G: Miksi tunget naamasi Facebookiin jos et uskalla paljastaa ketä sinulla on kavereina?
Kommentit (14)
Mitä minun kaverini siellä muille kuuluvat? Niinpä eivät myöskään näy.
Mulla on kaverilista piilossa siks, että toisinaan kiertää näitä spämmejä, jotka tägäävät paitsi itseni, myös kaikki kaverini.
Onko joku ihan oikeasti vielä jossain Facebookissa vuonna 2019...?
Häpeän, koska minulla on niin vähän kavereita...
Toisaalta ne, joilla on kaverilistalla se 500 nimeä lisäävät kaikki, oltiin sitten kavereita tai ei, hyvä jos tuntevat kaikkia edes.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ihan oikeasti vielä jossain Facebookissa vuonna 2019...?
Ei kovin moni. Statista.comin mukaan viimevuoden loppuneljänneksellä noin 2.3 miljardia ihmistä.
Sinä olisit aikaisemmilla vuosikymmenillä kyttäillyt ikkunasta sisälle ja tonkinut roskiksia. Harmittaako, kun muut ajattelevat ystäviensä yksityisyyttä?
Ex piilotti fb-ystävänsä kun erottiin. Otaksun, että ei halua mun stalkkaavan ketä uusia kavereita hällä on. Olisin stalkannut.
Koska stalkkereista voi olla oikeasti helvetin paljon haittaa niin itselle kuin ystävillekkin.
Suojellakseni ennen kaikkea kavereideni yksityisyyttä. Itse sain kerran stalkkerin, joka löysi minut FB-kaverini listoilta. En halua, että kellekään omalle FB-kaverilleni voisi käydä samoin minun listani kautta.
Vierailija kirjoitti:
Koska stalkkereista voi olla oikeasti helvetin paljon haittaa niin itselle kuin ystävillekkin.
Miksi sinne sitten pitää ylipäätään mennä naamoineen levittelemään kaikki asiansa jos se on salaista ja haitallista...?
Elämäni on ollut paskaa mutta yksi asia josta olen onnellinen: ei mitään tarvetta olla näkyvissä.
Ne ei tiedä missä olen. Olen turvassa.
Jaa jaa stalkkeria ahdistaa näköjään.
V***uako se tai mikään muukaan teille kuuluu?
Miksi kaltaisillesi stalkkereille pitäisi paljastaa kenen kanssa kaveeraa?