Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaanpa tästä iänikuisesta dilemmasta: Eikö mies ja nainen muka voi olla ystäviä keskenään?

Vierailija
20.04.2019 |

Minun mielestäni voi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta tässä taidetaan puhua viriileistä heteroita, jotka ei ole aseksuaaleja.

Vierailija
2/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tai voi, mutta ei kuiteskaan oikeesti. Ei ilman taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minulla on jo parikymmentä vuotta ollut miespuolinen, naimisissa oleva kaveri. Minä olen ollut koko tämän ajan sinkku. Hänen vaimollaan ei ole tässä asiassa ongelmaa, ja vaimolla itselläänkin on miespuolisia ystäviä.

Vierailija
4/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä jos on taka-ajatuksia, kun ei toteuta niitä?

Vierailija
5/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aivan hyvin.

Vierailija
6/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei siinä mitään ,siinähän se tulikin. mutta ystävät ei ole siinä mielessä toistensa perään joten eihän se silloin puhdasta platonista ystävyyttä ole. olen ihan varma että jos molemmilla on suuntaus vastakkaiseen sukupuoleen sekin matchaavyys käydään jossain vaiheessa jotenkin läpi toki ilman sen kummempia toimitoja. se kai kuuluu biologiaan. 

Vierailija
7/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Kaikki on miehiä. Seksiä on vain oman aviomiehen kanssa. Ja olen nainen.

Vierailija
8/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla.

Kaikkien kanssa ei kuitenkaan välttämättä voi. Esim. jos on selkeä vetovoima alusta asti, niin silloin voi olla vaikea mennä kokonaan ystävätasolle.

Itse huomasin tämän kääntöpuolen, kun tutustuin varattuun mieheen ystäväpohjalta, mutta meidän välillä oli vetovoima ja viehätys joka häiritsi. Mies lopulta päätti, ettei voida nähdä enää, ettei tapahdu mitään, koska hän ei halua pettää. Oli kurjaa menettää ystävä.

Vierailija
9/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi eikä se keskustelemalla siitä muuksi muutu.

Vierailija
10/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan ne olla. kysymys kuuluukin että kuinka läheisiksi he lopulta tulevat..

Vierailija
11/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, Fwb

ei se F siinä turhaan ole

Vierailija
12/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ole iänikuinen dilemma muille kuin palstaääliöille. Ettekö te oikeasti näe ihmisessä mitään muuta kuin sukupuolen? Aivan älytöntä touhua.

Vierailija
13/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan ainakaan kumppanista kivalta tuntuisi, että toisella olisi taka-ajatuksia jonkun ystävänsä suhteen, toteutti sitten niitä tai ei?

Vierailija
14/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miespuolinen ystävä ehdotti mulle kauan sitten että ollaanko friends with benefits. kyllähän mä ymmärsin että seksiä halusi. sitten käytiin kaljalla joskus töiden jälkeen vuosia, mies varattu ja aina oli sama kissahiiri leikki käynnissä muutaman oluen jälkeen. mitään ei käynyt, mutta hävettää että annoin itseni olla tuossa tilanteessa mukavan. mies oli niin ihana ja itsekin olin ihastunut vähän etten voinut vastustaa. siis kerran hän pussasi mua kun erosimme. kai hän sitten petti tyttöystäväänsä mun kanssa sillä tavalla. nyt hän on perheellinen mies

Vierailija
15/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän mielestä sitten myöskään homoseksuaalit voi olla ystäviä oman sukupuolensa edustajien kanssa?

Vierailija
16/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itsellä on miespuolisia ystäviä ja tuttuja. Enkä saa heistä mitään intohimon juttuja. Pitää olla sitä jotakin, että intohimo syttyy.

Vierailija
17/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia16 kirjoitti:

voihan ne olla. kysymys kuuluukin että kuinka läheisiksi he lopulta tulevat..

Sitähän palstamiehet valittavat, että jos joutuu kaverisektorille niin sieltä ei koskaan pääse seksi-/parisuhdesektorille.

Vierailija
18/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sellaistakin on käynyt, että nainen on ystävä naisen kanssa ja mies miehen, ja on syntynyt naispari ja miespari.

Vierailija
19/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Kaikki on miehiä. Seksiä on vain oman aviomiehen kanssa. Ja olen nainen.

Jokaikinen noista (jos eivät ole homoja) haluaisi panna sua, mutta hillitsee itsensä, jos et anna vihreää valoa. Mutta sitä ne kuitenkin periaatteessa toivovat ja odottavat.

Vierailija
20/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi olla.

Kaikkien kanssa ei kuitenkaan välttämättä voi. Esim. jos on selkeä vetovoima alusta asti, niin silloin voi olla vaikea mennä kokonaan ystävätasolle.

Itse huomasin tämän kääntöpuolen, kun tutustuin varattuun mieheen ystäväpohjalta, mutta meidän välillä oli vetovoima ja viehätys joka häiritsi. Mies lopulta päätti, ettei voida nähdä enää, ettei tapahdu mitään, koska hän ei halua pettää. Oli kurjaa menettää ystävä.

Niin totta! Samperin vaikeaa, jos haluaa tutustua mieheen vaikka harrastuksen parissa harrastuskaverina ja vaikka haluan todellakin kunnioittaa hänen avioliittoaan. Hiivatin ihmishormoonit meissä ja vetovoiman voima!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi