Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ei ole kilteille miehille!

Vierailija
20.04.2019 |

Olen 26v mies. Olen tavannut kolme Tinder deittiä. Yritin, joka kertaa aloittaa pidempiaikaisen suhteen, enkä siksi valinnut naisia, jotka puhuvat seksistä. Yhden deitin kanssa lähdimme ensin ihan vaan kävelylle, toisen kanssa istuimme iltaa ravintolassa ja kolmannen kanssa kävimme talvella Messilässä. Silti joka ikinen kerta vaikka kaikki tuntui alkavan hyvin, naiset nostivat nopeasti esiin seksin ja olivat selvästi pettyneitä, kun en ollutkaan heti valmis seksiin. Onneksi olen nyt löytänyt ystäväpiiristä naisystävän, joka ei vaadi heti sänkyyn. Tinder kokemus oli aika järkytys

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole myöskään meille kilteille naisille :(

Vierailija
2/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder vetää puoleensa naisia, jotka ovat ottaneet perinteisen miesmäiset tavat toimia. Siellä on esimerkiksi tosi paljon naispuolisia myyntitykkejä, jotka tullessaan uuteen kaupunkiin hakevat uusia seksihoitoja. Aika iso aggressiivisista naisista on suoranaisia prostituoituja vaikkei Tinder halua tätä imagosyistä myöntääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeimmat seksikokeiluni olen tehnyt Tindernaisten kanssa. Sieltä saa tosi tuhmaa seuraa, jolle mikään perverssikään ei ole liikaa.

Vierailija
4/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikeimmat seksikokeiluni olen tehnyt Tindernaisten kanssa. Sieltä saa tosi tuhmaa seuraa, jolle mikään perverssikään ei ole liikaa.

Sama. Yksi hoito olisi halunnut välittää livenä seksimme, jollekin jenkkialustalle, mutta pelkäsin, että jos siellä näkyy naama niin ei koskaan tiedä, koska sitä joutuu lööppijulkisuuteen. Ajatus kyllä kiihotti, pakko myöntää.

Vierailija
5/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on hyvin harvalle miehelle sopiva palvelu. Jos et pidä sitä hyvänä, kuulut enemmistöön, vaikka taidatkin olla tosi komea.

Vierailija
6/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on seksiä varten. Tyhmää hakea sieltä parisuhdetta.

Vierailija
7/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder vetää puoleensa naisia, jotka ovat ottaneet perinteisen miesmäiset tavat toimia. Siellä on esimerkiksi tosi paljon naispuolisia myyntitykkejä, jotka tullessaan uuteen kaupunkiin hakevat uusia seksihoitoja. Aika iso aggressiivisista naisista on suoranaisia prostituoituja vaikkei Tinder halua tätä imagosyistä myöntääkään.

Heh, muistan aika montakin keissiä jotka laittelivat tinderissä viestiä tulevansa työhommiin paikkakunnalleni ja että olisi kiinnostuneita tapaamaan, vink vink sänkyhommamielessä tietenkin.

Tätä tapahtuu tinderin myötä paljon.

Vierailija
8/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että jos omaat vähäkään perinteisiä arvoja, niin tinder ei ole sinulle oikea paikka olit sitten mies tai nainen. Tiedän parikin ns. aisurius pariskuntaa, jossa nainen ottaa ns. alfaa miehen katsellessa tai vain työmatkallaan ja ottaa kuvan ja mies onanoi tapauksesta kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme