Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaation aikaan ensitapaaminen, mielipiteitä?

Vierailija
18.04.2019 |

En ole siis koskaan syönyt e-pillereitä joten olen hyvin tietoinen ovulaation vaikutuksista sekä itseeni että ympäristööni. Miehet hullaantuvat, katsovat pitkään ja juttelevat enemmän kuin muuten. En koskaan käy ystäväpariskuntien luona ovulaation aikaan.

Itse olen rennompi, itsevarmempi, iloisempi ja nauravaisempi ja lisäksi rinnat turpoaa aina ovulaation aikaan. Tunnen oloni runsaammaksi.

Nyt pitäisi sopia treffit erään miehen kanssa. Kehtaanko käyttää hyväkseni luonnon boostia ja ajoittaa tapaaminen ovulaation ajalle?

Toki on riski että päädymme sänkyyn mutta kumpikin on kyllä reilusti aikuinen jollei kohta jo keski-ikäinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hormonit toimi vielä voimakkaammin. Ei ole kaukaa haettu, että ovuloidessa olisi ottanut jotain random-tyyppiä kauluksista ja kävellyt panemaan läheiseen vessaan. Kamalaa tuokin, kun ihminen ei pysty hallitsemaan omia himojaan. Onneksi on hormonaalinen ehkäisy, homma pysyy aisoissa.

Ja kyllä, on vaivaannuttavaa olla samassa tilassa miespuolisen työkaverin kanssa kun ovuloi.

Ja kyllä, ei kannata mennä ovulaation aikana yksin ystäväpariskunnan luokse kylään, kun pariskunnan mies yrittää kokoajan jotain.

Tämä on niin sisäänrakennettu juttu.

Vierailija
22/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hra 47 kirjoitti:

Minulla on aina ejakulaatio treffeillä.

Minullakin on aika usein.

-N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä ap, mutta kyllä minä vaimosta huomasin, koska hänellä on ovulaatio. Se kyllä vaatii sen verran lähellä haistamista ja ihon tunnustelua, että se tuskin normaaliin autokorjaamon asiakaspalveluun kuuluu.

Nämä jotka saavat parempaa palvelua ja miehet hullaantuvat, voisiko olla toisinpäin? On mukava olla ystävällinen ja miehet hullaannuttaa, näin kärjistäen.

Vierailija
24/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii yhden yön juttua, tuo buusti kannattaa ottaa. Sitten kun ovulaation on ohi, iskee krapula ja äijä ulos.

Onhan tuota tutkittu. Stripparitkin, jotka ei käytä hormonaalista ehkäisyä, tienaa 70% enemmän tänä aikana muin muutoin. Kierron hedelmällisessä vaiheessa naiset pokaa maskuliinisia miehiä, jotka ovat mahdollisimman erilaisia kuin nainen, muuna aikana feminiinisempiä ja itsensä kanssa samankaltaisia.

Mies haistaa naisen ovulaation ihan konkreettisesti. Tätä tutkittin Jyväskylän yliopistossa t-paitatestillä ja tulokset oli päivänselvät.

Hormonaalinen ehkäisy pitäisi kieltää! Se pilaa naisten aitouden.

Vierailija
25/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lyhyemmät hameet, tiukemmat vaatteet, paljasta pintaa ja seksikkäämpi käynti, sitä todennäköisempää, että nainen on ovulaatiovaiheessa ja myös valmis seksiin. Jokainen naisia vähänkään tunteva mies tuntee tämän tosiasian käytännön kautta, eikä siinä katsota sitä mitkä on viralliset suhteet. 

Vierailija
26/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah pitääkin lisätä että olen steriloitu joten ei raskauden pelkoa.

Ap

No hyvä kun mainitsit. Olisin vain muistuttanut että vain kakkoseen otat.

Vierailija
27/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana hormonit toimi vielä voimakkaammin. Ei ole kaukaa haettu, että ovuloidessa olisi ottanut jotain random-tyyppiä kauluksista ja kävellyt panemaan läheiseen vessaan. Kamalaa tuokin, kun ihminen ei pysty hallitsemaan omia himojaan. Onneksi on hormonaalinen ehkäisy, homma pysyy aisoissa.

Ja kyllä, on vaivaannuttavaa olla samassa tilassa miespuolisen työkaverin kanssa kun ovuloi.

Ja kyllä, ei kannata mennä ovulaation aikana yksin ystäväpariskunnan luokse kylään, kun pariskunnan mies yrittää kokoajan jotain.

Tämä on niin sisäänrakennettu juttu.

Niin totta. Kun kerroin asiasta miehelleni, ei meinannut ensin uskoa ollenkaan todeksi.

Vierailija
28/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ehdoton suosikkokohtani ap:n löpinöistä oli "En koskaan käy ystäväpariskunnilla kylässä ovulaation aikaan". Siis ihan todella kuvittelet, että joku ystäväsi Liisan mies menee niin sekaisin sun ovulaatiostasi, että unohtaa Lissun kun ei vaan kertakaikkiaan voi vastustaa sinua?

:D Lopeta. Kukaan muu ei huomaa mitään kuin sinä itse. Mietin kyllä väkisinkin, että mitä itse tuumaisin moisesta selityksestä.

"Moi, tuutko perjantaina meille? Pelataan lautapelejä ja juodaan viiniä, Ripi, Rape ja Raili tulee kanssa"

"En valitettavasti voi, koska ovuloin silloin ja pelkään kaikkien miesten unohtavan vaimonsa koska olen niin runsas ja hehkuva. Käviskö seuraavalla viikolla?"

...

ROTFLMAO! :)))

"Käviskö seuraavalla viikolla?" Veikkaanpa, ettei käy. Eikä ehkä enää muulloinkaan.

Vierailija
29/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lyhyemmät hameet, tiukemmat vaatteet, paljasta pintaa ja seksikkäämpi käynti, sitä todennäköisempää, että nainen on ovulaatiovaiheessa ja myös valmis seksiin. Jokainen naisia vähänkään tunteva mies tuntee tämän tosiasian käytännön kautta, eikä siinä katsota sitä mitkä on viralliset suhteet. 

Nyt tuli niin täyttä sontaa, ettei tosikaan. Mulla on nytkin lyhyt tiukka hame ja panettaa niin pirusti. Ja menkat parhaillaan. Ei nainen pukeudu ovulaation vaan halujensa ja/tai tilaisuuden mukaan. Jokainen vähänkään järjissään oleva mies tuntee tämän tosiasian.

Vierailija
30/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalavita että täytyy AP:n olla täynnä itseään ja omaa ihanuuttaan. Ei voi mennä ihmisten ilmoille lainkaan ovulaation aikana, hyvä ettei tarvitse kämpän ovea teljetä sisäpuolelta ettei kaikki kulmakunnan kollit käy kimppuun. Mutta deittaamaan on okei mennä, vaikka miesparka tulee hullaannukseseta sokeaksi, ellei mielipuoliseksi, heti kun feromonit iskee sieraimeen.

Voi \/|TTU mitä jööttiä...

Vierailija
31/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän luonnossakin uros haistaa milloin naaraalla on kiima. Ja ovulaation aikaan nainen kyllä tuntee itsensä seksikkäämmäksi ja itsevarmemmaksi, peilikuvakin näyttää hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan