Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas on se aika kun läppärinörtti tulee ruuhkaravintolavaunuun, levittää läppärinsä ja kirjansa ja matkustaa yhden teen hinnalla 500km.

Vierailija
19.04.2019 |

Ja kun joku tulee pyytävän näköisenä etsimään istumapaikkaa, naulitaan katse läppäriin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvän provon tunnistaa jo otsikosta.

Vierailija
22/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, mun kahvi kaatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nörtti on varmasti ostanut lipun kuten kaikki muutkin. Mikä sinua vaivaa, miksi ajattelet ettei olisi?

Lukiko siinä lipussa paikkanumero ”ravintolavaunu”? Eikö?

Miksi sitä läppäriä ei voi käyttää omalla paikallaan vaunussa?

Usein edessä istuva kaappi on vienyt oman paikkasi ilmatilan retkauttamalla penkkinsä ala-asentoon ja ruvennut siinä koomaunille. Eipä siinä silloin paljon läppäreitä availla.

Vierailija
24/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy ravintolavaunussa. Mikäli menisin ja täyttä on ja mulla syömistä ja juomista niin menisin sen luokse jolla ei oo mitään tai kafficuppinen kera läppärin että anteeksi minun täytyy päästä istumaan.

Vierailija
25/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan possumunkin ja tulen viereesi nautiskelemaan sokeri suupielistä näppäimistöllesi ropisten.

Olen tehnytkin niin. Todella moukkamaisia nuo jotka valtaa koko pöydän pitkäksi aikaa sen parin euron kahvin voimalla. Miks henkilökunta ei puutu? Kerran piti pergeenä mennä sinne syömään lämminruoka annokset mutta noi moukat oli vallannut pöydät. Onneksi ei ehditty tilata! Lapset oli tosi pettyneitä ja niin kyllä me aikuisetkin.

Etkö osannut suuta avata. Ota matkalle eväät jo lasten takia.

Vierailija
26/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne läppärinörtit tajua, että maksamalla muutaman euron lisää, saisi istumapaikan extra-luokasta, jossa on isommat pöydät niille läppäreille, kahvia, teetä ja vettä saa vetää niin paljon kuin jaksaa ja mikä parasta, noissa on yleensä tosi vähän ihmisiä, eikä lapsia ollenkaan. Itse matkustan usein Hki-Turku väliä ja olen usein ainoa matkustaja koko vaunussa. Siitä ilosta maksan mielelläni 6 euroa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä