Se siitä perhepääsiäisestä
Äitini tuli tänään meille.
Olin iloinen varsinkin lapseni puolesta.
Olen hyvin väsynyt, odotan työttömäksi jäämistä millä hetkellä hyvänsä ja erittäin huonosti otan vastaan mitään lisää itselleni negatiivista.
_____
Äitini ilmoitti, että kun mun kesäloma (????!!!!) alkaa, hän tulee tänne MAALAAMAAN tyttäreni huoneen seinän!
Hän ILMOITTI, ei kysynyt kävisikö päinsä.
Oli jo lapsellekin jo supissut, että "maalataan toi seinä kesällä".
___
Täällä ei maalata edes postikorttia vesiväreillä tai kynsiä lakalla, jos minä en halua!
Kommentit (13)
Täytyyhän jonkun yrittää jotain kun sä olet masentunut ja saamaton.
Kommenttini ovat niin kauhistuttavia, ettei niitä ilman hyväksyntää (eli ei ikinä) julkaista???
ap
En kertaakaan käskenyt häntä lähtemään.
Hän itse meuhkasi, kuinka on pahoillaan lapsenlapsensa puolesta, kun joutuu näin itsekkään pa---skan kanssa elämään; joo, olen itsekäs, en kiellä, mutta olisin kestänyt äitiäni huomiseen n. klo 16 saakka, jos hän ei olisi alkanut sanella seiniemme maalaamista.
__
Kuulema SUUNNITELMANI totetui: "Antaa sen ---:n tuoda tänne ruuat ja suututaan sitten jostain pikkuasiasta, jotta saadaan se lähtemään!!!"
Minun suuri suunnitelmani oli jaksaa tekoreippaana tyttäreni vuoksi huomiseen n. klo 16 saakka.
En jaksanut.
Ja sanoin äidilleni, että voi viedä tuomansa ruuat mukanaan.
On meillä ruokaa ilman hänen tuomisiaankin.
___
Yritän lähettää tätä tekstiä kolmanteen kertaan...
Koska asut vuokralla, niin tarvitaan vuokranantajan lupa.
Vierailija kirjoitti:
Koska asut vuokralla, niin tarvitaan vuokranantajan lupa.
Kun maalarinvalkoisella vetää maalarinvalkoiseen seinään, ei paljon lupia tartte kysellä.
Otahan lääkkeet, pese hampaat ja mene nukkumaan. Nyt on niin sekavaa settiä, ettei mitään selvää saa.
Hyvä, kun täältä saa tosi reipasta palautetta ja aitoa ymmärtämystä.
___
Kiitos sinulle, joka ihan ensin vastasit. ♥
ap
Huoneet maalataan yleensä kesäisin, äitisi on oikeassa. Älä valita vaan hae maalit rautakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Huoneet maalataan yleensä kesäisin, äitisi on oikeassa. Älä valita vaan hae maalit rautakaupasta.
Törkeä kommentti. Menisitkö vastaamaan ketjuuni täällä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3446809/miten-selviatte-siita-etta-pita…
Sen verran hyvin osaat muiden yli kävelemisen jalon taidon.
Moi AP, kirjoitit äsken:
"Olen hyvin väsynyt, odotan työttömäksi jäämistä millä hetkellä hyvänsä ja erittäin huonosti otan vastaan mitään lisää itselleni negatiivista."
Halusin vain sanoa, että tiedän tasan tarkkaan, että mitä tarkoittaa kun ei kestäisi enää mitään "lisäpahaa". Olet ajatuksissani ja toivon sinulle, ettei lisätaakkoja tulisi vaan elämäsi menisi valoisampaan ja parempaan päin - ja suurimpana asiana toivon, että oheinen pieni video voisi jäädä rohkaisemaan sinua kaiken keskellä :)