Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoistyö?

Vierailija
20.04.2019 |

Millaista vapaaehtoistyötä teette? Kaipaan ideoita!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paikallisessa eläinsuojassa ruokkimassa kissoja ja siivoilemassa iltaisin ja viikonloppuisin. Näistä on kova pula ja on aika itsenäistä hommaa. Toki talon vakkariväkeä siellä kulkee milloin milläkin asioilla, mutta ei se minua haittaa. Esim. käyvät antamassa lääkkeitä, tai eläimiä on joskus tuotu tuolloin talolle tai jotain loukkua antavat kun jonkun pihapiirissä pyörii nälkäisiä kodittoman näköisiä kissoja. Mun ei ole tarvinnut puuttua näihin onneksi. Likaista työtä, sekä enemmänkin hommia tuossa saisi tehdä, mutta en oikein ole halunnut, en ehdi ja eläinsuojeluväki tuntuu välillä kinastelevan keskenään niin paljon, että pysyn näissä vuoroissa ja erossa varsinaisesta aktiivitoiminnasta. Joskus olen kyllä leiponut heidän myyjäisiin ja muihinkin myyjäisiin. 

Vierailija
2/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten kotihoitoa sekä joskus seurakunnan messussa vapaaehtoistyössä. Tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista arjen Amelié toimintaa

Vierailija
4/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras ketju. Silkkaa rakkautta!!! Hienoa ja mahtavaa!

Vierailija
5/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 tammikuussa menin thaimaahan, suunnitelmana oli auttaa erään pikkukylän raivaamisessa( olen alan insinööri ) . Satuin jäämään sinkuksi juuri ennen matkaa, menin kuitenkin, mutta jo bangkokissa vaihtui vapaaehtoistyön laatu. meni se 6kk auttaessa maksullisia naisia bkk,pattaya,siamreap. 

Elämän paras reissu .

Vierailija
6/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vapaaehtoistyön vastakohta pakkotyö.

Vierailija
7/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan vapaaehtoisena partiolippukunnan talousasiat, varainhankinnat  sun muut. Palkkaa ei tule, vähän rahaa meneekin, mutta auttamisesta tulee hyvä mieli. Jos en tekisi tätä, ehkä voisin tehdä jossakin urheilu- tai hyväntekeväisyysyhdistyksessä samanlaista työtä - niin kauan kuin jaksan. Suosittelen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi