Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi enää selvitä kun asiakaspalvelutyö on alkanut uuvuttaa täysin?

Vierailija
18.04.2019 |

Kun saa jatkuvasti haukkuja asioista joille itse ei voi mitään. Olen täysin loppu. Miksi otan asiakkaiden kiukut ja huudot henkilökohtaisesti vaikka kritiikki kohdistuu järjestelmään/firmaan?

Olen ajanvarauksessa töissä enkä tee muuta, valtuuteni ei riitä muuhun ja sitten minulle huudetaan, kun laskussa on virheitä tai nettisivulla lukee jotain väärin jne.

Tuntuu ylitsepääsemättömän kamalalta ottaa koko ajan vastaan kritiikkiä jollaisten ei mahda mitään. Olen niin väsynyt tähän.
Ja vihaan sitä että ne oikeat virheiden tekijät eivät palautteita saa vaan kaikki tulee tähän minulle, minä vastaan asiakkaille puhelimen tai kohtaan heidät tiskillä.

En jaksaisi enää pahoitella mitään mitä itse en ole tehnyt.

Tiedän etten sovi työhöni enää koska en osaa suhtautua asoihin enää oikein vaan tosiaan otan itseeni kaikki haukut. Pelkään jo tavata asiakkaita. Miksi ihmiset on niin vihaisia ja ilkeitä.
En jaksa. En kestä. Olen niin loppu.
Eikä pitkä sairauslomakaan auttanut. Pelkäsin koko ajan töihin paluuta.

Mutta mitä tehdä, kun on asuntolainaa ja lapset...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu ja vaihda alaa.

Koeta löytää joku uusi työpaikka ensi hätään. Tiedän, että on paljon helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
2/2 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi enää ei tarvitse tehdä, mutta olen työskennellyt esimerkiksi kaupan kassalla ja sihteerinä sairaalassa... Ihmiset osaavat oikeasti olla todella k*sipäitä ja juuri tuo, että haukut kohdistetaan siihen, joka ei asioille voi yhtään mitään. Tuolla sairaalassa ollessani lopulta ohjasin nuo pahimmat raivoojat suoraan osastonhoitajan puheille. Hän varmasti osasi auttaa asiassa paremmin, kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi