Aikuiset "miehet" solmivat kengännauhat lasten tavalla :)))))
Voi hellanlettas sentään, kun elämässä peruasiat ovat jääneet oppimatta. Kolmekymppinen mies solmii kengännauhat niin että tekee ensin kaksi lenkkiä ja sitten niistä nysvää solmun :)))
En todellakaan oleta että tämä mieslapsi osaisi tehdä kravatinsolmua :)))))))))))))))))))))))))
Kommentit (31)
Enemmän minua huolestuttaa aikuinen ihminen, joka kirjoittaa näin:
Eix ookki jännää!!? Ku se yx setä solmi sen kengännauhat sillai jänskästi!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tarkoitus solmia ne nauhat, että jalka on napakasti kengässä eikä hölsky. Aivan sama, minkä solmun ja miten tekee, jos se toimii.
"Oletko aina solminut kengännauhat väärin? Katso video iltapaskan sivulta."
Totta toinen puoli.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000000927398.html
Se vaan näyttää niin hassulta, kun otetaan ensin 1 nauha käteen, sitten toinen, ei tsiisus...mutta en arvostele, se on toisille opetettu ja jäänyt sitten tavaksi. Meillä kyllä opetettiin kotona se toinen, ehkä vaikeampi tapa. Mutta joka kerta kun näen tämän lenkkioperaation ja siihen vielä tuplasolmu, tulee sellainen hellanlettas ilme mulle. No pääasia, et ne kengät pysyy jalassa.
Huoh. Ei lapsille ilmeisesti kotona opeteta mitään. Ei osata sitoa kengännauhoja ja syödään pipo päässä ruokailuvälineet väärissä käsissä. Mielenkiintoista lukea näitä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ei lapsille ilmeisesti kotona opeteta mitään. Ei osata sitoa kengännauhoja ja syödään pipo päässä ruokailuvälineet väärissä käsissä. Mielenkiintoista lukea näitä.
Höh! Millä tavalla pupunkorvatapa on "ei osaa sitoa kengännauhoja"?
Suloisen näköistä mieheltä, vaikka onkin kieltämättä hitaampaa. 🐰
Vaennii, mutta mää osaankin vaihtaa tietokoneeseen prosessorin, mahtaisko sulta onnistua?
Kummalla taidolla on rahallista hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh! Millä tavalla pupunkorvatapa on "ei osaa sitoa kengännauhoja"?
:D
Vierailija kirjoitti:
En taida tietää yhtäkään kaksikymppistä miestä joka osaisi solmia solmion.
Näyttää suurin osa rippipojista solmivan solmion itse.
Mutta kuinka vanhoja te olette, koska haluatte toisten tekevän kaikki sanallailla kun itse teette? Maailmassa on eri tapoja. Jos se tuntuu liian monikulttuurilta, niin pitää muuttaa omaan kuplaan.
Jos tämä on apn suurin huolenaihe, niin mahtaa olla helppo elämä tai sitten tulee sydäri kun oikeasti jotain vakavaa elämässä sattuu. Ei ihme että tässä maassa on työttömiä, kun tällaiseen sontaan on aikaa.
🤣 Nauran kirjaimellisesti just näin nyt.... Kiitos!