Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu, että monet ihmiset tekevät tahallaan niin, etteivät koko ajan online-tilassa treffipalstalla

Vierailija
20.04.2019 |

Koska haluavat antaa itsestään kuvan että on sitä muutakin tekemistä kuin päivystää mahdollisia viestejä ja lähestymisyrityksiä.
En väitä etteikö olisi olemassa ihmisiä joilla on muutakin elämää, mutta kun katsoo katukuvaa, niin aika monella se puhelin on kasvanut käteen kiinni, joten luontevintahan olisi että siinä kaiken muun puhelimella plaraamisen ohella voisi tsekata kätevästi onko tullut viestejä treffisivustolla.

Minä itsekin tässä mietin, että onko se jotenkin säälittävää olla niin usein onlinessa, mutta sitten mietin, että ainakin omasta mielestäni vieläkin säälittävämpää olisi teeskennellä että on jotain muutakin mielenkiintoisempaa tekemistä. Siispä olen online-tilassa niin usein kuin kiinnostusta on - ja sitähän on. :)

Onko teillä herännyt tällaisia ajatuksia nettideittailussa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares?

Vierailija
2/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun rehellinen mielipide on että onhan se nettideittailukin vähän niin ja noin. En kauheasti ylpistelisi jos harrastaisin vaikka onhan se mielessä käynyt. Ja nykyinenkin löytyi kyllä netistä tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne nukkuu ja käy leffassa välillä.

Vierailija
4/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Anteeksi mutta oletkohan nyt yli ajatellut asian. Monet ihmiset käy töissä, harrastaa, näkee ystäviä, ulkoilee. Itse en edes kiinnittäisi huomiota miten paljon joku okn jossain somessa.

Enemmänkin miettisin, miksi itse roikut treffipalstalla ja somessa ja hukkaat elämääsi. Ugh. Lähden tästä elämään. Ulos.

Vierailija
5/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Anteeksi mutta oletkohan nyt yli ajatellut asian. Monet ihmiset käy töissä, harrastaa, näkee ystäviä, ulkoilee. Itse en edes kiinnittäisi huomiota miten paljon joku okn jossain somessa.

Enemmänkin miettisin, miksi itse roikut treffipalstalla ja somessa ja hukkaat elämääsi. Ugh. Lähden tästä elämään. Ulos.

Tietenkin. Minähän sanoinkin tuossa aloitusviestissäni, että monilla on varmasti muutakin elämää. Tämä nyt koskikin lähinnä sitä, että kuinkahan moni tekee niin, että välttelee tietoisesti onlinessa oloaan, jotta ei vaikuttaisi elämättömältä, joka kyttää viestejä haukan lailla. Itse ainakin myönnän olevani viestihaukka. Enkä häpeä myöntää sitä treffisivuston käyttäjillekään :D

Ap

Vierailija
6/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä. Kunhan vain pohdin tällaista kun minulla tätä luppoaikaa on.

Ap

Vierailija
7/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiderissä olessa vaan jätin sinne menemättä ja lukematta viestit kun ne harvemmin oli mitään kiinnostavaa. Luin ja vastasin sitten kun huvitti tai ei ollut parempaa tekemistä.

Vierailija
8/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keskityt miettimään epäoleellisia asioita.

Vierailija
9/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa uskoa, että kaikilla treffipalstailijoilla olisi niin vähän aikaa olla onlinessa. Nykyisessä deittailukulttuurissa kilpailu on melkoisen kovaa, joten varmasti moni sortuu esittämään menestyvämpää ja menevämpää kuin oikeasti onkaan.

Minä yritän olla oma itseni, olin sitten kuinka urpo tahansa.

Ap

Vierailija
10/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-line kirjoitti:

Minusta keskityt miettimään epäoleellisia asioita.

Tiedän. Monien mielestä keskityn epäoleellisiin asioihin, mutta minulle henkilökohtaisesti ne eivät ole epäoleellisia asioita.

Ap

Vierailija
11/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas. Tarvitset apua.

Vierailija
12/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas. Tarvitset apua.

Muista huolta pitävät ihmiset ovat arvostettavia. Minkälaista apua suosittelisit minulle?

Ap

Vierailija
13/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä. Jos olet online, kukaan ei tiedä jäikö sinulla deittisovellus päälle vahingossa vai odotatko matcheja koko ajan. Ketään ei varmaan edes kiinnosta.

Vierailija
15/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olethan sinä tavallaan ihan hellyttävä. :)

Vierailija
16/16 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olethan sinä tavallaan ihan hellyttävä. :)

Naurahdin ääneen. Sitten mietin, ettei näin kivasti minusta ole varmaan koskaan tällä palstalla sanottu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi