Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kerta kun teen kunnon lenkin , on seuraavana aamuna kuumeinen olo ja pää kipeä. Mitä ihmettä tämä on?

Vierailija
20.04.2019 |

Tekisi mieli vetää kunnon lenkkejä uusilla kengillä kun ilmatkin näin ihanat, mutta miten jos seuraavana päivänä olen kipeä? :( Luulin ekalla kerralla sattumaksi mutta on nyt tapahtunut neljästi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos?

Vierailija
2/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta nostaa ruumiinlämpöä. Olen huomannut samaa jos illalla on rankat treenit, ei nukkumisesta tule mitään kun kuume nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka?

Vierailija
4/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylirasitus. Lähdet aivan liian kovaa liikkeelle. Aloita kävelemällä, se on kuntosi mukaista.

Vierailija
5/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla ei kurjasta olosta kuolimatta ole kuumetta!  37c sanoo  mittari. Mutta olen voimaton, nuutunut, lihaksia jomottaa  ja päätä särkee kauheasti... lenkin jälkeen juon aina vettä ja palautumisjuomaa, myöhemmin syön kevyen  päivällisen/iltapalan.

Ap

Vierailija
6/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö,aikuinen ihminen .Tee ensin pieni raippailulenkki ja pienesti lisäät matkaa ja tehoa,mihin elimistösi tottuu.Tyhmää heti menee kovaa ,jos tulee ongelmia.

Vierailija
7/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juokse baariin.

Vierailija
8/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin tapaus  oli pari viikkoa sitten  kun kaverini vähätteli kertomaani ja suostutteli iltalenkille , vaikka seuraavana päivänä meidän piti lähteä Ikeaan toiseen kaupunkiin. Kaveri sanoi että kävellään ihan  hitaasti jne, et sä kipeeksi tuu. Kotona menin saunaan ja oli loistofiilis, aamulla sitten pääsin hädin tuskin sängystä! Kun kaveri tuli hakemaan torkuin vain autossa huovan alla ja valitin miten päätä särkee kahden Buranan jälkeenkin, kaveri totesi  että:

" no enpä olis sua lenkille raahanut jos olisin tämän tiennyt ! "

Käski lääkäriin mutta en  kehtaa , luulevat vielä että päässäni on vikaa...

Ap

Vierailija
9/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa,  mutta kuulostaa fibrolta :( 

Vierailija
10/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupöly tekee mulla tota.

Vierailija
11/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa,  mutta kuulostaa fibrolta :( 

Tätä minäkin olin tulossa sanomaan. Sauna myös pahentaa fibroa (ns. saunakrapula).

Vierailija
12/12 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö aina saunassa lenkin jälkeen? Sauna tai lenkki voi aiheuttaa oireet, jos sinulla on raudanpuutos. Fibroa epäilin omalla kohdallani, mutta oireet poistuivat, kun sain rautainfuusiot ja ferritiinin ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän