Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ihonhoitotuote

Vierailija
19.04.2019 |

Nyt tarviin apua. Mulla on todella ohut, kuiva ja ryppyinen iho ja sen lisäksi kasvoihin on ilmaantunut arpisia läiskiä itsestään. Ja ikää vasta 30 v.
Mitä tuotetta suosittelisit? Onko kokemuksia apteekin avitamiinituotteista tai bm -tuotteista? Onko mikroneulauksesta apua ja mitä suosittelisit?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa testata ensin eikä suoraan lytätä. Jos iholla on kuivia läiskiä, saattaa olla että iho kaipaa kuorintaa ennen kuin mahdollinen kosteus pääsee imeytymään.

Vierailija
42/44 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itsellä auttanut: korealainen ihonhoitorutiini ja mikroneulaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelimäinen kasvovesi voisi myös auttaa. Garnierilla on herkälle iholle tarkoitettu kasvovesi, joka voisi auttaa myös niihin läiskiin.

Vierailija
44/44 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla mitään ihmeaineita ole tarjota, mutta minulle kolmekymppisen herkälle iholle toimii "kuorinta" ruokasoodalla ja kun kuollut solukko on pois, kosteutus Mossan vitamin cocktail päivävoiteella. Ostin tätä toistamiseen, on huippua! Parempaa kuin Vichyn mineral 89 seerumi jota myös löytyy kaapista.

Ei herrajumala mitään ruokasoodia ärtyneelle iholle😳 tai millekään iholle ylipäänsä! Se tuhoaa ihon luonnollisen ph-tasapainon ja lopputulos on ”paljas” iho ilman suojaavaa ph:ta joka on altis tulehduksille yms, lisäksi ihosta katoaa se vähäinenkin kosteus taivaan tuuliin.

Olen hoitanut ihoani näin jo pitkään, vuosia. Ihoni on todella hyvä ja tasainen.

Mitenhän tämä eroaa mistä tahansa kemiallisesta kuorinnasta? Ihoni ei kestä mekaanista kuorintaa, mutta tämän kanssa minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

Siten että ruokasooda on emäksinen aine joka tuhoaa ihon oman happovaipan. Kemialliset ihonkuorintatuotteet ovat happamia.

Saan happamista tuotteista läikikkään ja ärtyneen ihon, mutta ruokasoodasta ei tällaista tapahdu.

S-ryhmän emotion kaupoissa on luonnonkosmetiikkaa joka pohjautuu ruokasoodaan.

Mitä happamia tuotteita olet kokeillut? Ruokasooda on varmaan aika pieni osa noiden tuotteiden koostumuksesta ja niiden ph ei varmaan kuitenkaan ole ruokasoodan tasoa. Ihan eri asia kuin laittaa ”raakaa” ruokasoodaa iholle.