Haluaisin olla kyborgi
Jos joku taho tämä lukee, etsikää minut käsiinne ja asentakaa minulle uusia aisteja.
Kommentit (25)
Tutustu transhumanistien toimintaan. Alkuun pääsee vähemmälläkin rahalla. Esimerkiksi ei ole kovinkaan vaikeaa hankkia aistia magneettisen pohjoisnavan sijainnin havaitsemiseen.
Ihminen, jolla on pää ja kaksi pikkuvarvasta.
Polvilumpiotkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu transhumanistien toimintaan. Alkuun pääsee vähemmälläkin rahalla. Esimerkiksi ei ole kovinkaan vaikeaa hankkia aistia magneettisen pohjoisnavan sijainnin havaitsemiseen.
Okei? Olen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi akapeukuttaatätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Olen kiinnostunut.
Muistaakseni britti kiinnitti vartaloonsa pulssimittarin tyyppisen pannan, joka värisi aina kun rintakehän suunta oli magneettiseen pohjoiseen. Muutamassa viikossa sen aivot olivat sopeutuneet tähän sillä tasolla, että se "tunsi" asian samalla tavalla kuin vaikka kylmän ja kuuman eikä enää halunnut luopua tästä uudesta aistista. Muut ovat käyttäneet saman tyyppistä tekniikkaa mm. WLAN-verkkojen aistimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Olen kiinnostunut.
Muistaakseni britti kiinnitti vartaloonsa pulssimittarin tyyppisen pannan, joka värisi aina kun rintakehän suunta oli magneettiseen pohjoiseen. Muutamassa viikossa sen aivot olivat sopeutuneet tähän sillä tasolla, että se "tunsi" asian samalla tavalla kuin vaikka kylmän ja kuuman eikä enää halunnut luopua tästä uudesta aistista. Muut ovat käyttäneet saman tyyppistä tekniikkaa mm. WLAN-verkkojen aistimiseen.
En pidä tätä aistia niin tärkeänä että maksaisin siitä. Voisin ottaa kuitenkin aistin, jolla tuntisi toisen ihmisen aivovärähtelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Olen kiinnostunut.
En pidä tätä aistia niin tärkeänä että maksaisin siitä. Voisin ottaa kuitenkin aistin, jolla tuntisi toisen ihmisen aivovärähtelyjä.
Aivojen sähköinen toiminta ei ole mitattavissa tai edes havaittavissa kuin aivan lähietäisyydeltä.
Jos kaipailet jonkinlaista telepaattista kykyä voisin kuvitella Google Glassin tapaisen AR-ratkaisun, joka analysoi reaaliajassa esim. kohteen äänenpainoja sekä vaikkapa kasvojen lämpötilan muutoksia tyyliin "valehtelee" / "puhuu totta".
Tuu tänne. Skannataan sun aivot ja siirretään tietoisuutesi nettiin. Sinusta tulisi hyvä chatti botti kiinalaiseen verkkokauppaan. Vai olisitko sittenkin mielummin ihminen
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne. Skannataan sun aivot ja siirretään tietoisuutesi nettiin. Sinusta tulisi hyvä chatti botti kiinalaiseen verkkokauppaan. Vai olisitko sittenkin mielummin ihminen
Pilailetko? Minä taasen olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Olen kiinnostunut.
Aivojen sähköinen toiminta ei ole mitattavissa tai edes havaittavissa kuin aivan lähietäisyydeltä.
Jos kaipailet jonkinlaista telepaattista kykyä voisin kuvitella Google Glassin tapaisen AR-ratkaisun, joka analysoi reaaliajassa esim. kohteen äänenpainoja sekä vaikkapa kasvojen lämpötilan muutoksia tyyliin "valehtelee" / "puhuu totta".
Hmm.
Koko ajan kehitys kehittyy. Jos olet nuori, tulet melko suurella varmuudella olemaan jossain elämäsi vaiheessa kyborgi. Malttia.
Kyborgit kävelevät jo keskuudessamme. Tai ainakin köpöttävät. Minunkin mummollani on lonkassa tekonivel, joka on titaania. Siitä ei ole enää pitkä matka Cableksi.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan kehitys kehittyy. Jos olet nuori, tulet melko suurella varmuudella olemaan jossain elämäsi vaiheessa kyborgi. Malttia.
En jaksa odottaa🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilailetko? Minä taasen olen tosissani.
Tarkoitus oli herätellä lähinnä ajatusta siitä että kuinka kauan sitä jaksaisi olla joku Robo cop tai joku nettiolio.
Tiettyyn rajaan asti lisävempeleet on ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Kyborgit kävelevät jo keskuudessamme. Tai ainakin köpöttävät. Minunkin mummollani on lonkassa tekonivel, joka on titaania. Siitä ei ole enää pitkä matka Cableksi.
Mulla on molemmissa polvissa tekonivelet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on molemmissa polvissa tekonivelet :)
Varo ettei ne ota valtaa ja kävelytä sinua Alkoon tai miehelään
Kyborgina olo on kivaa! Minussa on useampi ei-orgaaninen osa ja pärjään niiden kanssa hyvin. Käytän myös silmälaseja ja muutamaa keinotekoista ruumiinosaa päivittäin. Kaikki nämä osat helpottavat elämääni merkittävästi ja olen kiitollinen siitä että lääketiede on nykyään niin edistynyttä kuin se on!
Mummollani on tekohampaat ja polvessa keinonivel.
Kuulolaitekin löytyy.
Ilmielävä kyborgi!
Olen surullinen kun en ole tarpeeksi rikas ollakseni kyborgi.