Dna uskomaton p***afirma
Kusettaa minkä kerkiää. Pysykää kaukana ko. operaattorista. Aspassa nauravat kun annat palautetta!
Kommentit (14)
Mulla on aina menny Dnan kanssa tosi hyvin.
Matkapuhelinliittymien ja -palveluiden hinnat pitäisi vähintään viisinkertaistaa, niin typerimmät valittajat kaikkoaisivat asiakaskunnasta.
Mä saan niiltä nolla laskuja...
Mulla meni hermot ja maksoin yhden laskun kokonaisuudessaan, nyt ne lähettää nollalaskuja. Varmaan vielä vuoden kun on määräaikainen xD
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni hermot ja maksoin yhden laskun kokonaisuudessaan, nyt ne lähettää nollalaskuja. Varmaan vielä vuoden kun on määräaikainen xD
Mikä ongelma tässä on? Jos ei ole veloitettavaa, lähetetään normaalina laskutusajankohtana nollalasku.
Juma*lauta että ihmiset pvat yksinkertaisia.
Missä voisi julkaista nauhotteita puheluista, joissa asiakaspalvelu käytäytyy epäasiallisesti?
T. Telian myyjän valehtelun kohteeksi joutunut
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina menny Dnan kanssa tosi hyvin.
Minulla on mennyt DNA kanssa hyvin, kun on mennyt hyvin. Ongelma tapauksissa tuntuu, että aina ensin asiakas on se ongelma. Kun muutaman kerran jaksaa jankuttas ja etsiä todisteet, että vika on jossain muualla, niin sitten voi saada apua. Vian selvittyä homma hoituu. Mutta minä asiakkaana en ilmeisesti ole uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Missä voisi julkaista nauhotteita puheluista, joissa asiakaspalvelu käytäytyy epäasiallisesti?
T. Telian myyjän valehtelun kohteeksi joutunut
Varmaan sama myyjä kuin minulla. Itse olen saanut selvitettyä Telian asiakaspalvelun kanssa toisen asiakaspalvelijan ongelmakäyttäytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tässä on? Jos ei ole veloitettavaa, lähetetään normaalina laskutusajankohtana nollalasku.
Juma*lauta että ihmiset pvat yksinkertaisia.
Ei oo ongelmaa kuha naureskelen, että haaskaavat paperia semmoiseen.
Soneralla eivät vaivautuneet lähettämään kirjettä, kun olivat nostaneet hintoja ja mulla oli suoraveloitus.
Oli yli 200e korkoja ja laskuja "piikissä".
Että semmoista. Ei soittoa, ei kirjettä!
Ei mulla myöskään ollut tietoa tuosta hinnannostosta, kun YKSIPUOLISESTI nostelevat hintoja.
Ei ole enää Soneraa, yllättäen ;)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen jokaisella operaattorilla on valtava määrä asiakkaita. Niiden joukkoon mahtuu aina mt-ongelmaisia, pers*aukisia, ammattivalittajia, syrjäytyneitä ja yhteiskunnan elättejä. Koska jokaisella pitää olla kännykkä.
Somekanavissa jokaisen operaattorin sivuilta löytyy näitä, jotka uli*sevat ja vaahtoavat kuinka juuri heidän operaattorinsa on systemaattisesti kus*ettanut ja väärin kohdellut asiakastaan. Ja uhkaavat lähes aina samaan syssyyn vaihtaa operaattoria. Ei näistä kukaan jaksa edes kiinnostua, tämä tietty porukka kun velloo operaattoreiden välillä ja jatkaa samaa pers*eilyään riippumatta siitä miten heitä palvellaan.
Täytyy olla erityisen surkea ja mitätön ihminen, jos katsoo katu-uskottavaksi haukkua mt-ongelmaisia ja syrjäytyneitä rinnastaen tämän varsin heterogeenisen joukon automaattisesti persaukisiksi ammattivalittajiksi, jotka mielellään vain eleskelevät yhteiskunnan tuilla operaattoreita ym. haukkuen pelkästä haukkumisen ilosta.
Et taida olla kovin onnellinen ihminen itsekään, ethän?
Jep. Ja minä joka tämän ketjun aloitin, en ole mitään noista luetelluista. Onneksi asiakas saa äänestää jaloillaan ja lähteä kävelemään. Moi moi Dna, ei tulla olemaan enää tekemisissä.
Tuommoinen yksipuolinen hintojen nosto pitäisi kieltää lailla missä asiakas ei ole laittanut mitään nimeä paperiin siitä hinnasta mitä perivät.
Sinccis
Sitten kun lähettelevät diibadaiba kirjeitään, ihan vaan hämätäkseen, ettei kukaan jaksaisi enää lukea niitä oikeita kirjeitä missä mahdollisesti asiasta kerrotaan.
Mutta eihän sen silti yksipuolista ilmoittamista pitäisi olla, vaan sopimus pitäisi allekirjoittaa kaksipuolisesti.
Juuri samanlainen tapaus oli tämä mistä nyt olen Dna:lle suivaantunut. Ap
Itsellä ja tuttavilla ollut noiden kanssa ongelmia sekä kuuluvuudessa, että soppareissa ja asiakaspalvelussa. Taanoin valitin (ties miten monetta kertaa) ettei puhelin kuulu asunnossa. Vika oli kuulemma liian vanhassa luurissa. Olisivat halunneet minun ostavan heiltä uuden. En ostanut, koska heidän kanssaan on ennenkin ollut hankaluuksia. Vaihdoin operaattoria ja kas - vanha luurini toimii loistavasti jo toista vuotta. Itse asiassa DNA-verkossa ei ikinä toiminut näin hyvin.
Suomen jokaisella operaattorilla on valtava määrä asiakkaita. Niiden joukkoon mahtuu aina mt-ongelmaisia, pers*aukisia, ammattivalittajia, syrjäytyneitä ja yhteiskunnan elättejä. Koska jokaisella pitää olla kännykkä.
Somekanavissa jokaisen operaattorin sivuilta löytyy näitä, jotka uli*sevat ja vaahtoavat kuinka juuri heidän operaattorinsa on systemaattisesti kus*ettanut ja väärin kohdellut asiakastaan. Ja uhkaavat lähes aina samaan syssyyn vaihtaa operaattoria. Ei näistä kukaan jaksa edes kiinnostua, tämä tietty porukka kun velloo operaattoreiden välillä ja jatkaa samaa pers*eilyään riippumatta siitä miten heitä palvellaan.