Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummitäti kuoli. Sain perinnöksi...

Vierailija
18.04.2019 |

näin ensi alkuun hänen vaatteensa kirppismyyntiin. Tosin taidan ottaa omaan käyttöön 30 korkkaamattomat Sloggit. 20 korkkaamattomat sukkahousut ja 40 paria korkkaamattomia nilkkasukkia. Ei tarvi hetkeen ostaa.
Vanhat ihmiset on hamstereita.... pikkuhousunsuojia oli 20 tuplalaatikkoa...avaamattomia. Lahjoitin ne pois.... kuvitelkaa....yli 800 pikkuhousunsuojaa varmuuden vuoksi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggit = paras ehkäisyväline. Etenkin maxikoossa 100% varmuus.

Amatööri!

No ei se ole vielä päässyt yhtäkään naista niin lähelle, että näkisi tämän alusvaatteisillaan.

Vierailija
22/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta kuolemassa olisi just muut ihmettelemässä, mitä kaapeista löytyy. Huh.

Tämän takia kaikkien tulisi tehdä ajoissa kuolinsiivous.

Olen 48v ja sitä nyt tehnyt vuosia ettei tarvi kenenkään kauhistella minun kaapin sisältöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggit ovat parhaat ja jos on taipumusta finneihin/näppyihin persauksessa, kannattaa siirtyä perinteisiin sloggeihin, joiden mallin ei toki tarvitse olla maxi.

Sloggit ovat selluperseisten, näppyläihoisten suomimammojen unelma. Ne otetaan toki pois lastenteon ajaksi, mutta muuten ne pidetään jalassa kun ne on niin MUKAVAT!

Miksi pitäisi pitää päällä jotain epämukavia alkkareita. Eihän niitä ole tarkoitus näytellä.

Päällisvaattwwt ovat erikseen.

Vierailija
24/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitätini asui poikansa kanssa vanhassa rintamamiestalossa. Fakta on, että myös kaikki muovipussit, jogurtti- yms purkit, kuminauhat ja narut on säästetty.... myös lahjapakettipaperit.

Alakerrasta vaatetta kertyi 10 jätesäkillistä. Yläkertaa ei vielä tyhjennetty vaatteista....siellä ainakin 40 vuoden säilötyt tavarat.

Pula-ajan peruja tuo säästäminen. Puhuin asiasta kummitätini kanssa minta kertaa, mutta lämpeni raivaamiselke vasta sitten kun ei enää jaksanut kanssani asiaa toteuttaa.

Olin yllättynyt että poika tarttui asiaan välittömästi ( ainakin asuintilojen osalta).

Ap

Vierailija
25/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri!

No ei se ole vielä päässyt yhtäkään naista niin lähelle, että näkisi tämän alusvaatteisillaan.

Touche! 😂

Vierailija
26/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan ihmiset tekee kuolinsiivouksia, kuten minäkin.

Vierailija
27/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, että kuitenkin saat jotakin kummitätisi jäämistöä. Minun jälkeeni eivät kummilapset saa mitään. Minulla on sellaiset kummilapset, että edes muistamisesta eivät ole kiittäneet saati sitten, että olisivat minua mitenkään juhlapäivinäni muistaneet. Rahahanat ovat siis sulkeutuneet heihin päin myös kuolemani jälkeen.

Vierailija
28/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perin myös kummitätätini (yksinäinen ihminen, minä lähin omainen), oli yli 80 v hamsteri, otin asunnosta sen millä oli arvoa (korut, ei juuri muuta), ja loput myin muutamalla satasella kirpputoriyrittäjälle joka tyhjensi asunnon puolestani. Jos olisin itse tehnyt työn, olisin joutunut maksamaan jätemaksuja ym.

Vierailija
29/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggit ovat parhaat ja jos on taipumusta finneihin/näppyihin persauksessa, kannattaa siirtyä perinteisiin sloggeihin, joiden mallin ei toki tarvitse olla maxi.

Sloggit ovat selluperseisten, näppyläihoisten suomimammojen unelma. Ne otetaan toki pois lastenteon ajaksi, mutta muuten ne pidetään jalassa kun ne on niin MUKAVAT!

Pidä sä kuule huoli vaan omasta perseestäsi.

Vierailija
30/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan ihmiset tekee kuolinsiivouksia, kuten minäkin.

Minulla on just menossa "kuolinsiivous" ja itsekin ihmettelen omia tavaroitani.

Kaikkea sitä kaapeista löytyykin!

Vierailija
31/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa nousta haudasta tyhjentämään selainhistoria. Ja ne luurangot kaapista. 😥

Vierailija
32/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko ne pitsipolyesterialkkareiden aiheuttamat finnit sitten sexyjä? Lääkäri antoi vinkin ja pääsin paiseista eroon. Kai se on parempi, että peppu on sileä, kun pöksyt on riisuttu. 

Vierailija
33/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni kuoleman jälkeen hänen talostaan vietiin kaatikselle useampi tonni rojua. Työmäärä oli valtava.

Vierailija
34/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi...

Ehkä sinun kohdallasi on kuitenkin joku muu syy.

Vierailija
35/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He he, ei pidä paikkaansa. Ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon siinä tapauksessa 1900-luvun alussa, niin karmeita alkkareita oli silloin. (Ja mitä oli aikaisemmin!). Kyllä ne himot tikanpojan puuhun ajaa oli vastassa sitten millaiset sloggit tahansa.

Vierailija
36/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummitädillä on poika. Hän siis perii. Mutta antoi nyt alkuun alakerrassa olevat vaatteet munulle. Muut tavarat lienevät oäivittäiseen käyttöön...poika asui äitinsä kanssa, joten asuntoa ei tyhjennetä.

Seksintappaja-alushousut ovat mukavat päällä😂

Mä en kyllä hirveästi arvostaisi jos saisin perinnöksi jonkun mamman vanhat vaatteet..

Vierailija
37/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut periä myös käytettyjä likaisia...

Niistä saisi paremmat rahat kun valitsee kirpparinsa oikein.

Vierailija
38/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, että käy flaxi, laita maxisloggit jalkaan. Takuusaanti! Ehkäisytehoon en luottais.

Vierailija
39/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No perskeles, eikö kukaan ole sinulle kertonut, että seksin aikana otetaan housut pois!

Kokeilepas, tuntuu paljon paremmalta ilman housuja kuin housujen kanssa.

Se, jonka kiihottuminen on kiinni vaatteista, ei ymmärrä erotiikasta yhtään mitään. Naimisesta ehkä vähän, mutta silläpä ei ole mitään tekemistä oikean erotiikan kanssa.

Vierailija
40/49 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kumminkin jotain, minä en saanut mitään... :(