Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa! Heräsin, kun joku silitti päätäni

Vierailija
20.04.2019 |

... mutta kun katsoin sivulleni, mieheni oli toisella puolella sänky sikeässä unessa. Koirani nukkui jalkopäädyssä.

Se tuntui ihmisen kädeltä, kosketus oli lempeä, liike ohimolta pään yli sivuttain pyyhkäisevä.

Ensin heräsin hyvillä mielin, koska kosketuksesta tuli hyvä olo, mutta nyt olenkin aivan paniikissa o_o
En edes ole mikään yliluonnollisuuden nimiin vannoja...

Muuten varmaan ohittaisin olankohautuksella, mutta olen viimeisimmilläni raskaana ja toki tässä muutenkin virittyneessä tilassa lueskelen mahdollisia "merkkejä"...

Mitä tämä voisi tarkoittaa? Hyvä enne? Huono enne? Vaiko pelkkä turha aistiharha?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ihan varma, että joku hahmo istui sänkyni jalkopäässä säärteni päällä ja esti minua liikkumasta. Näin jälkikäteen ajateltuna täytti unihalvauksen merkit. Ehkä ap:llä sama vaiva.

Vierailija
22/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman hyvä enne. Siellä joku läheinen edesmennyt haluaa vain pitää huolta sinusta ja varmistaa hyvän olosi. Ei mitään syytä huoleen tai paniikkiin. Sinua suojellaan rakkaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeli?

Mutta millä asialla hän olis voinut olla? Toivottavasti hyvin aikein...

Ap

Enkeli on Jumalan sanansaattaja ja aina hyvissä aikeissa!

Ehkä kyse on ihan omasta suojelusenkelistäsi, jonka myt vain satuit tuntemaan. Onhan nyt pääsiöinenkin, ehkä se on sinulle erityistilaisuus hiljentyä ja miettiä hengellisiäkin asioita.

Itsekin olen tuntenut enkelin kosketuksen ja se tuntui hyvältä.

Vierailija
24/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama läheiseni on herännyt yöllä tunteeseen, että joku olisi häntä kädellä puristanut joko ranteesta tai reidestä. Aamulla selvinnyt, että heidän sukulaisensa kuollut yön aikana tuohon kellonaikaan. Tullut hyvästelemään.