Isälläni on varmaan halvin vuokra suomessa
Pikku yksiö palvelutalossa ja maksaa 200€ kuukaudessa vuokraa. Eikö olekin halpa?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No sen lopun siitä todellisesta vuokrasta maksaa sitten joku muu.
En usko. Pikkukunta jossa vuokrat halvat.
Tuttuni maksaa 80 euroa vuokraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelutalo on eri asia kuin normaali vuokra-asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelutalo on eri asia kuin normaali vuokra-asunto.
Niin on. Ja asuisihan se toki vielä halvemmalla jos olisi oma asunto.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni maksaa 80 euroa vuokraa...
Mä en maksa mitään vuokraa, joten mulla on halvin vuokra suomessa.
Nonii taas alkaa se vuokra vs oma-vänkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vs telttamajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs telttamajoitus.
Mä suosin puistonpenkkejä.
Poika maksaa 28 neliön asunnosta 340 euroa hyvällä paikalla, 2,5 km keskustasta ja koulut lähellä. Sisältää veden. Tuo on varmaan aika edullinen, mutta asunto on "suhteilla", tutun omistama. Talo on rakennettu n. 15 vuotta sitten.
Ottaen huomioon suomalaisen tulotason, on tuollainen vuokra sellainen minkä pitäisi olla normi. Eikä niin, että suurin osa rahoista menee asumiseen.
Ei taida pappa asua addendon tai espericaren asunnossa,
niissähän parilla sadalla saisi vain pari rullaa wc paperia ja puhtaat ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida pappa asua addendon tai espericaren asunnossa,
niissähän parilla sadalla saisi vain pari rullaa wc paperia ja puhtaat ikkunat.
Höpö höpö. Korkeintaan toisen puolen ikkunasta.
Muutama vuosi taaksepäin opiskelin pikkukunnalla ja vuokrasin muunnetun toimistotilan asunnoksi. Vuokra 180 euroa kuussa ja syy selvisi nopsaan. Suihku ja sauna olivat kellarikerroksessa missä valot eivät toimineet ja keväisin salaojituksien vedet tulvi sinne sisään. Tulipahan maistettua oikein kunnon opiskelijanelämää.
Vierailija kirjoitti:
Poika maksaa 28 neliön asunnosta 340 euroa hyvällä paikalla, 2,5 km keskustasta ja koulut lähellä. Sisältää veden. Tuo on varmaan aika edullinen, mutta asunto on "suhteilla", tutun omistama. Talo on rakennettu n. 15 vuotta sitten.
Aika kallista, minulla keskustassa kivenheiton päässä kaupoista yms. 40 neliön kaupungin vuokrakämppä 400e ja sisältää autopaikan, veden ja saunakin löytyy. Mutta toki tämä onkin sellainen käpykylä minne moni tuskin haluaa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan olennaista, minkä keskustasta.
Itse asun paperiroskisessa ja välillä tuttujen sohvalla.
Kaverin punttisalikorttia käytän mennäkseni suihkuun.
Yritä päästä halvemmalla.
Aika monella vuokra on 0 euroa ainakin Helsingissä jos osoite on lähellä keskustaa, alakerroissa on toimistoa ja yritystä ja vaikka mitä joten taloyhtiöllä on tuloa enemmän kuin on asunnoista menoja, itselläkin on tälläinen sijoitusyksiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan olennaista, minkä keskustasta.
Yliopistokaupungin. Yliopistoon matkaa n. 800 metriä. Muitakin kouluja alle 1 km päässä, lähin kauppa 200 metriä ja palvelut alle puolen kilometrin säteellä niin, että käy keskustassa vain joskus. Lähin iso marketti 1,5 km.