Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riman alentaminen miehissä ei vaan kannata

Vierailija
20.04.2019 |

Taas ties kuinka monennet treffit takana mukavan ja täysin kelvollisen miehen kanssa. Ja joudun tuottamaan hänelle pettymyksen, kuten niin monille muillekin aiemmin..
Päätin laskea rimaa, koska haluaisin löytää tavallisen ja mukavan, rehellisen ja luotettavan miehen. Joka haluaa parisuhteen ja sitoutua. Niinpä olen toiveikkaana antanut mahdollisuuksia heille, vaikka ulkonäkö ei ehkä olekaan ollut sitä tasoa mitä toivoisin. Eivät he kuitenkaan mitään rumiakaan ole olleet. Mutta ei. Kun ei vaan kiinnostus herää itsellä, vaikka kuinka yrittää. Ei kai sitä voi alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa suuteleminenkaan ei houkuta. Vaikka kuinka haluaisin antaa ja saada rakkautta. Ei vaan kolahda.
Olen sitten varmaan tuomittu roikkumaan ikäni jännämiehissä, jotka kohtelevat huonosti. Heillä kun on valinnanvaraa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimasta ja jännistä miehistä puhuminen samaan aikaan on ristiriitaista. Ei voida väittää että jännät miehet olisivat jotenkin "riman ylittäviä".

Vierailija
2/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama naisten kohdalla. Oon treffaillut myös niitä "vähemmän viehättäviä", muutamaa reilusti ylipainoistakin, mutta ei: en valitettavasti koe heihin minkäänlaista viehätystä vaikka haluaisin, mutta muuten mukavia onkin olleet. Ja niille kauniimmille olen kuin ilmaa. Vaikeaa tämä deittailu.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle.

Vierailija
4/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kuin supermarket. Osta, käytä ja kiertoon!

Ainoa taso josta Tinderin käyttäjien kohdalla voidaan puhua on kusirajan liike korvien välissä.

Vierailija
5/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin sama juttu ja sen seurauksena koko kiinnostus deittailuun on kadonnut. Koko elämäni aikana on kohdalle osunut ehkä 5 miestä, jotka ovat sillä tavalla kolahtaneet, että olisin voinut ajatella muutakin kuin kaveruutta heidän kanssa. Eikä minulla ole edes mitään kriteerilistaa olemassa, vaan pelkästään sitä tunnetta kaipaan, mikä näistä harvoista miehistä tulee.

Vierailija
6/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että mies on subjektiivisesti söpö. Esim. ihanat silmät ja sopusuhtainen vartalo. Kiva hymy. Ei tarvitse olla uljas leveäharteinen laatikkopää. Söpöjä nörttejä on vaikka kuinka, samoin söpöjä "taviksia". Lisäksi pitää olla kiltti ja mieluiten edes vähän liikunnasta tykkäävä. Luonteesta tulee söpöyden ohella kipinä ja äkkiä mies onkin hurmuri :).

Vierailija
7/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rimasta ja jännistä miehistä puhuminen samaan aikaan on ristiriitaista. Ei voida väittää että jännät miehet olisivat jotenkin "riman ylittäviä".

ap:lla on.

Vierailija
8/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama naisten kohdalla. Oon treffaillut myös niitä "vähemmän viehättäviä", muutamaa reilusti ylipainoistakin, mutta ei: en valitettavasti koe heihin minkäänlaista viehätystä vaikka haluaisin, mutta muuten mukavia onkin olleet. Ja niille kauniimmille olen kuin ilmaa. Vaikeaa tämä deittailu.

M24

Odottele muutama vuosi. Kuntoile, työskentele, kouluttaudu (ellet ole jo kouluttautunut/kouluttautumassa) + pidä huolta henkisestä hyvinvoinnistasi, sen jälkeen voin taata että sulla on mahikset mihin naiseen tahansa (ellet ole jotenkin ikävä ihminen, mutta noin nopean tekstin perusteella et vaikuta siltä).

Vierailija
9/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima on aina jotenkin vinossa.  Esim. nainen paheksui kun tilasin treffeillä oluen kahvin sijaan, mutta nykyään kulkee alkoholisitin kanssa , joka haisee 4m päähän viinalta ja nainen on absolutisti :D 

Vierailija
10/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydykäään rahasampoa kovasta yrityksestä huolimatta?

Vierailija
11/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Odottele muutama vuosi. Kuntoile, työskentele, kouluttaudu (ellet ole jo kouluttautunut/kouluttautumassa) + pidä huolta henkisestä hyvinvoinnistasi, sen jälkeen voin taata että sulla on mahikset mihin naiseen tahansa (ellet ole jotenkin ikävä ihminen, mutta noin nopean tekstin perusteella et vaikuta siltä).

Miksi? Että on varaa maksaa naisesta?

Vierailija
12/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännämiehistä" kirjoittaminen aiheuttaa oksennusreaktion.

Vierailija
13/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeastaan olet nostanut rimaa, mutta kuitenkin haluat mieluummin valita niistä riman alittavista miehistä

Vierailija
14/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Kouluttautuminen auttaa vain niitä miehiä, jotka saavat seksisuhteita, mutta naiset eivät halua vakavampaa

ohis

Vierailija
15/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö löydykäään rahasampoa kovasta yrityksestä huolimatta?

Vedit sitten tämmöisen johtopäätöksen aloituksen perusteella? Luetunymmärtäminen?

Vierailija
16/16 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan ottaa miestä, joka ei sytytä. Ellei ole kemiaa, niin ei ole. Löin tässä.päätäni seinään koko nuoruuteni, kunnes tajusin luovuttaa ja päätin olla sinkkuna. Sitten yhtäkkiä tapasinkin Sen Oikean, tiesin heti ensi näkemältä, että hänet minä halusin. Olemme nyt naimisissa ja viimeksi tänään aamulla katsoin häntä ja ajattelin, että onpa siinä ihan järjettömän komea ja ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän