Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen naisille jotka tuskailee ettei muka liho vaikka söisi mitä.

Vierailija
20.04.2019 |

Tiedän että liian laihalla ja lihavalla ne isoimmat ongelmat pään sisällä, mutta silti jotenkin tuntuu että nykyisessä ulkonäköihanteessa ei liian laihana olo ole niinkään ongelma kun lihavuus.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha, en liho vaikka söisin mitä.

Vierailija
2/37 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että lihavuudesta puhutaan ja huomautellaan ehkä vähän enemmän kuin laihuudesta, mutta kyllä silti (tahaton) laihuus nähdään myös ongelmaksi. Minulle on lapsesta asti aikuiset huomautelleen kapeista käsivarsistani negatiiviseen sävyyn, ja aina sama "söisit jotakin", vaikka syön enemmän kuin moni keskiverto ihminen. Ulkonäköihanteena tuntuu olevan "sopivan pyöreä ja muodokas, muttei lihava", joka saa tuntemaan itsensä rumaksi, kun hyvin kapeat kädet ja jalat, ei tissejä, ja kaikki lihottamisyritykset kertyy vatsaan -> vartaloon sopimattoman iso vatsa. Olen kateellinen niille jotka on tasaisesti isompikokoisia kuin minä. Harrastan tanssia ja liikkeet näyttää niin paljon paremmilta heillä.

Ps. Menee myös paljon rahaa ruokaan kun joutuu syömään paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienikokoinen ja se näkyy häiritsevän muita kuin itseäni. Minua kokoni ei häiritse ollenkaan, päinvastoin. Viihdyn kehossani. Olen hyväkuntoinen ja hormonitoimintani on normaali. Painan 47kg ja olen 162cm pitkä. Nämä mitat ovat olleet viimeiset parikymmentä vuotta.

Antaa toisten kommentoida jos siltä tuntuu. Mknä en kommentoi kenenkään ulkonäköä muuten kuin positiivisesti.

Vierailija
4/37 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa ongelmaksi jos se sattuu omalle kohdalle. Itselläni on juuri terveysongelmien takia ajoittain olematon ruokahalu ja vatsa usein sekaisin, joten päivittäisen kaloritarpeen täyttö käy työstä. Ulkopuolisille tämä näyttää siltä että en liho millään, vaikka mätän juhlissa tai ravintolassa ruokaa kaksin käsin. Työvaatteet pyörii päällä, heikottaa, en jaksa tehdä mitään fyysistä ja ihmisiltä tulee niitä "onks sulla joku anoreksia tai bulimia" kommentteja.

Vierailija
5/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha saa itsensä helpommin lihotettua kun lihava vaihdutettua.

Vierailija
6/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jo romukoppaan nuo 90-luvun ihanteesi. Nykyajan ihanne on fitness tai Kardashian. Kummatkaan ei ole langanlaihoja, etenkin korostuneen iso takamus on in.

Joo-o tervetuloa vaan tänne ennakkoluulojen maailmaan, jossa äärilaihana saa elää. 50 % haukkuu ja 50 % kyräilee ilman syytä. Gaymuotisuunnittelijoita ja yksittäisiä fetistejä ei lasketa.

Vierailija
7/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää. Treenaan lähes päivittäin mutta ellen noudata todella tarkkaa täysin herkutonta ruokavaliota, olen lievän ylipainon puolella ja kropassa on silminnähden ylimääräistä. (normaalisti ruokavaliossa siis kotiruokaa ja silloin tällöin esim. viikonloppuisin jotain hyvää.) Lapsesta asti ollut pulska. Olisi ihanaa jos voisi syödä vapaasti miettimättä koko ajan lihomista. En tahtoisi lihoa tästä tilanteesta enempää, mutta huolettaa kyllä lasten saaminen, tai siis raskauskilot, kun muutkin kilot tarttuu niin tiukasti.

Vierailija
8/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet syöväsi paljon, et vain ymmärrää mikä on iso määrä ruokaa.

Vierailija
9/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jo romukoppaan nuo 90-luvun ihanteesi. Nykyajan ihanne on fitness tai Kardashian. Kummatkaan ei ole langanlaihoja, etenkin korostuneen iso takamus on in.

Joo-o tervetuloa vaan tänne ennakkoluulojen maailmaan, jossa äärilaihana saa elää. 50 % haukkuu ja 50 % kyräilee ilman syytä. Gaymuotisuunnittelijoita ja yksittäisiä fetistejä ei lasketa.

Nykyihanne on perse implantit, kumitissit ja kumihuulet. Hyi.

Vierailija
10/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha saa itsensä helpommin lihotettua kun lihava vaihdutettua.

Senkus lopetat syömisen, helppoa!

Mä en ajatellut hankkia sydän- ja verisuonitauteja Mäkkäristä, eikä mulla kokopäivätyössä ole mahdollisuutta ravata jatkuvasti jääkaapin ja wc:n väliä. Mulla nimittäin tulee siellä vessassa muutakin kuin pikku pissaa.

(Ei tarkoitus kommentoida kenenkään ylipainoa)

Vierailija
11/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Minulla on jatkuvasti huono olo kun mikään ei pysy sisällä niin kauan että ravintoaineita ilmestyisi. Lihakset eivät myöskään pysty kasvamaan tässä kehossa.

Vierailija
12/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, kasvot, hiukset ja olemus vaikuttavat eniten.

Vierailija
13/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että nämä laihat, jotka sanovat syövänsä paljon, eivät oikeasti syö paljon. Pari kertaa olen tämän huomannut, kun joku "en liho sitten millään" tilaa ravintolassa annoksen ja hädin tuskin koskee siihen. Tai kahvipöydässä ottaa vain sen keksin. Juu, ei ole pakko mättää itseään ähkyyn, mutta naurettavaa väittää, että muka syö paljon. 

Vierailija
14/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta että lihavuudesta puhutaan ja huomautellaan ehkä vähän enemmän kuin laihuudesta, mutta kyllä silti (tahaton) laihuus nähdään myös ongelmaksi. Minulle on lapsesta asti aikuiset huomautelleen kapeista käsivarsistani negatiiviseen sävyyn, ja aina sama "söisit jotakin", vaikka syön enemmän kuin moni keskiverto ihminen. Ulkonäköihanteena tuntuu olevan "sopivan pyöreä ja muodokas, muttei lihava", joka saa tuntemaan itsensä rumaksi, kun hyvin kapeat kädet ja jalat, ei tissejä, ja kaikki lihottamisyritykset kertyy vatsaan -> vartaloon sopimattoman iso vatsa. Olen kateellinen niille jotka on tasaisesti isompikokoisia kuin minä. Harrastan tanssia ja liikkeet näyttää niin paljon paremmilta heillä.

Kokemuksesta voin kertoa että jos sinulle lapsesta saakka on huomauteltu laihuudesta niin mikään ei muutu jos lihot. Jos lihot vähän eli olet sopusuhtainen, tulee joku sanomaan että "oletpas lihonut". Jos lihot enemmän niin että alat olla ylipainon rajoilla, ihmiset mutisee toisilleen "kauheasti lihonut" ja jos lihot vielä lisää aletaan hakemaan selitystä isän geeneistä, äidin geeneistä, suvun geeneistä ja selitellään toisille (lihavan kuullen, kuin tämä ei ymmärtäisi) että joku vika siinä ihmisessä on. Niin tai näin, teet aina väärinpäin, olet aina väärän kokoinen. Huvittavintahan tässä on se että ei ne sanojatkaan mitään missivartaloisia ole vaan ihan samanlaisia paino-ongelmaisia kuin me muutkin. Minunkin painoani kommentoi isoon ääneen (minusta noin 2m päässä istuen) anorektikon näköinen ja ylipainoinen kauhistellen painoani :D Olisivat katsoneet ensin peiliin että onko varaa kommentoida kenenkään painoa.

