Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 35+ mies olla terveellisen hoikka?

Vierailija
18.04.2019 |

Kysymys.

Totta kai on miehiä joista naiset pitävät hyväkuntoisina. Atleettiset, pitkät, jne...

Mutta jos et ole pitkä tai lihaksikas ("iso"), vaikuttaisi että moni nainen suorastaan vaatii että miehessä pitää olla kokoa, vaikka koko olisi rasvaa.
Mistä tämä johtuu? Käsittääkseni aina ei ole ollut näin.

Samaan lopputulokseen päätyi kv. tutkimus jossa selvitettiin millainen on miehen "ideaalivartalo", ja useassa maassa se oli lievästi ylipainoinen mies. Kuva:
https://www.sbs.com.au/topics/sites/sbs.com.au.topics/files/styles/full/public/manbodymain_0.jpg

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehet on nykyään kauhean plösöjä. En pidä sellaisesta yhtään. Katsokaa vaikkapa vanhoja spagettiwesterneitä, miten hoikkia miehet olivat. Tai muita vanhoja elokuvia.

Itseäni miellyttää eniten sellainen hoikanketterä mies. Mutta ei missään nimessä mikään skinny fat nörtti, urheilematon mies on minulle kauhistus. Mutta joku suunnistaja tai juoksija, niillä on niin kevyt askelkin.

Oma mies (43 v) on 173/66 juoksija eikä sen tarvitsisi olla yhtään isompi. Itse kyllä painan enemmän kuin se, hartiani ovat leveämmät ja päänikin on isompi, mutta koska kummallakaan meistä ei ole itsetunto-ongelmia, olemme tyytyväisiä toisiimme.

Oikeasti ihmiset ketään ei kiinnosta minkä kokoisia olette jos itse ette tee siitä ongelmaa.

Itse asiassa kyllä kiinnostaa. Minä voin vaikuttaa itseeni ja omiin ajatuksiini. Naisiin en voi vaikuttaa.

Minä uskon että kannattaa muuttaa niitä asioita mitä voi, ja hyväksyä ne asiat joita ei voi muuttaa.

Naiset eivät kuitenkaan ajattele näin. Pieni ja siro nainen haluaa tuntea olevansa pieni ja siro, iso ja roteva nainen haluaa tuntea olevansa pieni ja siro. Ja siksi molemmat hakevat rinnalle isoa miestä. Samoin tekee ylipainoinen nainen, sen sijaan että laihduttaisi.

Vierailija
42/47 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset on lutkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehet on nykyään kauhean plösöjä. En pidä sellaisesta yhtään. Katsokaa vaikkapa vanhoja spagettiwesterneitä, miten hoikkia miehet olivat. Tai muita vanhoja elokuvia.

Itseäni miellyttää eniten sellainen hoikanketterä mies. Mutta ei missään nimessä mikään skinny fat nörtti, urheilematon mies on minulle kauhistus. Mutta joku suunnistaja tai juoksija, niillä on niin kevyt askelkin.

Oma mies (43 v) on 173/66 juoksija eikä sen tarvitsisi olla yhtään isompi. Itse kyllä painan enemmän kuin se, hartiani ovat leveämmät ja päänikin on isompi, mutta koska kummallakaan meistä ei ole itsetunto-ongelmia, olemme tyytyväisiä toisiimme.

Oikeasti ihmiset ketään ei kiinnosta minkä kokoisia olette jos itse ette tee siitä ongelmaa.

Itse asiassa kyllä kiinnostaa. Minä voin vaikuttaa itseeni ja omiin ajatuksiini. Naisiin en voi vaikuttaa.

Minä uskon että kannattaa muuttaa niitä asioita mitä voi, ja hyväksyä ne asiat joita ei voi muuttaa.

Naiset eivät kuitenkaan ajattele näin. Pieni ja siro nainen haluaa tuntea olevansa pieni ja siro, iso ja roteva nainen haluaa tuntea olevansa pieni ja siro. Ja siksi molemmat hakevat rinnalle isoa miestä. Samoin tekee ylipainoinen nainen, sen sijaan että laihduttaisi.

En minä halua. On ihanaa olla pitkä ja roteva. Korkojen kanssa.

Ohis

Vierailija
44/47 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Ja entäs kävisikö sinulle lyhyempi ja hoikempi mies?

Onko nykyinen miehesi "sattumalta" pidempi ja rotevampi kuin sinä?

Vierailija
45/47 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Ja entäs kävisikö sinulle lyhyempi ja hoikempi mies?

Onko nykyinen miehesi "sattumalta" pidempi ja rotevampi kuin sinä?

Olen sinkku. Olen käynyt ulkona miehen kanssa vain harvoin, mutta heidän joukossaan on ollut myös lyhyempiä. Olen kyllä omimmillani pitkien ja rotevien ihmisten seurassa, koska koko sukuni on sellaista.

Vierailija
46/47 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saako 35+ mies olla terveellisen hoikka?"

Nimenomaan saa ja pitää olla terveellisen hoikka...tai normaalipainoinen.Tiedän että 186cm pitäs olla 86kg mutta rasva+lihakset tekee 93kg normaalipaino olis n.90kg. Kysyjästä riippuu mikä on hänelle "terveellisen hoikka",laihas varres lihaskin näkyy paremmin. Mutta jos haluaa olla kukkakeppi niin ole sitten.

Vierailija
47/47 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus että mitä ajattelisi porukka 50-luvun raksamiehiä tai kaivosmiehiä jos heidät siirrettäisiin aikakoneella vuoden 2019 Suomeen :D
"Voi jösses sentään! Tehän näytätte ihan murrosikäisiltä pojilta! Kyllä miehellä pitää olla lihaksia, tekisitte vaikka ruumiillista työtä ja söisitte enemmän!"

"Mutta rouva, me teimme juuri 12 tunnin päivän rakennustyömaalla..."
"Ja höpöhöpö, kyllähän mies nyt kokoa saa jos edes jotain fyysistä tekee. Ja onkos herralla joku syömishäiriö kun et koskaan herkuttele?"

"No kyllähän minä välillä..."
"Eihän tuollainen luuviulu jaksaisi edes ostoskasseja nostaa kun on naistakin pienempi!"

"Mutta päivittäin nostelemme..."
"Nyt suus säkkiä myöten ja pullaa kitusiin, tässähän tuntee itsensä amatsoniksi tuollaisten toimistokynäniskojen rinnalla"

"..."

Melko vääristynyt kuva.

Ennen oltiin varsinaisia riukuja, kait se ravinto oli sitten niin paljon niukempaa tai jotain.

Iso ukkiani, syntynyt Venäjällä koksa vuosi 1899, pidettiin rotevana kaverina, mutta kun minulle sitten tyrkytettiin hänen 30-50 luvun vaatteet niin ei olkapäät oikein mahtuneet sisään.

Kuitenkin olen IT nörtti joka ei salilla viihdy, urheilee kuitenkin.

Vaimolleni taasen on tyrkytetty kahden mummoni nuoruuden vaatteita. Perfect match. Vaimoni tosin on oikeasti niissä missi mitoissa, eli 170cm alle 50kg.

Minun ymmärrykseni mukaan ennen oltiin kyllä jänteviä ja sitkeitä, muttei lihaksikkaita.

Kike, Oli 80 luvulla iso mimmi, nykyään hänen mitat olis aika normaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän