Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma rumuus masentaa niin paljon

Vierailija
19.04.2019 |

Mua ei kiinnosta miltä muut ajattelee, eli rumuus ei ahdista siinä mielessä että hävettäisi mennä ulos. Mä oon mä ja jos joku ei tykkää mun ulkonäöstä niin minkä mä sille voin, tällaisena synnyin. Todella hygieeninen kaikinpuolin oon ainakin. En mä mikään kuoleman sysiruma oo että mulle kukaan kommentois tai tuijottais. Mut siis itseäni tää eniten masentaa ja ahdistaa. Ei oo elämäniloo tän näkösenä.
Siis tää masentaa ja itkettää niin paljon. Ihan hemmetin epäreilua näyttää tältä. Rakastan luonnonkauneutta, ja kadehdin niitä ihmisiä joilla on luonnostaan hyvä ja terve iho, kauniit hampaat, pitkät ripset. Kyllä musta edes vähän nätin sais ehkä meikillä, mut en todellakaan ryhdy siihen. Mua on aina ällöttäny meikki ja nolottanu ja hävettäny semmonen kunnon pakkelikerros. Ihan sairaan noloja semmoset ihmiset, jotka laittaa ihan törkeesti meikkiä ja sit ku illalla pesee pois niin järkyttävä punanen raiskattu iho, mitättömät kulmakarvat, tummat silmänaluset jne.. Tosi kiusallista.. En halua olla kaks eri ihmistä ulkonäöllisesti. Eli meikkaaminen ei oo vaihtoehto itelleni. Meikki on aina tukkinu mun ihohuokoset entistä pahemmaks ja ripsiväri ärsyttää silmiä.

Tää on niin epäreilua että on syntyny tälläseks oikeesti. Tää masentaa niin hemmetisti ja mikään ei huvita. Pakko vältellä peilejä ja kameroita. Mun kasvot on niin epäsymmetriset kun vaan voi olla. Näytän valokuvissa ja tosielämässä aivan eri ihmiseltä ja tän on myös moni muu ihminen mulle sanonut. Toinen puoli kasvoista paljon ryppyisempi, ehkä johtuu siitä että nukun sillä puolella? Ryppyiset ja tummat silmänaluset joista toinen puoli vielä pahempi. Jotenki tosi turvonneet silmäluomet ja ryppyset nekin. Todella vaaleat nysäripset. Todella vinot hampaat, teräviä hampaita siellä sun täällä. Iho todella kuvottavassa kunnossa, eli mustapäitä nenä ja sen vierusta AIVAN täynnä eikä tunnu tehoavan mikään. Kaiken kukkuraks hiton ruma iso luomi nenän lähellä. Siis ei hemmetti kuinka voi näin päin vttua ulkonäkö olla. Alan jo olla niin raivoissani et mikään ei auta :( Jos meikkaan niin joo hetkellisesti näytän peilistä nätiltä, mut ei se auta, ku ei se oo minä! Mä en näytä tolta, todellinen mä sen meikin alla on ihan saakelin ruma ja ällöttävä. Mitä tässä voi tehdä, miten tän kanssa voi elää oikeesti. Läski en ole ja pukeudun omasta mielestäni ihan tyylikkäästi. Mut masentaa tää niin paljon :
Oon niin kateellinen luonnonkauniille ihmisille oikeesti. Olis edes terve ja hyvä iho. Edes normaalit hampaat hemmetti tai edes vähän enemmän symmetriset kasvot. Näytän oikeesti niin kuvottavan rumalta ku nauran, rypyt korostuu entisestään huhhuh. Miten tästä pääsee yli? Mistä mä saisin rahat revittyä joihinki mullistaviin kauneustoimenpiteisiin?! Tää on niin masentavaa...
Oon niin kade eräälle luonnonkauniille tutulleni. Siis en edes tajua miks hän haluaa pilata ulkonäkönsä jollain saakelin meikillä, vanhentaa ihan hitosti semmoset mustat rajaukset silmien ympärillä jne.. Hänelllä on todella hyvä iho, siis tosi kaunis finnitön ja mustapäätön iho. Todella tasainen väriltä, kauniit himmeät lievät pisamat. Upeet hampaat luonnostaan, muhkeat huulet. Kauniit vihret silmät, TODELLA pitkät ja taipuisat silmäripset. Tosi upeet oikeesti. Pitkät ja tosi paksut hiukset. Siis älyttömän luonnokaunis, oon niin kateellinen ja katkera MIKSI TOISET NÄYTTÄÄ UPEILTA LUONNOSTAAN ja mun pitää kärsiä tästä rumuudesta. Oikein ällöttää oma itseni :( Pliis, auttakaa joko. Pitääkö mun mennä vollottamaan jonnekin terapiaan tai jotain.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ei oo varaa tietenkään järjettömän kalliisiin hammashoitoihin joihinki hammaskruunuihin tms millä sais sen ns täydellisen hymyn. Ei oo varaa mennä poistattamaan rumaa isoa luomea kun ei ole mitään terveydellistä haittaa tms. Niin epäreilua..

Vierailija
2/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole elanto ulkonäöstä kiinni niin kuinka paljon sillä sitten on väliä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä että ongelmasi on pikemminkin itsevarmuuden puute. 

Vierailija
4/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitkin kaunis niin sitten surkuttelisit elämääsi jostakin muusta syystä. Jos olet terve ja ihmisen näköinen niin ole tyytyväinen.

Vierailija
5/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä kuinka ruma on, jos hoitaa muita elämän osa-alueita kunnolla.

Vierailija
6/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oikeita ongelmia

Vierailija
7/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoo ettei oo väliä. Tietenkin sillä on väliä :( Olis edes symmetriset kasvot ja normaalit hampaat. Kyllä se on tosi masentavaa ja epäreilua et on monta pahaa "vikaa" ulkonäössä kun toiset luonnostaan kauniita. Ei kukaan olekaan täydellinen. Kyllä mä tiedostan että kuvia muokataan paljon jne.. En mä oo kateellinen millekään feikkijulkkiksille... Toivoisin vaan normaalia tervettä ihoa esim. Normaaleja hampaita. Kyllä tää ulkonäkö vaikuttaa, ei huvita ottaa kuvia, olla ystävien kanssa ulkona tai mitään kun näyttää tältä. Lähinnä kans se raivo et miten voi näyttää tältä oikeesti, miten niin monta vikaa!! Ei mun vanhemmatkaan oo mitään rumiluksia. En mä täydellisyyttä tavoittele.

Ainiin puuttu alotuksesta vielä, että kivana pikkulisänä mulla on oikeasti riippuvat rinnat. Siis oikeesti mummotissit. Toinen rinta paljon isompi.

Että niinku KAIKKI asiat päin p*rsettä :D

Mä en halua mitään hyvää itsetuntoo ku haluaisin vaan näyttää terveeltä ja kauniilta mutku ei. Niin epäreilua olla tämmönen hailu nysäripsinen, hirviöhampainen kuvottava mustapääotus.

Vierailija
8/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa itsellesi täydellinen vartalo. On sitten muilla kadehdittavaa. Ja meikkaa, normaalisti naiset meikkaavat.

Vierailija
9/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita ottaa kuvia :D

Sori nyt mutta toivottavasti olet joku 15v jos toi on sun mielestä ongelma. 

Vierailija
10/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ihonhoitoon. Säästä sen verran rahaa (n. 100 e), että pääset kerran kosmetologille putsauttamaan ihosi. Kerro, että sinulla ei ole paljoa rahaa ja kysy mitä kotikonsteja hän voisi suositella ihon hoitoon. Tummat silmänaluset peittäisin ihan suosiolla meikkivoiteella, jo se virkistää ilmettä ilman, että tarvitsee muuten meikata. Olen myös huomannut, että hymy kasvoilla kuin kasvoilla kaunistaa.

