Tultiin eilen hirveällä tavaramäärällä mökille
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Etkö antanutkaan pildee?
Tarkoitin miehillä, miestä ja poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö antanutkaan pildee?
Aina näitä älykääpiöiden kommentteja!
Asioista tulee sopia etukäten ja sopia yhdessä aikatauluista. Ehkä on parasta lähteä kotiin? Kuka sitä tyyppen märinää jaksaa kuunnella? Huomenna, maanantaina on taas työpäivä, vaika lapsilla ilmeisesti jatkuu loma vielä tiistaihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Asioista tulee sopia etukäten ja sopia yhdessä aikatauluista. Ehkä on parasta lähteä kotiin? Kuka sitä tyyppen märinää jaksaa kuunnella? Huomenna, maanantaina on taas työpäivä, vaika lapsilla ilmeisesti jatkuu loma vielä tiistaihin asti.
Nuo elää niin hetkessä että niiltä ei mitään suunniteltuja aikatauluja saa. Miehellä ja lapsella on vielä huominen vapaa.
sulla on menny jotain ohi,huomenna on 2. pääsiäispäivä eli vapaata jos ei ole vuorotyössä :D
Jää sä mökille ja lähetä miehet bussilla kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö toimi mökillä netti?
Toimii. Ukko vaan ei saa nukuttua tuossa tuvan laverisängyssä. Ottaa kuulemma selkään.
kotkotkotkoo kirjoitti:
sulla on menny jotain ohi,huomenna on 2. pääsiäispäivä eli vapaata jos ei ole vuorotyössä :D
Nauttikaa vapaistanne. Kaikki eivät ole niin onnekkaita. Itsellä ma 22.4. on duunipäivä.
-4
Mitäs siellä mökillä enää voi tehdä kun viinat on jo juotu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii. Ukko vaan ei saa nukuttua tuossa tuvan laverisängyssä. Ottaa kuulemma selkään.
Mä aina jaksan miettiä, miksi mökeillä on jotkut 70-luvun kammotussängyt kusisilla 70-luvun patjoilla niin että tulee suunnilleen mustelmia kun nukkuu.
Paikassa, jossa olisi tarkoitus viihtyä ja viettää rentoa vapaa-aikaa, nukutaan jossain kivikovalla, notkolla olevalla laverisängyllä.
Kun kunnollisia sänkyjä saa kolmella sadalla. Tai ainakin kunnolliset patjat vanhaan laverisänkyyn.
Sit mietitään että miksi täällä ei viihdytä yhtä yötä kauempaa. Appivanhempien mökki just tuollainen. Olisin ostanut sinne itse uudet patjat jos asiasta ei loukkaannuttaisi verisesti. Kerran ostin sinne jonkun lyhdyn ja pari pannulappua ikäänkuin tuliaisiksi. Anoppi muisti seuraavalla kerralla sinne mennessämme sanoa että "ne SUN tavarat on siellä kaapissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina jaksan miettiä, miksi mökeillä on jotkut 70-luvun kammotussängyt kusisilla 70-luvun patjoilla niin että tulee suunnilleen mustelmia kun nukkuu.
Paikassa, jossa olisi tarkoitus viihtyä ja viettää rentoa vapaa-aikaa, nukutaan jossain kivikovalla, notkolla olevalla laverisängyllä.
Kun kunnollisia sänkyjä saa kolmella sadalla. Tai ainakin kunnolliset patjat vanhaan laverisänkyyn.
Sit mietitään että miksi täällä ei viihdytä yhtä yötä kauempaa. Appivanhempien mökki just tuollainen. Olisin ostanut sinne itse uudet patjat jos asiasta ei loukkaannuttaisi verisesti. Kerran ostin sinne jonkun lyhdyn ja pari pannulappua ikäänkuin tuliaisiksi. Anoppi muisti seuraavalla kerralla sinne mennessämme sanoa että "ne SUN tavarat on siellä kaapissa".
Mies osti tuohon uuden kalliin patjan mutta ei ole tyytyväinen.
Miks ihmeessä kauhea tavaramäärä, vai oliko tarkoitus olla viikko mökillä. Oletteko siellä ekä kertaa,kun ukko ei tiennyt etukäteen laverin kovuutta, jos näin ,niin eiku kotiin.Sinulla on kiukutteleva mieslapsi.
Muussa tapauksessa anna märistä ja ole itse vaiti nauttien mökistänne.
Eikö sun jo pidäkin lähteä sieltä, jos huomenna töitä?
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä kauhea tavaramäärä, vai oliko tarkoitus olla viikko mökillä. Oletteko siellä ekä kertaa,kun ukko ei tiennyt etukäteen laverin kovuutta, jos näin ,niin eiku kotiin.Sinulla on kiukutteleva mieslapsi.
Muussa tapauksessa anna märistä ja ole itse vaiti nauttien mökistänne.
Oli tarkoitus olla pidempään ja mies kyllä tiesi tuon laverin kovuuden, kun juuri osti siihen uuden patjan, mutta eihän sille mikään kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun jo pidäkin lähteä sieltä, jos huomenna töitä?
Ei mulla ole huomenna töitä eikä ole miehelläkään. Lapsellakin on koulusta lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ei ole työpäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai vääntää aika lailla, että heidän mökilleen ostettiin uudet patjat alkuperäisten tilalle.
Eihän niillä oltu nukuttu kuin vasta 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muussa tapauksessa anna märistä ja ole itse vaiti nauttien mökistänne.Oli tarkoitus olla pidempään ja mies kyllä tiesi tuon laverin kovuuden, kun juuri osti siihen uuden patjan, mutta eihän sille mikään kelpaa
Se uusi on vielä käyttämätön ja siksi jäykkä.
Se täytyy ajaa sisään.
Etkö antanutkaan pildee?