Vierailija
15/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin olevani tuollainen, että voisin syödä mitä vain lihoamatta. Keski-ikäisenä ymmärsin, että olen syönyt aina ihan todella pieniä annoksia. Minulle ei myöskään ikinä ole maistunut karkit ja limut ja harrastin liikuntaa säännöllisesti.. Kun sitten työni muuttui kokonaan istumatyöksi ja ainoa kiva asia siinä oli lounasravintoloissa käynti työkavereiden kanssa - aloin lihoa. 15 kg tuli yhdessä hujauksessa. Toki ikäkin varmaan vaikutti, mutta kun vertaan siihen mitä nuoremmat duunikaverit syövät lounaaksi niin itse söin ehkä kolmasosan siitä annoskoosta aiemmin. On muuten hirveän vaikea enää palata siihen takaisin.

Vierailija
16/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että nämä laihat, jotka sanovat syövänsä paljon, eivät oikeasti syö paljon. Pari kertaa olen tämän huomannut, kun joku "en liho sitten millään" tilaa ravintolassa annoksen ja hädin tuskin koskee siihen. Tai kahvipöydässä ottaa vain sen keksin. Juu, ei ole pakko mättää itseään ähkyyn, mutta naurettavaa väittää, että muka syö paljon. 

Itse sanoisin paremminkin, että syön mitä haluan. Voin syödä pizzaa, suklaata, keksejä... Mutta pointti onkin, että en syö koko rasiaa kerralla. Tyydytän oman tarpeeni, ja se on varmasti eri kuin kookkaammalla.

Toisaalta, olen ollut sellaisessakin elämäntilanteessa, jossa pystyin vertaamaan toisten opiskelijoiden annoksiin. En tiedä, mitä he kotona söivät, mutta lounaalla vedin ns miehekkäitä annoksia. Toki kävin myös kakalla, että sinne se ruoka sitten meni.

Vierailija
17/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä lihoa, vaan treenaa käsiin ja jalkoihin terve määrä lihasta. Paksu maha ja tikkuraajat nyt ei ainakaan ole se mihin pitäisi pyrkiä.

Vierailija
18/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri! Väitän myös ettei nämä syön älyttömästi tyypit elää porkkanalla ja yhdellä paahtoleivällä.

Vierailija
19/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin paremminkin, että syön mitä haluan. Voin syödä pizzaa, suklaata, keksejä... Mutta pointti onkin, että en syö koko rasiaa kerralla. Tyydytän oman tarpeeni, ja se on varmasti eri kuin kookkaammalla.

Toisaalta, olen ollut sellaisessakin elämäntilanteessa, jossa pystyin vertaamaan toisten opiskelijoiden annoksiin. En tiedä, mitä he kotona söivät, mutta lounaalla vedin ns miehekkäitä annoksia. Toki kävin myös kakalla, että sinne se ruoka sitten meni.

Niin. On pikkuisen eri asia sanoa, että syö mitä haluaa kuin ei liho vaikka söisi mitä. Tuo ensimmäinenhän johtuu tasan siitä, että ei halua syödä paljon tai lihottavia asioita. Jälkimmäinen taas tarkoittaa, että oikeasti aineenvaihdunta on erikoinen. Useimmiten yritetään väittää nimenomaan jälkimmäistä vaikka kyse on oikeasti ensimmäisestä. 

Vierailija
20/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri! Väitän myös ettei nämä syön älyttömästi tyypit elää porkkanalla ja yhdellä paahtoleivällä.

Sori vaan mutta en edes syö kasviksia. Syön isoja annoksia kunnon kotiruokaa, pitsaa, hamppareita, karkkia, pullaa mitä vaan. Toiset ei vaan liho. Ei edes raskausajat lihottaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän