Itkettää nuoruuden tatuointi: yritetty poistaa laseroinnilla 10 kertaa, ei vaan katoa exän kasvot vatsasta
Mitä ihmettä teen? Tuntuu, että koko elämänjanoni on sammunut. 20-vuotiaana poikaystäväni vannotti minulle ikuista rakkautta ja vaati jonkin todisteen, että olisin vakavasti liikkeellä. Keksi sitten, että jos olen vakavissani, hänen kasvonsa pitäisi tatuoida vatsaani. Silloin pidin sitä suurena hellyytenä, elämänlahjana, jonka halusin avoin sydämin ottaa vastaan. Niin mentiin Thaimaahan ja tatuointi tehtiin vatsaani miehen ollessa mallina vieressä.
Mieheni erosi minusta jo vuoden päästä, mutta hänen kasvonsa jäivät vatsaani. Olin kauhuissani, koska mitään ei siihen aikaan ollut tehtävissä. Ulvoin tuskasta, itkin itseni pökerryksiin. Meni 15 vuotta miltei ilman seksiä tai t-paita päällä korkeintaan. Sitten tuli laser. Nyt kuitenkin Thaimaassa käytettiin sellaisia väriaineita, joihin laser ei pure. Tuntuu, että elämäni on mennyt ohitse. Olen maassa lyötynä. Kaikki on turhaa. Niin turhaa.
Miten pääsen tatuoinnista eroon?
N42
Kommentit (49)
Tatuoi siihen erektiossa oleva penis joka ruiskuttaa spermaa.
0/5 mutta kyllä Johnny Deppillä on isolla käsivarressa Wino forever - eli siis juoppo ikuisesti. Hän seurusteli aikanaan Winona Ryderin kanssa ja ehti ottaa käteen kissankokoisin kirjaimin että Winona forever, ennenkuin erosivat noin vuoden seurustelun jälkeen. Eron jälkeen oli pakko tatuoida siihen jotain peitteeksi kun ei tuohon aikaan vielä lasrhoidot olitsi. Ihan kun se ei joka elämänsä aamu ensimmäisenä muistaisi Winona Ryderin tuosta tatsakasta, vielä 5 vaimoa on 10 tyttöystävää myöhemmin.
Anna olla siinä vaan. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
0/5 mutta kyllä Johnny Deppillä on isolla käsivarressa Wino forever - eli siis juoppo ikuisesti. Hän seurusteli aikanaan Winona Ryderin kanssa ja ehti ottaa käteen kissankokoisin kirjaimin että Winona forever, ennenkuin erosivat noin vuoden seurustelun jälkeen. Eron jälkeen oli pakko tatuoida siihen jotain peitteeksi kun ei tuohon aikaan vielä lasrhoidot olitsi. Ihan kun se ei joka elämänsä aamu ensimmäisenä muistaisi Winona Ryderin tuosta tatsakasta, vielä 5 vaimoa on 10 tyttöystävää myöhemmin.
Suurin osa tavisten taskoista on aivan tyhmiä.
Typerin idea ikinä on ottaa kumppanin nimeä tai pärstää tautointina minnekään. Lapsen nimen tai syntymäajan ymmärrän. Kasvot muutenkin on hankala tatuoitava, että jos oikeasti haluaa niin etsii sitte sen parhaimmista parhaimman taitelijan.
Viisi vuotta vanha aloitus ja edelleen se on 0/5 ja typerä provo.