Mä haluaisin muuttaa lähemmäksi kauppoja, muu perhe ei halua muuttaa
Tämä 3km matka on mulle mahdoton näiden sairauksien takia. Aina joudun odottamaan miehen kuskaamista enkä voi käydä yksin kaupoissa. Mitä pahaa olisi muuttaa keskustaan?
Kommentit (15)
Muu perhe siis hoitakoot kaupassa käynnit.
Enpä kävelisi kolmea kilometriä painavien kassien kanssa. Entä jos hiiva unohtui ja pitää uudelleen lähteä.
Täysin järjetön kriteeri muutolle.
Turhanaikaista hohhailua. Sun miehesi on juurtunut perimäänsä mörskään eikä muuta ikinä.
Ajokortti ja auto on yleensä se ratkaisu. Toki nyt voisi hankkia myös mopoauton tai sellaisen kopillisen pienen kolmi- tai nelipyöräisen sähkömopon/skootterin. Vanhuksillehan näitä myydään nyt paljon. Ennen v. 1985 syntynyt ei tarvi mopokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti ja auto on yleensä se ratkaisu. Toki nyt voisi hankkia myös mopoauton tai sellaisen kopillisen pienen kolmi- tai nelipyöräisen sähkömopon/skootterin. Vanhuksillehan näitä myydään nyt paljon. Ennen v. 1985 syntynyt ei tarvi mopokorttia.
No onko se tässä kovassa huimauksesta järkevä ajaa? Ehkä sitten. Kävelemään en ainakaan pysty kun en pystyssä pysy tuollaista matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Turhanaikaista hohhailua. Sun miehesi on juurtunut perimäänsä mörskään eikä muuta ikinä.
Se ei ole perinyt tätä. Maksoi tästä 65 000 euroa ja otti asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla hinnalla saa omakotitaloa lähempää kauppoja. Velkaa pitäisi ottaa taas ja reilusti.
Mies tuo tullessaan painavat ostokset ja sinä roudaat ne kevyet. Hieman miettimällä kaupassa ei tarvitse käydä kuin kerran viikossa.
Liikuntaa tulee harrastaa joka tapauksessa, joten tuossa tulee arkiliikuntaan ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla hinnalla saa omakotitaloa lähempää kauppoja. Velkaa pitäisi ottaa taas ja reilusti.
En mä mitään omakotitaloa kaipaa vaan voitaisiin asua kerros tai rivitalossa.
Otat rollaattorin tueksi. Siinä kulkee myös pari kevyttä ostoskassia.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuo tullessaan painavat ostokset ja sinä roudaat ne kevyet. Hieman miettimällä kaupassa ei tarvitse käydä kuin kerran viikossa.
Liikuntaa tulee harrastaa joka tapauksessa, joten tuossa tulee arkiliikuntaan ihan hyvin.
Kun mä en oikeasti pysy pystyssä tuollaista matkaa. Hyvä kun tänään roskikselle pääsin kun menier kiukuttelee. On se vaan vaikea tajuta että joku ei pysty liikkumaan.
Onneksi kaupoilla on kotiinkuljetuspalveluita. Tosi outoahan se olisi valita asuinpaikkaansa kauppojen perusteella.
Jaaha, valittaja2 taas pauhaamassa. Sinun pitää hyvä ihminen liikkua, ei se sinunbtautisi makaamalla ohi mene, vaan hyvä yleiskunto ja liikunta on vain hyväksi. 3 km kävely kauppaan pari kertaa viikossa on vain ja ainoastaan hyväksi.