Mielestäni on jotenkin röyhkeää että nainen ajaa kovempaa kuin minä
En tiedä miksi, mutta se saa mut vähän närkästymään jos nainen ajaa autolla minua kovempaa ja ohitustilaneissa mulle iskee joku outo vallanhimo, että minuahan et jumaliste ohita. En tietenkään vaaranna liikennettä vaan pyrin pääsemään tästä hurjastelijasta ohi hetken päästä.
Kommentit (28)
Kaksi viikkoa sitten peltipoliisi välähti juuri ap:n kaltaisen kuskin kohdalla! Oli juuri ohittanut mut kehällä ihan tarpeettomasti ja kovalla ylinopeudella.
Mua ei häiritse. Ajelen mielelläni rauhassa kultani kanssa katsellen sopivia sivuteitä, joille poiketa.
Hätäisemmät voi mennä ohi vaikka rekkaa päin, mutta me eletään ja iloitaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomattu on! Esimerkiksi, jos lähden liikennevaloista ärhäkästi, että muutkin ehtii, niin Johan sieltä painaa joku ukko tuhatta ja sataa ohi. Naurettavaa!
Ilmeisesti et sitten lähde tarpeeksi ärhäkästi, kun ohi tullaan?
Ap, nopeus ei ole viisasta aina. Ei edes seksissä, mutta siitäkään et tietysti mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomattu on! Esimerkiksi, jos lähden liikennevaloista ärhäkästi, että muutkin ehtii, niin Johan sieltä painaa joku ukko tuhatta ja sataa ohi. Naurettavaa!
Noudatan nopeusrajoituksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla muuten ihan ehta Bemari- tai Audimies paikalla. Minua lähinnä huvittavat nämä kun ajavat ihan täysillä kehäteitä, ja sitten osuukin kohdalle peltipoliisi :D monesti ollut todistamassa näitä kun juuri ohittaneen bemariukkelin kohdalla räpsähtää. Me tullaan sitten ihan rauhallista tahtia perässä, ei tule niin kalliiksi nääs.
Hei, naisillakin on Audeja ja Bemareita. Ei yleistetä.
Ne Audit ja Bemarit on aviomiesten tai poikaystävien millä naiset ajaa! 😉 Naisella oma auto voi olla 15 vuotta vanha Oper Corsa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, nopeus ei ole viisasta aina. Ei edes seksissä, mutta siitäkään et tietysti mitään tiedä.
Ei ollut ap tuo jolle kommentoit.
Varmaan tuollaisille mieskuskeille tulee yllätyksenä myös, että naiset saa äänestää.
Toisaalta kyllä minäkin ihmettelin 70-luvulla kummitätiäni, joka ajoi. Hän oli silloin ainoa nainen, jonka tunsin, jolla oli ajokortti. Ajat on hieman muuttuneet.
Viime aikoina olen katsonut vastaantulevista puskurissaroikkujista, että hyvin suuri osa on naiskuskeja. Miksi? Eikö naiset osaa sääntöjä vai eivätkö uskalla ajaa yksin vai mikä on syy? Kortti pois tuollaisilta.