Kuinka vilkas peppuseksielämä sinulla on?
Kommentit (17)
Hiljaista ollut peräpukamien vuoksi.
Peppuseksielämåni on vilkas kuin Mars-patukan syönyt taapero.
Pyysin siirtämään seksipalstalle.
t. jonne 17 vee Kontula
Yhtä usein kuin mies rakastellessaan laittaa kiveksensä myös etupeppuun.
Strap-onilla muija vetää aanukseen joka päivä ja rimmaa sitten auki ammottavan holen rupisella kielellään :D
t.Hussein, 45v
Kerran viikossa sormetan sinne kylvyssä.
N41
n. Kerran viikossa saan pillua. Lähes päivittäin runkkaan.
Noin kerran viikossa soolona ja vaimo strapilla silloin tällöin.
Tyttöystävä nuolee peppureikäni monta kertaa viikossa, joskus myös sormettaa. On sanonut haluavansa myös panna sträppärillä, mutta ei ole vielä sellaista hankkinut. Lisäksi minulla on sivusuhde (tyttöystävän luvalla) toiseen naiseen. Tätä naista panen pelkästään peppuun ja suuhun, en ollenkaan pilluun. Tämä, että ei pilluseksiä toisen naisen kanssa, oli ehtona että saan tyttöystävältä luvan sivusuhteeseen. Tyttöystävääni en pane peppuun.
7 vuotta yhdessä ja alkuaikoina peppuseksiä oli 2-3 kertaa viikossa. Sitten väheni pikkuhiljaa ja esimerkiksi tänä vuonna ei ole ollut vielä kertaakaan..
niin se vaan makeat hommat kuivuu kokoon.
tänä vuonna ei ole saanut työntää perssilmään lerssiä ollenkaan
aika lähellä on kuitenkin ollut
saa nähdä jos muija juopuu pääsiäisenä siihen kuntoon että voi ujuttaa munaa tupaan
Vaihtelevaa on. Välillä pannaan enemmän peppuun kuin pimpsaan ja harjoitellaan myös anaalifistausta ja pannaan tuplana dildon kans anaaliin, kun puoliso pitää peppureiän venyttelystä ja välillä taas on pelkkää pimpsapanoa ilman suuseksiä tai mitään ne vähätkin mitä on. Se on äärimmäisen kiihottavaa kun puoliso pyytää panemaan peppuun tai ohjaa käteni pimpsasta taaemmas... Joskus olen saanut nuollakin peppureikää, en tosin enää pitkään aikaan.
M41
Olemme heteropari. Mies on vain kerran kokeillut anaaliaukkoon panemista. Miehellä on todella paksu penis. Se sattui. Hän ei ole uudelleen ehdottanut peppuseksiä. Se ei ollut meidän juttu.
En ole erikseen kieltäytynyt peppuseksistä, mutta mieheni ei halua satuttaa minua millään tavoin.
Hei olen mies ja oman pyllyni peppuseksi on noin kahden viikon välein minulla on erilaisia sauvoja suosikkini ovat kumminkin Classic Smooth Vibrator Purple, pituus 20,9cm , halkaisija 4,8cm paksuimmasta kohdasta, vähän taipuisa ja kärkeä kohti kapeneva sauva, 7-eri vibralla.
Anal Pusher, pituus 16cm, halkaisija 3-4,5cm, 3-erilaista edes-takais työntö liikettä ja 7-vibraa.
Käytän niitä vuotessa vatsallaan ollessani siten että laitan lantion alle tyynyjä että pylly on vähän pystyssä ja sauvojen sisällä pysymisen takia sopivan napakat shortsi malliset alushousut päälläni.
Sauvojen päällä yleensä käytän kondomia jotta ne säilyvät puhtaampina ja myöskin pippeliini laitan kondomin jotta ei tulisi niin hirveä spermalasti alushousuihin ja liukuvoidetta pitää käyttää sauvojen kanssa.
Sauvoilla saa aivan taivaalisen pitkäkestoisen G-piste / Anaaliorgasmin, pippelin kautta saatu orgasmi ei ole mitään sen rinnalla.
Joskus orgasmin jälkeen olen myöskin ottanut kondomiin tulleet spermat suihin jotta tiedän kyllä miltä sperma maistuu ja tuoksuu.
Kun naiset täällä sanovat että `` ottaisipa mies itse omat spermat suihinsa niin tietävät miltä se maistuu, kun meiltä sitä aina niin vaativat ``.
Siinä teillekkin vinkkejä peppuseksiin
peppuseksi kirjoitti:
Hei olen mies ja oman pyllyni peppuseksi on noin kahden viikon välein minulla on erilaisia sauvoja suosikkini ovat kumminkin Classic Smooth Vibrator Purple, pituus 20,9cm , halkaisija 4,8cm paksuimmasta kohdasta, vähän taipuisa ja kärkeä kohti kapeneva sauva, 7-eri vibralla.
Anal Pusher, pituus 16cm, halkaisija 3-4,5cm, 3-erilaista edes-takais työntö liikettä ja 7-vibraa.
Käytän niitä vuotessa vatsallaan ollessani siten että laitan lantion alle tyynyjä että pylly on vähän pystyssä ja sauvojen sisällä pysymisen takia sopivan napakat shortsi malliset alushousut päälläni.
Sauvojen päällä yleensä käytän kondomia jotta ne säilyvät puhtaampina ja myöskin pippeliini laitan kondomin jotta ei tulisi niin hirveä spermalasti alushousuihin ja liukuvoidetta pitää käyttää sauvojen kanssa.
Sauvoilla saa aivan taivaalisen pitkäkestoisen G-piste / Anaaliorgasmin, pippelin kautta saatu orgasmi ei ole mitään sen rinnalla.
Joskus orgasmin jälkeen olen myöskin ottanut kondomiin tulleet spermat suihin jotta tiedän kyllä miltä sperma maistuu ja tuoksuu.
Kun naiset täällä sanovat että `` ottaisipa mies itse omat spermat suihinsa niin tietävät miltä se maistuu, kun meiltä sitä aina niin vaativat ``.
Siinä teillekkin vinkkejä peppuseksiin
Voisinko päästä oppilaaksesi, voit jyystää minua myös kaikilla vehkeillä mitä mieleen tulee aanukseen. Ja voin myös rimmaa sua.
t.Hussein 45v
Neitsyys tallella. M47