Mitä tarjoat kumppanillesi? Miksi hän valitsisi sinut uudelleen?
Nyt markkinointiajattelua ja unique selling points kehiin!
Moni suhde pyörii arkisen tottumuksen varassa. Jos menisitte uudelleen ensitreffeille, mitä kumppanisi näkisi sinussa?
Kommentit (28)
Koska oon kovin juomaan sidukkaa sohvalla ja mun kommentit Temptation Islandista on hauskimpia, ainakin mun mielestä. Ja näytän kuumalta vähän reikäisissä legginseissä.
Vierailija kirjoitti:
Koska oon kovin juomaan sidukkaa sohvalla ja mun kommentit Temptation Islandista on hauskimpia, ainakin mun mielestä. Ja näytän kuumalta vähän reikäisissä legginseissä.
Mulle riittäis just tällanen bööna. Ei me miehet muuta tarvita ollaksemme onnellisia ja rakastaaksemme naista.
Minä mietin tosissani.
Tarjoan erittäin mukavaa seuraa, olen ystävällinen, hellä ja huomaavainen. En haasta riitaa enkä mökötä, joten tarjoan rauhaa ja sopuisaa harmoniaa. Olen kiinnostunut laajasti asioista, olen suht. älykäs keskustelukumppani olematta kuivan tylsä. Olen hyvä järjestämään asioita, joten esim. matkailu kanssani on sujuvaa. Sängyssä tykkään antaa nautintoa ja vaihtelua, erityisesti suuseksitaitojani on monet kehuneet ja jaksan pitkään sängyssä. Olen itsenäinen ja aika itsevarma ja luottavainen, joten en kyttää kumppanin menemisiä. Olen kannustava puolison omia projekteja kohtaan.
Hyvä kysymys. Yritetään just pelastaa parisuhdettamme kriisin jäljiltä. Peiliin katsomista ja pohdintaa, mitä tein väärin ja riitänkö just tälläsenä.
Ai juuri minun kumppanini? No minä olen ajattelevainen ja joustava ihminen. Olen myös hauskaa seuraa. Sen lisäksi takuulla ainoa joka jaksaa hänen ailahtelujaan ja ymmärtää tiettyjä, eh, poikkeavuuksia. Hän itse sanoo olevansa kanssani siksi että olen kuulemma jonkinlainen taikuri. En ole kysynyt mitä se tarkoittaa, enkä aio kysyä tulevaisuudessakaan.
Tutustuimme nuorena netissä kaveripohjalta ja ensitreffien aikaan olimme jo korviamme myöten rakastuneita toisiimme.
Ei tällaista nykyaikana enää kävisi.
Ihastukselleni tarjoan yhteisiä kiinnostuksen kohteita (historia, kulttuuri, ulkoilu, eräily ym.) sekä hyvää ruokaa ja lempeän ja ymmärtäväisen luonteeni :)
Huumoria, älyllistä sparrausta ja seksuaalista palvontaa.
Vien kaljan saunaan niin mies saa lauteilla kylmän oluen sen sijaan että se lämpenisi koko löylyjen ajan
Lapset, talon ja surkeaa seksiä.
t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vien kaljan saunaan niin mies saa lauteilla kylmän oluen sen sijaan että se lämpenisi koko löylyjen ajan
Finnish love :D
Vaikea kysymys. Olen jotenkin päätynyt tilaan, jossa en osaa nähdä edes selviä vahvuuksiani vahvuuksina. Sellaisina, joiden takia joku valitsisi juuri minut kaikkien muiden joukosta.
16 jatkaa vielä: En oikeastaan tiedä noista "selvistä vahvuuksistakaan" enää. Joskus ne ehkä olisi katsottu vahvuuksiksi, mutta tänä päivänä taitavat olla täysin päinvastaista. Minulla olisi parisuhteelle paljonkin tarjottavaa, mutta ei ehkä sellaista mitä valtaosa etsii.
En tiedä, miksi hän valitsi minut alunperinkään!
Hyvä koti, uskollinen kumppani. Tienaan suunnilleen saman verran joten talous on tasapainossa. Lapset kasvatettu ja ovat jo omillaan. Hyviä keskusteluja käydään ja meillä on yhteisiä harrastuksia. Seksiä on käytännössä aina kun mies haluaa (haluaa vain 2-3 kertaa viikossa).. ja tuon myös sen kylmän oluen saunaan 😁
Alituista vittuilua, huonoa hygieniaa ja loputtomasti manspleiningiä
Parisuhteen Dragon's Den!