Vierailija
11/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ikä hoitaa iho-ongelmat (finnit ja mustapäät). 

Vierailija
12/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo ikäkään lievittänyt iho-ongelmia, koska oon täyttämässä tänä vuonna 24. Pahimmat finnit teini-iältä on jääny mut siis tää kuvottava mustapääongelma on ollu ihan 13v saakka... Oon kokeillu vaikka mitä.

-ap

Vierailija
13/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kanssa ruma ja siitä saanut kärsiä koko elämäni enemmän tai vähemmän. Teini-iässä sai kuulla huuteluita ulkonäöstään ja itsetunto oli aivan nollassa, eikä se nyt aikuisenakaan paljoa sen parempi ole. Hoikka oon aina ollut ja kroppa lienee ihan siedettävä, mutta naama onkin sitten se ongelma. Iso nenä, ei ollenkaan poskipäitä eli tosi sellanen muodoton naama ym. Pakkohan tän kanssa on vaan elää, katkera kyllä oon lopun ikäni kun geenilotossa kävi näin paska tuuri.

Vierailija
14/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan jonkun murrosikäisen tekstiltä. Ei kukaan aikuinen kirjoita noin, eihän? :D

Vierailija
15/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta ihonhoitoon. Säästä sen verran rahaa (n. 100 e), että pääset kerran kosmetologille putsauttamaan ihosi. Kerro, että sinulla ei ole paljoa rahaa ja kysy mitä kotikonsteja hän voisi suositella ihon hoitoon. Tummat silmänaluset peittäisin ihan suosiolla meikkivoiteella, jo se virkistää ilmettä ilman, että tarvitsee muuten meikata. Olen myös huomannut, että hymy kasvoilla kuin kasvoilla kaunistaa.

Oon kerran käynyt ja tuntu niin rahantuhlaukselta. Sanottiin että useammin pitäis käydä, on mustapäät niin tiukassa ettei lähde kerralla. En muista enää tarkalleen, on muutama vuosi aikaa kun kävin.... Ei mitään eroa ollu sen käynnin jälkeen.

HUOM jos joku osaa suositella OIKEASTI hyvää kosmetologia tmv jolla voisin käydä tms pk-seudulta niin vinkatkaa pliis.

Vierailija
16/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin kai olisit sinä kuin joku jolla jalkapallon kokoinen kasvain roikkuu toisella puolella päätä. Jotain rajaa tuohon itsesäälissä rypemiseen.

Vierailija
17/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti helpottaa kun kasvat vähän, sillä vaikutat aika keskenkasvuiselta. Jos ei helpota, niin mene kauneusleikkaukseen tai laitata hampaat kuntoon jos on rahaa. Jos ei ole, niin keskity muihin asioihin. Ei tollasesta märehtimisestä mitään apua ole kun ei se asia siitä miksikään muutu.

Vierailija
18/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutko jossain tissit paljaana vai miksi mummotissit on ongelma? 

Vierailija
19/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aina pitää tulla haukkumaan ikää? Ei liity taas mitenkään tähän. Oon kertonut täyttäväni 24 tänä vuonna eli en ole murrosikäinen. En nyt jaksa tässä ahdistuneessa mielentilassa kirjottaa mitään laadukasta virallista "aikuismaista" tekstiä tänne palstalle kun näpyttelen tätä kännykällä muutenki. Toi on niin ärsyttävää ku aina tarvii tulla jonkun mollaamaan kirjotustyyliä

Vierailija
20/41 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nykyisin tosi paljon läski-naisia. Syödä mässytetään joka välissä tollasta roska-paska-ruokaa ja litkitään sokerijuomia. Lisäksi naamakin on kuin petolinnun perse. Saa siinä sitten valitella joka käänteessä, ettei ole sitä eikä tätä. Menkää töihin sieltä marisijat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi