tuhansia erilaisia ja näistä yhdessä viljatuotteiden kanssa voi tehdä lukemattomia määriä erilaisia ruokia. Raakana, kuumakypsentämällä, säilömällä, kuivattamalla. Lisätään öljyjä ja mausteita tai sitten ei.
Meillä herkkuruoat ovat juuri kasvisruokia: kasvispihvit (näitäkin voi tehdä monenlaisia!), uunijuurekset, paahdettu parsa ja grillattu munakoiso, kesäkurpitsaveneet, tomaattikeitto, kaalipaistokset, voisin elää näillä! Aasialainen kasvisruoka on myös järjettömän hyvää. Vihersalaatit, ruokaisat kasvissalaatit, sieniruoat, pikkelöidyt satokasvikset, KOTIMAISET MARJAT, omena puusta tai uunin kautta, ihanat puurot hedelmien ja marjojen kera, mehuina tai mehujäinä, tuoreet yrtit... Kavalkadi on loputon! Ruoka on ihanaa ja kasvikunnan ruokatuotteet vasta ovatkin <3
Jos maha tulee kipeäksi kypsennetyistä kasviksista, kannattaa mennä lääkäriin.
Ja suurin osa käyttää mausteita tai jotain muuta ruoka-aineita, missä on vaikka mitä porkkanaa, selleriä yms. Kukapa idiootti ei kasviksia söisi. Viljaa kyllä sen sijaan en söisi valtavia määriä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hyviä, mut oon lihansyöjä 😁joskus kokeillut pelkkää kanaa ja kasviksiin nii olin paljon epäenergisenpi. Ehkä jos ei urheile, niin voi toimii, mut jos urheilee nii iteltäni ainaki katos voimat.
Sulta jäi pois se ainoa asia, mitä urheileva tarvitsee polttoaineeksi - hiilihydraatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kypsennetty?
Kyllä alkuun tuli mullekin kasvisruuasta aikamoiset kaaos ja pörinät suolistoon ennen kuin elimistö tottui pelkkään kasvisruokaan. Elimistö rauhoittui ajan kanssa ja nyt menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta jäi pois se ainoa asia, mitä urheileva tarvitsee polttoaineeksi - hiilihydraatit.
Marjat, kana, kala, nauta, riisi, peruna, pasta, kasvikset. Näitä kun vetää niin elää vanhaksi ja terveeksi oli urheilija tai ei.
Tykkään kasvisruoista, mutta haluaisin löytää reseptejä, joissa ei ole tomaattimurskaa ja jotka eivät ole aasialaistyyppisiä.
Söin sillon hiilihydraatteja, tosin rajoitetusti. Ku söin lihaa niin jaksoin, ku otin lihan pois en jaksanu enää kunnolla urheilla. Tosin mun urheilu määrät oliki isoja. Ehkä joku sohvaperuna sopeutuu kasvisruokavalioon. Mut mä en enkä halua. Haluan syödä monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hiukan sama, kuin sanoisi, ettei tykkää kirjoista, koska kirjat ovat huonoja.
Kasviksia, hedelmiä, marjoja, juureksia ja palkokasveja on tuhansia erilaisia ja näistä yhdessä viljatuotteiden kanssa voi tehdä lukemattomia määriä erilaisia ruokia. Raakana, kuumakypsentämällä, säilömällä, kuivattamalla. Lisätään öljyjä ja mausteita tai sitten ei.
Meillä herkkuruoat ovat juuri kasvisruokia: kasvispihvit (näitäkin voi tehdä monenlaisia!), uunijuurekset, paahdettu parsa ja grillattu munakoiso, kesäkurpitsaveneet, tomaattikeitto, kaalipaistokset, voisin elää näillä! Aasialainen kasvisruoka on myös järjettömän hyvää. Vihersalaatit, ruokaisat kasvissalaatit, sieniruoat, pikkelöidyt satokasvikset, KOTIMAISET MARJAT, omena puusta tai uunin kautta, ihanat puurot hedelmien ja marjojen kera, mehuina tai mehujäinä, tuoreet yrtit... Kavalkadi on loputon! Ruoka on ihanaa ja kasvikunnan ruokatuotteet vasta ovatkin <3
Jos maha tulee kipeäksi kypsennetyistä kasviksista, kannattaa mennä lääkäriin.
Samaa mieltä. Hyvä (kasvis)ruoka on hyvää ja paha on pahaa, koskee kaikkea ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjat, kana, kala, nauta, riisi, peruna, pasta, kasvikset. Näitä kun vetää niin elää vanhaksi ja terveeksi oli urheilija tai ei.
Supistaisin vielä: marjat, kana, kala, kasvikset.
Samoin. Syön joka päivä paljon kreikkalaista salaattia, mutten pidä kypsistä kasvisruuista. Etenkään näistä uusista "lihankorvaajatulokkaista". Minusta niissä on huono rakenne, vaikka maku olisikin hyvä.