Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarjoat kumppanillesi? Miksi hän valitsisi sinut uudelleen?

Vierailija
19.04.2019 |

Nyt markkinointiajattelua ja unique selling points kehiin!
Moni suhde pyörii arkisen tottumuksen varassa. Jos menisitte uudelleen ensitreffeille, mitä kumppanisi näkisi sinussa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan vahvoja mielipiteitä sarkasmilla. Kummallakin on suht vahva yleistieto ja usein ne menee ristiin niin että toiselta oppii uutta.

Näytän kivalta, olen huolehtivainen vaikka välillä olen kiukkuinen ja välillä haastan riitaa ja tomutan esiin maton alle lakaistuja asioita.

Leivon herkkuja ja tänään aamulla pesin ja siivosin parvekkeen ja mies patsasteli paikalle juomaan kahvia auringossa.

Laitan kotia ja kunnostan huonekaluja. Nyt suunnittelen edellämainittujen parvekekalusteiden somistamista. Paikkaan ja korjaan vaatteita sekä ratkon kodin ja perheen ongelmia hyvin aloitteellisesti.

Vierailija
22/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spottaan sulle salilla penkkiä ja sä mulle kyykkyä, sen jälkeen voidaan käydä hakemassa tuplajuustopekonihampurilaiset. Kuunnellaan metallia matkalla. Kotona otetaan löylyt, ja voidaan rapsutella saunassa toistemme selkiä. Käydään treffeillä tekemässä nuotio laavulle, hörpitään nokipannukahvit ja bongaillaan muuttolintuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu tuossa vieressä ja ihan mielenkiinnosta kysyin tätä häneltä.

Kuulemma hän saisi ihanan, höpsön, turvallisen, ymmärtäväisen ja hoivaavan ihmisen uudelleen. Piti kysyä vielä tarkennus tuohon hoivaavaan (mikä äiti minä muka olen :P) ja hän tarkoitti, että huomioin hänet ja muutkin kuulemma aina. Ajattelen muita ensin ja teen usein hänen lempiruokiaan. Eli se tie miehen sydämeen todella käy vatsan kautta.:D

Vierailija
24/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettia ja jauhelihakastiketta. 

Vierailija
25/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan jatkuvia älyllisiä virikkeitä, sarkastista huumoria ja vttuilua. Olen luotettava ja teen mitä lupaan. Tarjoan säännöllisesti seksiä ja tuen kaikissa pyrkimyksistä. Annan työpanokseni perheyritykseen ja mukanani lähtisi puolet yhteisestä omaisuudesta kävelemään.

Vierailija
26/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oon kovin juomaan sidukkaa sohvalla ja mun kommentit Temptation Islandista on hauskimpia, ainakin mun mielestä. Ja näytän kuumalta vähän reikäisissä legginseissä.

Mulle riittäis just tällanen bööna. Ei me miehet muuta tarvita ollaksemme onnellisia ja rakastaaksemme naista.

Itselleni ei riitä mies jolle riittää tuo. Onneksi on niitäkin miehiä joille ei riitä. Viestin pointti: puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
27/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kriisi juuri hetki sitten, joten en tiedä olenko riittävän hyvä avovaimolleni. Mutta tarjoaisin huumoria, kiinnostusta toisen asioihin, empatiaa, lapset, huomiota, hellyyttä, uskollisuutta, käden taitoja ym... Toivottavasti nämä riittää

Vierailija
28/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät yhdisti aikoinaan huumori, ja se on aika pitkälle ainakin minulla säilynyt, miehestä on alkanut tulla ärtynyt vanha ukko ja se välillä pistää miettimään että mihin se rento huumorimies on hävinnyt johon aikoinaan rakastuin liki 20 vuotta sitten.

Kyllä mulla on aika vakaa usko että mun mies valitsis mut edelleen vaikka olen 30kg lihavampi ja liki 20 vuotta vanhempi, koska mies on edelleen mua 10 vuotta vanhempi ja lihonut ja rupsahtanut on sekin.