Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Australiaan muutosta haaveilevat

Vierailija
20.04.2019 |

Palstalla mainitaan useasti Australia maana jossa moni haluaisi elää jos muuttaisi ulkomaille. Alkoi täysin yllättäen kiinnostamaan että mikä Australiasta tekee erityisen, ja ovatko kiinnostuneet käyneet siellä ja ihastuneet maahan vai mistä ajatus Australian hyvyydestä on hankittu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siellä mukava on käydä mutta veikkaan aika tylsäksi maaksi kun ei ole kunnon vuodenaikoja.

Riippuu missä päin asut. Tasmania on jo sitä leveyspiiriä että siellä tulee lunta ja näkee revontuliakin.

Vierailija
22/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Minä olen yksi Australiaan muuttamisesta haaveileva. Haluan asua eläkkeellä talvet länsimaassa, missä on lämmintä ja puhutaan englantia. Vaihtoehtoja ei Yhdysvaltojen lisäksi ole kovin montaa. Lisäksi haluan asua suurkaupungissa, joten Melbourne tuntuu houkuttelevalta vaihtoehdolta.  

Australia on hyvin idässä verrattuna vaikkapa Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Minä olen yksi Australiaan muuttamisesta haaveileva. Haluan asua eläkkeellä talvet länsimaassa, missä on lämmintä ja puhutaan englantia. Vaihtoehtoja ei Yhdysvaltojen lisäksi ole kovin montaa. Lisäksi haluan asua suurkaupungissa, joten Melbourne tuntuu houkuttelevalta vaihtoehdolta.  

Australia on hyvin idässä verrattuna vaikkapa Suomeen.

Ei hullummin aloittelevalta humoristilta. 👍