Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni on jotenkin röyhkeää että nainen ajaa kovempaa kuin minä

Vierailija
19.04.2019 |

En tiedä miksi, mutta se saa mut vähän närkästymään jos nainen ajaa autolla minua kovempaa ja ohitustilaneissa mulle iskee joku outo vallanhimo, että minuahan et jumaliste ohita. En tietenkään vaaranna liikennettä vaan pyrin pääsemään tästä hurjastelijasta ohi hetken päästä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidatkin olla se joka eilen roikkui mun peräpuskurissa Kehä I:llä, menit ohi ja melkein niskasi niksautit kun kyyläsit mun ajamaa uudenkarheaa katumaasturia, ja sitten painoit kaasua ja painelit rumasti mun ohi, ja pujottelit kaistojen välissä ohittaen muitakin. Ylinopeutta. Siksi me muut ohitimmekin sut parin kilsan päästä kun olit tutkaan ajanut.

Ja miehisen egosi silittämiseksi, se Rav4 ei ollut mun, vaan mun lapseni.

Vierailija
2/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla muuten ihan ehta Bemari- tai Audimies paikalla. Minua lähinnä huvittavat nämä kun ajavat ihan täysillä kehäteitä, ja sitten osuukin kohdalle peltipoliisi :D monesti ollut todistamassa näitä kun juuri ohittaneen bemariukkelin kohdalla räpsähtää. Me tullaan sitten ihan rauhallista tahtia perässä, ei tule niin kalliiksi nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan joku muinainen jäänne aivoissa, joka laukaisee saalistusvietin. Tiedäthän, samoin kuin sanotaan että ei saa missään nimessä lähteä juoksemaan, jos törmää suteen metsäpolulla. Nykyään sitten toteutat sitä saalistusviettiä auton ratissa. En keksi mitään muuta selitystä, paitsi jos olet naisvihaaja noin niin kuin yleisellä tasolla.

E46 330d

Vierailija
4/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa törmännyt ap:n kaltaisiin. Niitä vituttaa nähdä keski-ikäisen naisen vetävän Mustangilla ohi. Ovat lähteneet kiihdyttelemään idiooteissa tilanteissa.

Vierailija
5/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Ap tiedostat oman ongelmasi niin sinun on todennäköisesti helpompi hakeutua hoitoon tuon ongelmasi kanssa. - Ei se näet kovin hyvää kuvaa anna korviesi välistä. Itse en käy meieh neuvomaan enempää, koska siihen ei vaadita paljoa, että on minua parempi kuski. 

Vierailija
6/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt ymmärrätte, että aloittaja on joku trollaava jonne, jolla tuskin on edes korttia vielä, saati autoa?

Vierailija
7/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella oletat ohittajan sukupuolen?

Vierailija
8/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa olla muuten ihan ehta Bemari- tai Audimies paikalla. Minua lähinnä huvittavat nämä kun ajavat ihan täysillä kehäteitä, ja sitten osuukin kohdalle peltipoliisi :D monesti ollut todistamassa näitä kun juuri ohittaneen bemariukkelin kohdalla räpsähtää. Me tullaan sitten ihan rauhallista tahtia perässä, ei tule niin kalliiksi nääs.

Hei, naisillakin on Audeja ja Bemareita. Ei yleistetä.

Vierailija
9/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten pitää ajaa hiljaa ja rauhallisesti turvattomilla pikkuautoilla.

Vierailija
10/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap:n mielestä naisten autoissa saa olla tehoja ja hintaa?

Vierailija
11/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa törmännyt ap:n kaltaisiin. Niitä vituttaa nähdä keski-ikäisen naisen vetävän Mustangilla ohi. Ovat lähteneet kiihdyttelemään idiooteissa tilanteissa.

Niinpä. Jätin kerran jonnen kaasuttamaan epätoivoisesti iskän autolla kun iskin tallan pohjaan.

Vierailija
12/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasupoljin. Se pirun haastava läpyskä siellä auton lattiassa. Se vaatii kuule sellaista älyä ja voimaa, että sitä voi painaa.

Oikeasti, ihmiset. Kuka tahansa osaa laittaa tallan pohjaan. Älyä sen sijaan on laittamatta sitä pohjaan silloin kun EI TARVITSE, ei oman eikä liikenteen kokonaishyödyn tai -turvallisuuden takia.

(Minkä takia mainitsen kokonaishyödyn: tapaohittelijat itseasiassa tekevät hallaa kaikille. Hävetkää ja työntäkää päänne syvälle sinne, missä aurinko ei paista.)

Vierailija
13/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla jonneilla ei ole V8:aan varaa, mutta monella daamillapa on.

Vierailija
14/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autossa on lastu.

N 39

Vierailija
15/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasilta pitäisi ottaa kortti pois.

Pitäis jotenkin testata simulasttorissa ennen kuin saa kortin.

Vierailija
16/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt ymmärrätte, että aloittaja on joku trollaava jonne, jolla tuskin on edes korttia vielä, saati autoa?

Niin onkin, siksi sille onkin niin kiva kuittailla. Näin naisena jolla on kunnon menopeli alla.

Vierailija
17/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasilta pitäisi ottaa kortti pois.

Pitäis jotenkin testata simulasttorissa ennen kuin saa kortin.

Tuohan se ongelma just on, kun autokoulussa harjoitellaan simulaattorissa. Oikeassa liikenteessä ei voi aloittaa uudestaan alusta.

Vierailija
18/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitäisi yrittää tuijotella toisten ajoneuvojen sisään? Keskitytään siihen liikenteeseen, niin se on itsellekin turvallisempaa.

Vierailija
19/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomattu on! Esimerkiksi, jos lähden liikennevaloista ärhäkästi, että muutkin ehtii, niin Johan sieltä painaa joku ukko tuhatta ja sataa ohi. Naurettavaa!

Vierailija
20/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomattu on! Esimerkiksi, jos lähden liikennevaloista ärhäkästi, että muutkin ehtii, niin Johan sieltä painaa joku ukko tuhatta ja sataa ohi. Naurettavaa!

Ilmeisesti et sitten lähde tarpeeksi ärhäkästi, kun ohi tullaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi