Aikuiset "miehet" solmivat kengännauhat lasten tavalla :)))))
Voi hellanlettas sentään, kun elämässä peruasiat ovat jääneet oppimatta. Kolmekymppinen mies solmii kengännauhat niin että tekee ensin kaksi lenkkiä ja sitten niistä nysvää solmun :)))
En todellakaan oleta että tämä mieslapsi osaisi tehdä kravatinsolmua :)))))))))))))))))))))))))
Kommentit (31)
Kohta joku tulee sanomaan "mitä väliä sillä miten joku solmii kengännauhat".... niin just joo. Mitä valiä sillä on osaako joku käyttää töissä tietokonetta vai ei osaa...
mitä vikaa on pupunkorvissa?
mies 40
En taida tietää yhtäkään kaksikymppistä miestä joka osaisi solmia solmion.
Mä oon aina tehny noin 😂😂mä en oo koskaan oppinut sitä toista tapaa ja toi tuntuu luontaisemmaltq😁
Vierailija kirjoitti:
mitä vikaa on pupunkorvissa?
mies 40
Olisko se, että niin kenkien jalkaan laittamiseen menee neljä kertaa enemmän aikaa?
Suosiolla Sport lace -nauhat, voi vain vetäistä kengät jalkaan.
Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joilla menee jalkineiden laittamiseen parikin minuuttia. Ne ähkivät lattianrajassa kun muut ovat valmiina lähtemään.
Oikeasti? Aika liikuttavaa. Entä nuoret naiset?
Meillä rouva tekee pupunkorvasolmut.
Miten kengät pitäisi solmia? t. Kolmikymppinen nainen
Mieki teen tolleen oon 24v nainen, åaljon helpompaa enkä oo oppinu toista tapaa
Siis jos lapsena opetetaan jokin tapa, se pitäisi sitten aikuisena vaihtaa toiseen?
Itselleni opetettiin lenkki, kierto, pujoitus ja kiristys, ja sitä käytän vieläkin. En ole koskaan nähnyt kahden lenkin yhteen sitomista mitenkään lapsellisena tapana. Se on vain toinen tapa.
Mulla tyttöystävä solmii kengännauhat 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee sanomaan "mitä väliä sillä miten joku solmii kengännauhat".... niin just joo. Mitä valiä sillä on osaako joku käyttää töissä tietokonetta vai ei osaa...
Miten nää asiat liittyvät toisiinsa? Tietokoneen käytöstä maksetaan palkkaa jos sellaista työtä tekee missä sitä tarvitaan. Ketä työnantajaa kiinnostaa millä tavalla työntekijät solmii kengännauhat? Ja mitä väliä sillä edes on lopputuloksen kannalta millä tekniikalla ne on solmittu? Tai onko niissä kengissä edes nauhoja? Ihmeelliset murheet on kyllä joillakin, ei voi muuta sanoa!
Sehän on tarkoitus solmia ne nauhat, että jalka on napakasti kengässä eikä hölsky. Aivan sama, minkä solmun ja miten tekee, jos se toimii.
"Oletko aina solminut kengännauhat väärin? Katso video iltapaskan sivulta."
Taas palstan kengännauha- friikki nostaa päätään. Pienet on elämän murheet. Hyvä niin.
En osaa mitään muuta tapaa.
T. Aikuinen nainen
5/5