Johanna Tukianen tietää: I Pet I ennusti Notre damen tulen ja antikristuksen tulemisen!!!!!
Tässä on Notre Damen demonit jotka Jumala vihassaan laittoi maan tasalle!!!!!! Biljoonia kerätään heti että porttikirkko saadaan takaisin pystyyn! Pet Coat animaation mukaan tämän kirkon palon jälkeen itse Antikristus nousee juuri valtaan.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2252774274984194&set=pcb.225277…
tuopa oli jännä postaus nimittäin I Pet II animaatiossa Antirkistus todella nousee esiiin kun Notre Damen näköinen kirkkko palaa, samalla palaa myös pyramidit Egyptissä (Notre Damen palon aikana syttyi tulee myös Al Aqsa moskeija Jerusalemissa). Jänniä nämä salaliittoteoriat mutta vielä jännempää on se, miten Notrer Dame on täynnä antikristuksen symbole,a aurinkojumalan kuvia, Apollyonin symboleja ja demoneita.
ja
I pet II kuvaus antikristuksen noususta lopussa
saa nähdä toteutuuko uneni, 3 kertaa olen nähnyt viimeisen 3 vuoden aikana unta siitä että paavi oinb antikristus. Yhdessä unessa olin Vatikaanissa joka oli täynnä samanlaisia symboleja kuin Notre Damekin, kreikkalaisia epäjumalia esim Zeus jne. samoin kuten Notre Damessa. Yhdessä unessa paavi piti messua Vatikaanissa ja uhrasi uhreja Taivaan Jumalattarelle eli Marialle. Paikalla oli niin suuri voimakenttä että se yritti vetää minutkiin mukaansa ja kardinaalitkin nousivat ilmaan messussa. Sitten paavi alkoi leimaamaan Pedon Merkkiä ja tajusiin että "tuohan on antikristus", pakenin paikalta ja ulkona minut tempaistiin taivaaseen, johon heräsin.
Kommentit (44)
Johanna Tukiainen on lopun ajan profeetta, kuuunnelkaa häntä !
Ilm. 17:16
Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
portto on antikristuksen kirkko eli vatikaani
peto on islam
Notre Dame paloi, mutta tiesitkö että viime vuonna hyökättiin yli 1,000 kirkkoon Ranskassa ja 875 kirkkoa turmeltiin polttamalla tai ryöstämällä? Et varmastikaan, jos seurasit vain valtamediaa, mutta se on totta vaikka siitä ei puhuta.
"He pistivät sinun pyhäkkösi tuleen, he häväisivät, panivat maan tasalle sinun nimesi asumuksen. He sanoivat sydämessään: 'Me hävitämme heidät kaikki tyynni'. He polttivat kaikki jumalanpalvelushuoneet maasta." - Psalmi 74:7-8
Alushameanimaatio? Profetoiva animaatio? Nyt se korkki kiinni jo oikeesti!!!!
seuraavaksi aion tehdä kevätretken Vatikaaniin, kiroan sen ja paavin ja syttyy tuli katolle.
Tämähän on upeeta kamaa, kiitos. Pyytäisin keskustelulle jatkoa. Käyn vaan laittamassa popparit mikroon valmistumaan. Jatkakaa ihmeessa - palaan pian.
Sitä en oikein ymmärrä näissä Tukiaisen ja muidenkin lopunajan julistajien jutuissa, että Tukiainenkin julistaa, kuinka silloin ja silloin tapahtuu sitä ja tätä ja silloin ja tällöin sitten lopullisesti paholainen kukistetaan siinä ja siinä taistelussa niin ja niin monen vuoden kuluttua siitä ja tästä.
Että jos kaikki on ennalta käsikirjoitettua ja ennustettua ja taistelun lopputuloskin on ennalta määrätty (ja niinhän sen on oltavakin, eihän Jumala ole Jumala, jos joku toinen pystyy hänet kukistamaan), niin miksi kohkataan asiasta ylipäätään. En tosiaan tajua.
Tajuaakohan Tukiainen itse, että pelaa paholaisen ja illuminaatin pussiin julistamalla milloin minkäkin kristillisen kirkkokunnan tai uskonyhteisön saatanallisuutta.
Kävin FB:ssä. Tukiaisen jutut ovat taas melko levottomia. Maniaako pukkaa?
Kirkkoja on palanut Suomessakin ja erilaisia temppeleitä tuhoutunut pitkin maailmaa sotien seurauksena. Ei liene uusi asia, että valloittajat tuhoavat "vääräuskoisten" pytinkejä siinä, missä vääräuskoisia ihmisiä on teurastettu.
Lopunaikojen enteitä on nähty aina ja kaikkialla. Wikipediasta löytyy luettelo maailmanlopun päivämääristä. Omaan elinaikaan niistä on ajoittunut jo parisenkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan Tukiainen itse, että pelaa paholaisen ja illuminaatin pussiin julistamalla milloin minkäkin kristillisen kirkkokunnan tai uskonyhteisön saatanallisuutta.
Ei tajua. Se on kylmä tosiasia että Kristuksella on hyvin vähän viisaita seuraajia.
ei tuo ollutkaan Tuksun oma teoria vaan oli pöllinyt sen muualta
aika jännä silti
paavi fransiskus kirjoitti:
Notre Dame paloi, mutta tiesitkö että viime vuonna hyökättiin yli 1,000 kirkkoon Ranskassa ja 875 kirkkoa turmeltiin polttamalla tai ryöstämällä? Et varmastikaan, jos seurasit vain valtamediaa, mutta se on totta vaikka siitä ei puhuta.
"He pistivät sinun pyhäkkösi tuleen, he häväisivät, panivat maan tasalle sinun nimesi asumuksen. He sanoivat sydämessään: 'Me hävitämme heidät kaikki tyynni'. He polttivat kaikki jumalanpalvelushuoneet maasta." - Psalmi 74:7-8
Mikä ihme niitä ranskalaisia vaivaa. Tuo uskonnon vastainen viharyhmä nimeltä ateistit pitäis kieltää lailla.
Notre damen tuli oli profeetallinen merkki
I Pet II ennusti tuhon ja torni kaaatui piirrossarjassa 11:6 min kohdalla
ja notre dame itse asiassa aloitettiin rakentamaanv 1160 ja vuonna 1260 valmistui
ilm 11:6
1 Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.
2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
vai oliko se I pat II sarjassa 6:11 kohdalla tuo tornien kaatuminen ja se nurinpäin on 9:11
halleluujah
Miten voi olla mahdollista nämä "sattumat"?
1) paavi antikristus Fransiskus astui näyttämölle 2013 juuri 13.3. salaman iskiessä vatikaaniin?
= 666
2) Notre Dame rakennettiin v. 1160-1260
Ilmestyskirja puhuu 11:6 kohdassa kahdesta säkkipukuisesta todistajasta jotka profetoivat 1260 päivää!
ja Ilm: 12:6 puhuu seurakunnasta joka menee erämaahan piiloon antikristusta 1260 päiväksi eli 3,5 vuodeksi
. Ilm 11:6 1 Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.
2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
Ilm. 12:6 (1260 päivää) 6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.
3) I Pet Goat (Vuohi) ennusti piirrossarjassaaan Notre Damen tornien kaatumisen ja antirkistus-hahmon ja uuden maailman uskonnon nousun
I Pet GOAT -piirrossarjan nimikin on aika profeetallinen (Minä lemmikki-Vuohi) , piirrossarjassa Notre Damen tornin kaatuessa, syntyy "messias-hahmo", joka tulee veneellä kohti "Aamutähteä" (Morning star) - Jes. 14:
12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
12 How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations! [O Lucifer: or, O day star]
4) samaan aikaan Israelissa maanantaina Notre Damen palaessa, juutalaiset tekivät pitkästä aikaa pääsiäisuhrin uhratessaan VUOHEN ja myös Al aqsa moskeijaan syttyi palo
https://www.breakingisraelnews.com/126565/passover-sacrifice-success-pu…
nyt on Tuksu veitsen terällä, pian paljastuu illuminaattien vehkeilyt, ai niin vastahan Tuksu päivitti että Britney Spears on viety 3 kkdeksi pakkohoitoon illuminaattien taholta
mutta niinhän se on vietykin, kirottuja nuo demonit
Laitahan Tuksu se korkki kiinni ja jätä vauvis rauhaan...
Minä taidan palata vanhaan ja alan muistaa kotitonttuja ja haltijoita. Kuulostavat vähemmän hurjilta.
tuohan männöö juurikin noin, jos Egypotijn pyramidit kaatuvat on I Pet II oikeassa ja antrikristus nousee esiin sekä musl-imien odottama mahdi eli väärä profeetta