Miksei nykypäivän miehet enää näytä tältä?
Tossa pari esimerkkiä sen näköisistä miehistä ( https://www.imdb.com/name/nm0000061/mediaviewer/rm1718130688 , https://www.imdb.com/name/nm0001791/mediaviewer/rm2054515200 ), joita ei valitettavasti nykypäivänä enää juuri ole. Miksi noin komeat miehet ovat kuolleet sukupuuttoon?
Kommentit (81)
ai nytkö naisten mielestä toksinen maskuliinisuus onkin sitten taas hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hyvä ulkonäkö on toksista maskuliinisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin oli homo.
Kumpikaan ei ollut homoja. Power oli bi, Taylorista en tiedä.
Kumpikaan ei ole homoja, paitsi että toinen ja toisesta en tiedä. Miten meni noin niinkuin omasta mielestäsi?
Molemmat oli ainakin naimisissa pariin otteeseen, ja lapsiakin oli. Veikkaisin vahvasti että biseksuaaleja molemmat.
Miehet on järjestäen laumasieluja. Jos Repa sanoo että pitää vetää ananastöyhtö niin sitten vedetään. Minun aikana vedettiin kuuppa siiliksi ja se oli OKSETTAVAA. Ja sitten valutaan pitkin ja poikin kuin räkä seinässä. Tai toinen ääripää joku salipumppu. Ynh.
Itse en kaipaa AP:n postaamia miehiä, vaan niitä joilla oli HIUKSET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hyvä ulkonäkö on toksista maskuliinisuutta?
Kumpikaan noista kavereista ei ollut mikään täydellinen toksisen maskuliinisuuden ruumiillistuma. Toksista maskuliinisuutta ilmensivät ehkä jotkut Robert Mitchumin, Errol Flynnin ja John Waynen kaltaiset näyttelijät, ja heitä ei ole täällä pahemmin sivuttu (jossain yhteydessä mainittu kuitenkin). Mitä olen pari elokuvaa nähnyt joissa Power ja Taylor ovat näytelleet (Taylorilta "Kamelianainen" ja "Sumujen silta", Powerilta "Zorron merkki" ja "Todistaja"), ja kumpikaan ei mikään mega-machosankari ollut, ennemminkin komea ja huoliteltu kuin töksäyttelevä "miesten mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita Kalifornian ravintolat pullollaan. Odottelevat läpimurtoa, jota useimmille ei koskaan tule.
Joo ehkä Kaliforniassa on, mutta miksei Suomessa? Olihan sillon aikoinaan Suomessakin komeita miehiä, niinkuin esim. Tauno Palo ja Kullervo Kalske.
kyllä nykyäänkin varmaan kaksi komeaa miestä löytyy Suomesta. Tai ainakin löytyisi parran alta, se naamakarvoitus on jotain iavan kauheaa. Toivottavasti poistuu pian muodista kuten poistuivat viikset ja pulisongitkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on järjestäen laumasieluja. Jos Repa sanoo että pitää vetää ananastöyhtö niin sitten vedetään. Minun aikana vedettiin kuuppa siiliksi ja se oli OKSETTAVAA. Ja sitten valutaan pitkin ja poikin kuin räkä seinässä. Tai toinen ääripää joku salipumppu. Ynh.
Kyllähän noilla hiukset oli. Pitkähiuksiset miehet ei ole mitään miehiä, siisti kuontalo pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin oli homo.
Kumpaa meinasit? Kuvissa on kaksi eri miestä.
Mun poika on tosi komea.
Nykyajan nuoret ovat kasvaneet mössöllä ja rasvattomalla maidolla ja sen näköisiä ovatkin.
Ei ole kunnon luustoa, kaikki ovat kuin pienikokoisia jäljennöksiä.
Osa hämmästyttävän pieniä, kasvoissa ei ole enää edes poskipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noilla hiukset oli. Pitkähiuksiset miehet ei ole mitään miehiä, siisti kuontalo pitää olla.
Olet laumaihminen.
Feministiraivo pelottaa miehiä ja haluavat tulla näkymättömiksi kun miehillä sortajan leima...
Onhan meillä Soini ja Terho - melkein yhtä komeita
Vierailija kirjoitti:
Koska kasvattavat nykyään partaa...
Miehen ei muuten tarvitse kasvattaa partaa. Se kasvaa kyllä omia aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kasvattavat nykyään partaa...
Miehen ei muuten tarvitse kasvattaa partaa. Se kasvaa kyllä omia aikojaan.
Keillä kasvaa keillä ei. Johnny Deppilla esim ei kasva vieläkään parta kunnolla, vaikka ikää on jo 55 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja plussana nykykomistuksissa on pituus. Nykyiset ovat yleensä 190-senttisiä tai ainakin melkein. 50-luvun tähdet olivat todella pienikokoisia nykyihmisiin verrattuna.
Eivät kaikki. Rock Hudson ja John Wayne olivat päätä pidempiä kuin vaikkapa Tom Cruise ja Johnny Depp.
Yllättävän pitkiä olivat kuitenkin nuo vanhankin Hollywoodin ”huippustarat” noin keskimäärin, niinkuin esim Cary Grant, Clark Gable, Errol Flynn, Gregory Peck, Gary Cooper, Henry Fonda, John Wayne, Jimmy Stewart ja Charlton Heston. Eikä se Orson Welleskaan mikään pikkumies ollut. Toki näitä ”pikkumiehiäkin” oli paljon, niinkuin Bogart, Chaplin, Frank Sinatra, James Cagney ja Edward G. Robinson. Kaikki heistä tuntui kuitenkin aidolta mieheltä, pituudesta välittämättä. Jopa nämä lyhyimmät jannut tuntuivat hallitsevan tapahtumia valkokankaalla, Mickey Rooney alkoi olemaan tosin jo siinä pisteessä että ei vaikuttanut enää uskottavalta.
Aika mustavalkoinen kuva ap:llä monessakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kyllä minähän näytän
Onko kaikki okei? Olet aivan harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita Kalifornian ravintolat pullollaan. Odottelevat läpimurtoa, jota useimmille ei koskaan tule.
Joo ehkä Kaliforniassa on, mutta miksei Suomessa? Olihan sillon aikoinaan Suomessakin komeita miehiä, niinkuin esim. Tauno Palo ja Kullervo Kalske.
On täällä ollut joskus kauniita naisiakin, nykyään lähinnä itsensä rääkänneitä ruipeloita tai kehopositiivisia tankkeja.
Eivät ole kuolleet sukupuuttoon. Noita pyörii vieläkin homobaareissa ympäri maailmaa.