Ovulaation aikaan ensitapaaminen, mielipiteitä?
En ole siis koskaan syönyt e-pillereitä joten olen hyvin tietoinen ovulaation vaikutuksista sekä itseeni että ympäristööni. Miehet hullaantuvat, katsovat pitkään ja juttelevat enemmän kuin muuten. En koskaan käy ystäväpariskuntien luona ovulaation aikaan.
Itse olen rennompi, itsevarmempi, iloisempi ja nauravaisempi ja lisäksi rinnat turpoaa aina ovulaation aikaan. Tunnen oloni runsaammaksi.
Nyt pitäisi sopia treffit erään miehen kanssa. Kehtaanko käyttää hyväkseni luonnon boostia ja ajoittaa tapaaminen ovulaation ajalle?
Toki on riski että päädymme sänkyyn mutta kumpikin on kyllä reilusti aikuinen jollei kohta jo keski-ikäinen.
Kommentit (31)
Aattelit sitte paneutua tiineksi ja pakottaa miehen elareiden maksuun?
No mikäs siinä sitten kun ei pakko raskautumisen vaaraa ole.
En minä tällä iällä enää lapsia.. muutaman vuoden päästä odotan lapsenlapsia ennemmin. Ei ole ajankohtainen joten en muistanut ollenkaan mainita.
Ap
No suihi.n ottokin on keksitty ja itse lopetan suhteen heti jos muijalla on asian kanssa rajotteita.En halua tässä iässä enään mitään rajoitteita täynnä olevaa painolastia
Suosittelen ensitapaamista psykiatrin kanssa.
ei pahalla kirjoitti:
No suihi.n ottokin on keksitty ja itse lopetan suhteen heti jos muijalla on asian kanssa rajotteita.En halua tässä iässä enään mitään rajoitteita täynnä olevaa painolastia
Mihin tämä vastaus liittyy? En ole lähdössä seksiä varten tapaamiseen. Mutta ymmärrän että riskit on olemassa, ja koska olen saanut ennako-oireita vaihdevuosista, haluan tuosta riskistä huolimatta nauttia elämästä. Jos päädyn ensitreffeillä sänkyyn, en kärsi häpeää mutta sen täytyy olla sen arvoista. En tuhlaile elämää enää ulkoisiin ehtoihin.
Kyse oli siitä, onko oikein käyttää ovulaatiota hyväkseen tällaisessa asiassa? Minulla on luomutukka, luomutissit eikä ripsipidennyksiä. Tämä olisi ainoa boostikeinoni, mutta mietin onko oikein jos tarkoituksena on saada pysyvä suhde?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ensitapaamista psykiatrin kanssa.
Miksi?
Ap
Ai miehet ihan 'hullaantuvat'? Joo niin varmaan...
Teille jää ihana muisto kuumasta seksistä, mene vain. Oma kokemukseni on, että ovulaation aikana mies ei pysty pitämään näppejään irti.
Jollette usko niin käykää kokeilemassa millaista palvelua saatte vaikkapa autokorjaamoilta ovulaation aikaan. Sitten uudelleen vaikka kuukautisten aikana. Ero on mieletön.
Olen tässä pian 30v ollut luomussa kuukautiskierrossa lukuunottamatta raskauksia. Huomaan myös toisista naisista jos heillä on ovulaatio, tai ainakin oletan niin. Suurimmalla osalla nuoria naisia ei taida olla, koska hormonaaliset ehkäisyt estävät sen.
Ap
Olen saanut autokorjaamolla ihan hyvää palvelua kuukautistenkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut autokorjaamolla ihan hyvää palvelua kuukautistenkin aikaan.
Kyllä varmasti oletkin, mutta nyt et ymmärtänyt.
Itse olen rennompi, itsevarmempi, iloisempi ja nauravaisempi ...
Se muiden parempi kohtelu johtuu tästä, ei itse ovulaatiosta. Positiiviset ihmiset vetävät enemmän ihmisiä puoleensa. Ole muunakin aikana samanainen niin saat aina samanlaista kohtelua.
Oon huomannut saman kun ap. Erityisesti oma mies ei pysty pitämään näppejään erossa ovulaation aikaan. Huomaan myös että muut miehet "pörräävät" eri tavalla ympärillä kun on ovulaatio. Ja joo, tottakai olen silloin itsevarmempi ja hymyileväisempi, tunnen oloni seksikkääksi ja se vetää miehiä puoleensa, mutta se nimenomaan johtuu ovulaatiosta että olen sellainen. Lisäksi uskon että feromonit ovat silloin jotenkin herkullisen tuoksuiset miesten nenään.
Mitä :DD Minäkään en ole vuosiin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, piuhatkin vedettiin poikki ja lähes kahdeksan vuotta sitten, enkä ikinä huomaa milloin ovuloin. Saatika että "ajoittaisin" asioita ovulaation ajankohdan mukaan.
Pystytkö kuitenkin käymään töissä silloin, vai pelkäätkö päätyväsi sänkyyn pomon/ asiakkaan kanssa? Mites julkisilla matkustaminen, kaupassa käynti, kirjasto? Varmasti vaikeaa toimia arjessa kun kaikki miespuoliset vaan juoksevat pumpseiden tissiesi ja runsaan, itsevarmuutta puhkuvan olemuksesi perässä.
Tämä on samaan aikaan typerintä ja hauskinta mitä olen hetkeen lukenut.
Tottakai käytät ovulaation hyväksesi, kun sinulla sellainen on!
Vierailija kirjoitti:
ei pahalla kirjoitti:
Mihin tämä vastaus liittyy? En ole lähdössä seksiä varten tapaamiseen. Mutta ymmärrän että riskit on olemassa, ja koska olen saanut ennako-oireita vaihdevuosista, haluan tuosta riskistä huolimatta nauttia elämästä. Jos päädyn ensitreffeillä sänkyyn, en kärsi häpeää mutta sen täytyy olla sen arvoista. En tuhlaile elämää enää ulkoisiin ehtoihin.
Kyse oli siitä, onko oikein käyttää ovulaatiota hyväkseen tällaisessa asiassa? Minulla on luomutukka, luomutissit eikä ripsipidennyksiä. Tämä olisi ainoa boostikeinoni, mutta mietin onko oikein jos tarkoituksena on saada pysyvä suhde?
Ketään ei kiinnosta typerät spekulointisi. Ota kul*li suuhun tai pers*eeseen tai jätä menemättä koko treffeille.
Minulla on aina ejakulaatio treffeillä.
Mun ehdoton suosikkokohtani ap:n löpinöistä oli "En koskaan käy ystäväpariskunnilla kylässä ovulaation aikaan". Siis ihan todella kuvittelet, että joku ystäväsi Liisan mies menee niin sekaisin sun ovulaatiostasi, että unohtaa Lissun kun ei vaan kertakaikkiaan voi vastustaa sinua?
:D Lopeta. Kukaan muu ei huomaa mitään kuin sinä itse. Mietin kyllä väkisinkin, että mitä itse tuumaisin moisesta selityksestä.
"Moi, tuutko perjantaina meille? Pelataan lautapelejä ja juodaan viiniä, Ripi, Rape ja Raili tulee kanssa"
"En valitettavasti voi, koska ovuloin silloin ja pelkään kaikkien miesten unohtavan vaimonsa koska olen niin runsas ja hehkuva. Käviskö seuraavalla viikolla?"
...
Ah pitääkin lisätä että olen steriloitu joten ei raskauden pelkoa.
Ap