Isorintaiset, millaisia t-paitoja käytätte?
Koen haasteita löytää vaatteita isojen rintojen takia ja kesän tullessa olisi kiva löytää kevyitä t-paitoja. Ongelma on se, etten halua rintojen korostuvan liikaa ja sitten taas usein jos kokeilen paitoja, jotka peittävät tarpeeksi niin ne saavat yläkropan näyttämään tosi raskaalta. Esim. loose fit -malliset paidat näyttää siltä, että olisin isokokoisempi kuin oikeasti olen, rinnat kun on isot, mutta vyötärö kapea.
Minkä mallisia paitoja te muut käytätte ja minkä mallisilla kaula-aukoilla?
Kommentit (34)
Tavallisia t-paitoja ei voi kåyttää. Käytän lyhythihaisia toppeja ja puseroita.
Tärkeää on, että jonkunlainen muotolaskos tai muotosauma tekee tilaa rinnoille. Trikoo vaikka se venyy, saa ilman muotoonompelua lopputuloksen näyttämään joko ryhdittömältä teltalta tai latistetulta tankilta. Sama pätee muuten mekkoihin: pitää olla se muotosauma tai muotolaskos, trikoomekotkaan ei toimi ilman.
Miesten paitoja. H iton ko väliä, että näyttää läskiltä? Parempi se kuin miesten kiimahuuteluiden kuuntelu.
En käytä juurikaan t-paitoja. Kiristävät aina jostain tai näyttävät puolijoukkueteltoilta kun on iso rintainen mutta hoikka.
Käytän wife beater- tai tank top-tyylisiä yläosia. Siihen sitten jotain lisäksi tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Otatteko isojen rintojenne väliin? Ja mäihät naamalle?
En tietenkään, olen aseksuaali.
G 80
V aukko mutta ei liian syvä, vyötäröltä istuvia koska olen hoikka. Ei napapaitoja eikä perhoshihija koska lyhyt paita myös korostaa yläkroppaa, kunnolla hihaa hauiksen päälle asti ja helmaa puoleen perään.
Vierailija kirjoitti:
Otatteko isojen rintojenne väliin? Ja mäihät naamalle?
Mihin sinä tykkäät ottaa?
Parhaiten istuvia ovat kietaisupaitojen idealla tehdyt paidat.
Istuvat vyötärältä, tisseille on tilaa ja tulee sitä kaula-aukkoa.
Ei, mutta pylly on.
Voi sitä miesten kuolan määrää mikä takanani valutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten istuvia ovat kietaisupaitojen idealla tehdyt paidat.
Istuvat vyötärältä, tisseille on tilaa ja tulee sitä kaula-aukkoa.
Mulla taas meinaa kietaisumallisista tippua aina vähintään toinen tissi ulos. Kiva :p
En käytä T-paitoja kuin nukkuessa, ei vaan sovi mulle. Näytän aina tanakammalta kuin todellisuudessa olen, koska tämä etukeno. Käytän hihattomia toppeja (ei naruolkaimia) ja paitoja joissa 3/4-hihat. Plus paljon kokomekkoja. Aloittajalla on kyllä hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta pylly on.
Yök. Isot per*eet on hirveitä.
Tarvittaisin kuva jotta voidaan arvioida miten suurista rinnoista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko pimppunnekin isoja?
Onko pakkopaitasi iso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko pimppunnekin isoja?
Onko pakkopaitasi iso?
Tuntuuko sinusta usein siltä, että vanne kiristäisi päätäsi?
En käytä t-paitoja ollenkaan, näytän niissä lihavalta, vaikka olen normaalipainon keskivaiheilla. Mulla ei edes ole mitenkään jättimäiset rinnat ( 70-75E riippuen vähän valmistajasta ja mallista), olen pitkähkö (172) mutta koska rasva kertyy mulla rintoihin ja rintakehään, olkavarsiin ja leuan alle, yläosan on pakko olla tyköistuva ja mielellään kietaisumallinen. Suosin mekkoja, jos on pakko käyttää ylä- ja alaosaa erikseen niin yläosan on oltava tarpeeksi pitkä eli peittää lantio tai jäädä lantiolle vähän kurttuun. Se t-paidan lihotusefekti ei tule pelkästään mallista, vaan myös siitä, että vaate on tavallaan vähän sporttinen mutta itse en näytä lainkaan sporttiselta. :D
Oletteko luolaihmiset koskaan miettineet, että olisi aika sivistyä?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta pylly on.
Kiinteä treenattu piukkapeppu on aivan eri asia kuin metrinen laardiahteri.
Ensimmäistä kuolataan, jälkimmäisen kohdalla pidätellään oksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta pylly on.
Kiinteä treenattu piukkapeppu on aivan eri asia kuin metrinen laardiahteri.
Ensimmäistä kuolataan, jälkimmäisen kohdalla pidätellään oksua.
Ei kukaan tervepäinen tuijottele noin kiinteästi toisten takapuolia saati pidättele oksennusta niiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko luolaihmiset koskaan miettineet, että olisi aika sivistyä?
En tiennytkään luolaihmisten käyttäneen T-paitoja. Ohhoh. Oliko pitkähihaiset sitten se sivistyksen merkki? Vai villapaita? Neuletakki?
Pieni kaula-aukko saa rinnat näyttämään tosi isoilta. Suosin suurempaa kaula-aukkoa, mutta ei niin suurta että tissivako näkyisi. Paidan täytyy olla kohtalaisen vartalonmyötäinen ettei näytä lihavalta koska rinnat nostavat paitaa.