Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikö äitinne teitä aina pitkäperjantaina kuuntelemaan Matteus-passiota?

Vierailija
19.04.2019 |

Mun äiti vei. Ja oli tiukkana, että siitä piti olla pitävinään. Miettikää, mikä kidutus istua paskan musiikin vallassa kirkonpenkissä h*tto, mitä lie, kaksi tuntia? Joskus aika pienenä, olisinko ollut jotain 9-11v. :( Sit ne laulut viel sönkötettiin joksikin saksaksi eikä siitä ymmärtänyt mitään, vaikka luin saksaa koulussa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään muun äiti vienyt? :(

Vierailija
2/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun meillä kaikilla muilla oli köyhät alkkisperheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lapsi pyytää itse  päästä.

Vierailija
4/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sitä nyt ajattelee, että sinne vois mennäkin, mutta ei kyllä itselle tulis mieleenkään kuvitella, että rääkkäis lastan sillä :( Äitini sai aivan oikeudetta viedä minua kärsimään tuosta.

Ap

Vierailija
5/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali lapsi pyytää itse  päästä.

Ovatko lapsesi normaaleja ja pyytäneet?

Ap

Vierailija
6/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä oli väliaika. Äiti ajatteli mua niin paljon, että lähdettiin sen aikana kotiin. Ettei tarvinnut siellä penkissä 22.30:een istua. Kotona äiti ei voinut viettää aikaa kanssani, koska piti kuunnella sitä moskaa radiosta livenä loppuun.

Ap

Vierailija
7/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, että olet joutunut käymään yhteensä lähes 10 vuotta terapiassa.

Vierailija
8/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on teillä kuninkaallisilla. Taas yksi asia, joka yhdistää Haakonia ja sinua.

Vierailija
9/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään, että olet joutunut käymään yhteensä lähes 10 vuotta terapiassa.

Niinpä. Vierellä musiikista eli kärsimyksestä nauttiva mua kohtaan kylmästi suhtautuva ja vihamielinen äiti, koska siellä oli ihan hirveän pitkästyttävää.

Ap

Vierailija
10/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on teillä kuninkaallisilla. Taas yksi asia, joka yhdistää Haakonia ja sinua.

Niin, paitsi että kuninkaalliset eivät esitä hienoa siellä ja siksi suhtaudu lapsiinsa kuin myrkynnielleet peet.

Ap

Vierailija
11/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifysta löytyy. Laittakaapa taustamusiikiksi nyt vain.

Ap

Vierailija
12/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe kuuntelee joka viikko Radion Sinfoniaorkesterin konsertin. Lapset soittavat nuoriso-orkesterissa ja ehkä siksi vaativat hiljaisuuden konsertin ajaksi. Väliaikana "saa" juoda teetä ja jutella.

Vierailija
13/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää kidutusta istua paikoillaan vain toista tuntia kun ei voi tehdä mitään. Eikä jutella, tuskin edes ajatella, kun sitä musiikkia oli :( Ja siis tämäkään ei ollut asia, josta ois voinu sanoa, että onpa paha äiti, kuten vaikkapa komeroon lukitsevasta äidistä. Käytännössä sama asia kuitenkin.

Ap

Vierailija
14/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se olikin aina kiirastorstaina btw. Kiva ohjelmanumero vielä siihen koulun jälkeen.

Ap

Vierailija
15/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee sellainen kiva itsemurhefiilis, kun tällä teoksella pääsiäisensä aloittaa. Tietenkin jos ihmisellä on jotain surua tai masennusta juuri muutenkin, ne heillehän se sopii hyvin.

Ap

Vierailija
16/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos, ei.

Äitini on kyllä Matteus passio-fani, mutta minun ei tarvinnut osallistua.

Kerran olen läpikäynyt ja kiitos, mutta... kiitos.

Vierailija
17/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain joulukirkkoon mentiin

Vierailija
18/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kiitos, ei.

Äitini on kyllä Matteus passio-fani, mutta minun ei tarvinnut osallistua.

Kerran olen läpikäynyt ja kiitos, mutta... kiitos.

Joo, ymmärrän kyllä, että aikuinen on fani, mutta en ymmärrä sitä, että se lapsi pitää sinne väkipakolla raahata, ja sitten vielä olla kiukkuinen tai suuttunut, jos lapsi on ihan että wtf is this? Eikä haluaisi olla. Ja vielä valittaa, ettet pidä siitä. Eli pitäisi vain esittää pitävänsä, niin tällainen aikuinen ei miettisi hetkeäkään, miten sä oikeasti kärsit siitä. Eikä lohduta tai just salli että rakastaa lasta, vaikka jättää tämän kotiin.

Ap

Vierailija
19/19 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli toisinpäin, minä vein äitiä. En pakottanut, mutta hän aina lähti mukaan kun kysyin. Ajatteli kai, että täytyy viettää aikaa lapsensa kanssa ja olla kiinnostunut tämän harrastuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi