Aivan helvetin hyvännäköinen mieheni pitää muka minunkaltaistani kuunaamaa seksikkäänä
Otsikossa "ongelma".
Tunnen olevani käsittämättömän vastenmielisen näköinen taikinanaama, mutta mies jaksaa kyllä kehua, vaikka mielestäni tälle ei ole yhtään mitään perusteita. Enemmänkin huolestuttaa miehen huono arvostelukyky ulkonäköäni kohtaan. Pelkään jatkuvasti, että jossain vaiheessa hän tajuaa, miten ruma olen ja päätyy jonkun kauniimman matkaan. Tuntuu, että on vain ajan kysymys, milloin hän tulee järkiinsä.
Miten tästä eteenpäin? Meillä on todella hyvä parisuhde. Rakastan miestä kovasti ja mies rakastaa minua. En vain oikein tiedä, miten elää tämän asian kanssa, että mies on tyytynyt minuun.
Kommentit (41)
Tajuaa sen sitä nopeammin, mitä enemmän hänelle korostat olevasi mielestäsi helvetin ruma. Lopulta hän uskoo sinua.
Todennäköisesti tajuaa kyllä aivoillaan, ettet ehkä ole maailman kaunein, mutta on pöljä rakastunut sinuun ja hänen silmiinsä näytät kauneimmalta. Ainakin nyt. Koeta tukea sitä näkemystä, äläkä rikkoa illuusiota.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tajuaa kyllä aivoillaan, ettet ehkä ole maailman kaunein, mutta on pöljä rakastunut sinuun ja hänen silmiinsä näytät kauneimmalta. Ainakin nyt. Koeta tukea sitä näkemystä, äläkä rikkoa illuusiota.
Tätä olen sanonutkin, että on nyt aivan rakkauden sokaisema.
Nyt iskee vaan hirveä ahdistus päälle, että olen mennyt sanomaan miehelle, että en pidä itseäni hyvännäköisenä ja käskenyt häntä poistamaan kuvat, joita on minusta välillä ottanut. Ei helvetti, pilaan kaiken.
Tarinan opetus. Älkää naiset olko liian komeiden miesten kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus. Älkää naiset olko liian komeiden miesten kanssa yhdessä.
Minulla tulee tuo tunne kyllä ihan kenen tahansa miehen kanssa, koska itse en ole mikään kedon kukkanen ja toki haluaisin olla miehen silmissä ihana.
Itse ainakin pidän pyöreämmistä kasvoista, tuo vaikutelman nuorekkuudesta
-Lesbo
Mä olen komea, mut köyhä ja huonosti varustettu. Etsin vain ei kauniita ja lihavia naisia. Pitää olla tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt iskee vaan hirveä ahdistus päälle, että olen mennyt sanomaan miehelle, että en pidä itseäni hyvännäköisenä ja käskenyt häntä poistamaan kuvat, joita on minusta välillä ottanut. Ei helvetti, pilaan kaiken.
Mitä jos se oletkin sinä, joka on rakkauden sokaisema, ja miehesi onkin ihan tavis, vaikka pidät häntä nyt "helvetin hyvännäköisenä"? Ja hän on vain tyytyväinen, kun sai tasoisensa naisen (tai jopa paremman).
Jos on rakastunut toiseen ihmiseen niin on täysin yhdentekevää miltä hän näyttää,kun hän on aina se kaikkein tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se oletkin sinä, joka on rakkauden sokaisema, ja miehesi onkin ihan tavis, vaikka pidät häntä nyt "helvetin hyvännäköisenä"? Ja hän on vain tyytyväinen, kun sai tasoisensa naisen (tai jopa paremman).
Hmmm, en ole muuten tätä ajatellutkaan. Onhan siinäkin mahdollisuus. Nyt kun muistelen, niin jotain superkomean deittini kuvaa aikoinaan esitellessäni kaverini sanoivat, että ei tosiaan ole mikään komistus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, en ole muuten tätä ajatellutkaan. Onhan siinäkin mahdollisuus. Nyt kun muistelen, niin jotain superkomean deittini kuvaa aikoinaan esitellessäni kaverini sanoivat, että ei tosiaan ole mikään komistus.
Ap
No niin, eli jonkun perusäijän olet vaan sitte ottanu. JSSAP!
Ongelma taitaa olla ap:n itsetunnossa.
Minäkin pidän pyöreäkasvoisista naisista.
Ehkä se on niitä miehiä, joka ei tiedä olevansa hyvännäköinen. Miehet ei aina tajua tätä. On miehiä, joita kaikki miehet pitävät susirumina, mutta naisten mielestä he ovat hyvännäköisiä.
Julkkiksista kauniit kasvot ovat mm. Maria Sidillä ja Raakel Lignellillä.
Nuoremmista nätti on mm Diandra.
Ap, se sun ”helvetin hyvännäköinen mies” tuskin on mun silmissä mikään maailman komein. Usko pois.
Aion tästä lähtien antaa mieheni ottaa minusta kuvia, jos hänestä siltä tuntuu (on valokuvaaja). Jos olen niissä karmean näköinen, niin antaa olla. Olette oikeassa, pakko lopettaa tämä märehtiminen ja tukea miestä, kun hän arvostaa minua.
Ap
Hei,
Nuorena silloinen paras kaverini löysi poikaystävän ja kehui kaikille kuinka superkomea tämä on. Yllätys oli tavatessa ISO. Oikeesti sen tavallisemman ja aneemisemman näköistä miestä ei voi ollakaan. Lyhyehkö, ohuthiuksinen, perussuomalainen taikinanaama. Ei mikään hyväkroppainenkaan vaikka oltiin nuoria tuolloin kaikki.
Pisteenä i:n päällä, tyyppi oli vielä ihan helevetin lapsellinen jutuissaan. Kauneus oli katsojan silmässä, mitä siihen mieheen tuli.
nyt et nainen ylianalysoi tuota pilalle vaan uskallat luottaa että mies on myyty! nauti!!!