Uskallatteko käydä miesten kaupoissa?
Biltema, Motonet, rautakaupat, autoliikkeet? Miten siellä naisasiakasta kohdellaan?
Kommentit (16)
Miksi tähän ketjuun ei voi kirjoittaa vaan "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"?
Kysytkö tosissasi?
Haluan todella tietää, millaista elämää joku sellainen elää, joka kysyy "uskallatteko" Suomessa vuonna 2019 kaupassa asioinnista.
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Haluan todella tietää, millaista elämää joku sellainen elää, joka kysyy "uskallatteko" Suomessa vuonna 2019 kaupassa asioinnista.
Nykyäänhän juuri on yleisempää kuin ikinä kaikki ahdistushäiriöt ja paniikkihäiriöt. Ihmisiä jännittää/pelottaa monet asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Nykyäänhän juuri on yleisempää kuin ikinä kaikki ahdistushäiriöt ja paniikkihäiriöt. Ihmisiä jännittää/pelottaa monet asiat.
Tuota jännitystä voisi ehkä yrittää purkaa sillä, ettei eläisi elämäänsä niin paljon ajatellen ja pohtien, että voiskio sitä tai tätä tehdä kun on tai vastaavasti ei ole sukupuoleltaan sitä tai tätä.
Kaupoissa käyn. Autokorjaamoilla vielä riittää näitä härskihartikaisia ;-(
Mitä ihmettä? Tavallisia kauppoja! Ehkä eri asia joku erikoisvannemyymälä, mutta hei motonetti...
Ne yrittävät petrata lisäämällä krääsää naisille. Ei niinkään myynnin takia, mutta kun nainen pöyhii krääsäkasoja, miehet pääsevät kauppoihinsa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Motonetistä terveisiä! Myyjinä oli vain pimuja jotka olivat tekniikasta pihalla kuin lumiukot #"¤¤#
Motonetista terveisiä Lohjalta!
Siellä oli pari amisbensalenkkaritypyä varaosatiskillä myymässä ja varmana tiesivät autoista enemmän kuin moni vähemmän tietävä...
Kun näin otsikon, ihmettelin, mitä ovat miesten kaupat, ja tuli mieleen lähinnä joku Dressman. No, käyn noissa mainituissa kyllä. Muutamassa vakiorautakaupassani on nimenomaan naiset ne myyjät, joilta kannattaa kysyä, mutta kyllä ainakin isommissa kaupungeissa olen saanut ihan asiallista palvelua. Vaikeus on yleensä myyjän löytämisessä. Autoliikkeistä ei ole kokemusta, ei ole ollut tarvetta hankkia autoa.
Nokian K-rauta on ehkä poikkeus, siellä ei miehet meinaa tiskin äärestä vaivautua minnekään.
itse miehenä olen saanut Eurokankaassa todella seksististä kohtelua asiakkaana.
En ihan miellä noita "miesten kaupoiksi", jotain Dressmania minäkin ajattelin kun näin otsikon. Mun mielikuvissa Biltema ja Motonet kuuluvat samaan sarjaan Hong Kongin ja Tokmannin kanssa. Eli myyvät vapaa-ajan ja kodin tarvikkeita (joihin myös auton tarvikkeet kuuluvat).
K-Raudassa käyn kohtuullisen usein jotain remonttitarvikkeita ostamassa. Ihan ystävällistä palvelua, vaikka vähän sellaista hymähtelyä, että missä sun mies on, kun ostat ruuveja täällä yksinäsi.
Mutta hällä väliä. Varmaan näkyy päältäkin, että en tiedä asiasta, mutta ei kyllä kaikki miehetkään tiedä.
Motonetistä terveisiä! Myyjinä oli vain pimuja jotka olivat tekniikasta pihalla kuin lumiukot #"¤¤#